..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
..
..
Последна промяна Александър Георгиев на 24 Дек 2010, 21:53, променена общо 2 пъти
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Странен проблем с E39 530D
Помпите и двете. Тази под шофьорската седалка и тази в резервоара. Ако не ви се сменят и двете, започнете с тази под седалката.
Това в случай, че не е бутано и побългарявано нищо друго по колата.
Това в случай, че не е бутано и побългарявано нищо друго по колата.
- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Re: Странен проблем с E39 530D
...
Последна промяна Александър Георгиев на 24 Дек 2010, 21:51, променена общо 1 път
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Странен проблем с E39 530D
първо да си направи отново диагностика, защото, ако наистина е грешката "контрол налягане на рейката" е от друго- клапан регулатора на комонрейл помпата!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Re: Странен проблем с E39 530D
..
Последна промяна Александър Георгиев на 24 Дек 2010, 21:52, променена общо 1 път
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Странен проблем с E39 530D
///sa6koludia написа:Правихме диагностика колега и преди и след смяната на датчика.Преди смяната излизаше грешката за датчика за контрол на налягането в рейла,а след като го сменихме нищо не излиза,а проблема си остава... Одеве я разглобих,свалих всмукателите и датчика и незнам утре ще го събера и ще мислиме вариянта с двете помпи.
А пък дане би помпата за налягане в рейла от нея да идва проблема?
Един колега ми спомена за някъкъв датчик който седи някъде на нагнетателната помпа и следял за налягане в нея?
трябва освен да видите за грешки, да поогледате и малко живи данни, кое как работи и какви стойности поддържа! средната помпа при всички положения на педала на газта-в движение на автомобила трябва да дава постоянно налягане не по малко от 3,5 бара. за налягането в рейла според натоварването на мотора се променя и то и на КР помпата има клапан регулатор който го регулира
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Странен проблем с E39 530D
...и аз съм за помпата под седалката , смени я и си напълни резервоара до горе , за да не те съмнява тази в резервоара и пак пробвай
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани