Проблем Е39 ТДС-решен
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем Е39 ТДС-решен
Както си карах, в движение колата изгасна.Отбих, пробвах да запаля, но уви.След няколко опита запали, но не можеше да се форсира и на 2-та сек. пак изгасна.Нафта има със сигурност, защото заредих за 50лв. а съм минал 40км.Докато се мъчих да запаля на борда ми излезе надпис на италиански "IMP.INIEZIONE".В крайна сметка не можах да запаля.Някой някакви идеи??
Последна промяна Rumbata на 14 Яну 2011, 16:55, променена общо 1 път
We Don't Drive Fast , We Just Fly Low !
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем Е39 ТДС
Нафта в резервоара може и да има но в двигателя не се знае........

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- maloumnik
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 31.08.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M51D25
Re: Проблем Е39 ТДС
Имах такъв случай с лоша нафта от бензисностанция. Иди зареди в 1 пласмасова бутилка 1-2 литра читава нафта. Отскубни маркуча от горивния филтър, сложи го в шишето и виж дали ще запали. Според мен ти се е задръстил горивния филтър. Поне при мен беше така със същите симптоми.
- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Проблем Е39 ТДС
а лесно ли се сменя горивния филтър, ще мога ли на място пред блока да го сменя, че колата не е в движение
We Don't Drive Fast , We Just Fly Low !
Re: Проблем Е39 ТДС
Колега виж си клапана за пускане и спиране на нафтата върху помпата. Провери първо на контакт като дадеш дали на кабелчето върху него идва 12V. После провери дали цъка ( отваря) въобще ( най-добре махни кабелчето и с друго му подай отгоре (+) и слушай дали цъка ) Абе направо го извади и пробвай на сухо да видиш как работи . Абсолютно същия проблем имах и 1 месец си играх докато го усетя тъпия клапан , и така от София до Пловдив с най-много 70км/ч се прибрах не ще повече да се форсира. Беше изгорял гадината ма по някакъв начин се просмуква гориво под щифчето дет запушва пд натиска на малка пружинака и така си бачкаше с перфектни обороти празен ход ма неще да се форсира над 1500 оборота и паленето беше ад. Ако е същото при теб обърни сериозно внимание на тоя клапан щото и аз така махнах маркуча след филтъра и запали и работеше ма пак не се форсираше абе бях полудял. Успех.И изписва грешка в гориво ижекционната система и много други ще изпише щот компа почва да се шашка кво става и почва проверки на системиет и става лудница , на мен ми ги записваше по 5 броя наведнъж квито му падне и някои даже супер безмислени , тъй че почни от най-простите неща ама тва е върха на сладоледа няма хващане ако не го заядеш. 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем Е39 ТДС
Rumbata написа:Както си карах, в движение колата изгасна.Отбих, пробвах да запаля, но уви.След няколко опита запали, но не можеше да се форсира и на 2-та сек. пак изгасна.Нафта има със сигурност, защото заредих за 50лв. а съм минал 40км.Докато се мъчих да запаля на борда ми излезе надпис на италиански "IMP.INIEZIONE".В крайна сметка не можах да запаля.Някой някакви идеи??
Имобилайзер колега. Имах същия проблем със същия мотор, но на Е36.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Проблем Е39 ТДС
какво значи имобилайзер колега?Нещо се е скапал ли?
We Don't Drive Fast , We Just Fly Low !
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Проблем Е39 ТДС
НЕ Е имобилайзер,зареди него колите не гаснат в движение,а не палят
проблема е с горивото,но трябва да се направи една диагностика

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем Е39 ТДС
Опс, поправка. Извинявам се, проспал съм момента, че е угаснала в движение 

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Проблем Е39 ТДС
на ТДС ми се е случвало от замръзнала нафта абсолютно същия проблем,угасна в движение и после няма палене докато не вкарахме колата на топло в сервиза
Re: Проблем Е39 ТДС
нафтата сигорно е замръзнала много често ми се случва и на мен това всяка зима как варви и спира
Re: Проблем Е39 ТДС
Утре се надявам температурата в Русе да е вече 0+ градуса и ще пробвам номера с маркуча след филтъра.И все пак лесно ли се сменя филтъра?Благодаря на всички за отзивите 

We Don't Drive Fast , We Just Fly Low !
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Проблем Е39 ТДС
Това със замръзналата нафта според мен е много малко вероятно. То ако всеки път като паднеха температурите под 0 нафтата замръзваше тука нямаше да има каращи дизел. Иначе +1 за диагностика и така няма да има излишно гадаене и вайкане.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Проблем Е39 ТДС
А варианта умна дюза? Случвало ми се е преди като карах ТДС така да угасне и проблема беше в умната дюза, надписа който ти изкарва на таблото според мен е за проблем с умната дюза.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани