Обороти е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.09.2008

Обороти е39

Мнение от noexplode » 26 Ное 2010, 16:01

Здравейте,
От скоро съм собственик на е39 520i вануса , държи ниски обороти 600 , понякога на сфетофарите дори гасне.
Има ли варянт от някъде да ги вдигна малко оборотите , на диагностика не вади нищо.?!


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Обороти е39

Мнение от dbanchev » 26 Ное 2010, 19:31

Колега оборотите са нормални около 600. Гасненето може да ти е от датчик колянов или разпределителен вал. Бубини, свещи и лули гледал ли си как са?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 5.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: Обороти е39

Мнение от kalinm » 26 Ное 2010, 19:36

Може да се изказвам неподготвен,щото не ми се излиза на тоя дъжд да паля да видя оборотите,но тя не работи ли горе долу на толкова по принцип?около 700 ако не се лъжа...Що се отнася до това,че колата гасне,мойта правеше същото докато не и смених датчика на разпределителния вал и заспа работата.Успех.

п.с. По късно като излизам ще обърна внимание точно на колко работи и ще пиша
п.с.2 И на мен не ми изкарваше на диагностика проблем с датчика всеки път.Вероятно веднъж работи,веднъж не и затова така.
Докато умните се наумуват,лудите се налудуват......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: Sofia
Кара: BMW E30 320i Convertible '87

Re: Обороти е39

Мнение от el_nino » 26 Ное 2010, 19:41

M52B20 при мен работи на 780-790 оборота по борд и по INPA :wave:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Обороти е39

Мнение от Dirty M5 driveR » 26 Ное 2010, 21:17

Чак 600 да държи :roll: Не знам, на мен ми се виждат малко ниски, но проблема ти с гасненето не идва от това. Може да са много неща - датчици, нещо по запалителната уредба. Отиди на диагностика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Обороти е39

Мнение от barty » 26 Ное 2010, 21:36

Датчика на валовете се лови с диагностика, едното е Krank sensor, другото е Shaft sensor / ако не греша /
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Re: Обороти е39

Мнение от AGD » 26 Ное 2010, 22:28

barty написа:Датчика на валовете се лови с диагностика, едното е Krank sensor, другото е Shaft sensor / ако не греша /

Грешиш.
Crankshaft - колянов вал
Camshaft - разпределителен вал
sensor си го уцелил :)
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Обороти е39

Мнение от NAPSTERS » 26 Ное 2010, 22:40

AGD написа:
barty написа:Датчика на валовете се лови с диагностика, едното е Krank sensor, другото е Shaft sensor / ако не греша /

Грешиш.
Crankshaft - колянов вал
Camshaft - разпределителен вал
sensor си го уцелил :)



:yes:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.09.2008

Re: Обороти е39

Мнение от noexplode » 29 Ное 2010, 1:35

Благодаря , пак ще отиода да я закачат тези дни , като припомпя съдинителя тогава падат и ако не го натисна и задържа колата гасне, но това е отвреме на време...
А стрелката на оборитете е малко над 500 т.е. едвали е повече от 600 и ми се виждат малко ниски има ли варянт да ги вдигна от някъде регулират ли се ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Обороти е39

Мнение от meha » 29 Ное 2010, 10:24

noexplode написа:има ли варянт да ги вдигна от някъде регулират ли се ?


това да не е Лада бе,че да ги дигаш,нема бараш колата :dummy:
Почети малко форума,и ще разбереш как действат оборотите!
А ако пък успееш да влезеш в тайните менюта на таблото,и си видиш реалните обороти на двг,може и да не са 600,както казваш ;)

ЧЕТИ ТУКА : viewtopic.php?f=35&t=13124
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Обороти е39

Мнение от Gari » 30 Ное 2010, 1:59

Ще ползвам темата на колегата за един въпрос. Дано не се сърди. ;)
Въпроса ми е, на какво може да се дължи рязко падане на обороти при потегляне?
Например и при 2000, 3000, 4000 оборота, при потегляне оборотите падат до 1500 и независимо, че газта е до край, колата едвам тръгва. Съмнявам се в датчика на разпределителния вал, че го сменях юли месец (кой знае какво са ми набутали).
М52Б20ТУ е моторчето.
Не искам много, искам всичко!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 28.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i e39

Re: Обороти е39

Мнение от RossenVlad » 30 Ное 2010, 17:59

Колега, аз съм точн ос 520 с единичен ванус. Стрелката на оборотомера ми седи точно по средата между 0 и 1000 оборота. Не знам колко са това с точност, но колата работи перфектно. Т.е. 500-600 оборота не са проблем!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Обороти е39

Мнение от spacepl » 30 Ное 2010, 19:38

Ето оборотите за М52Б20 при включени клими, на Д, на свободна, със консуматори и т.н.
Тоест без консуматори и на свободна от 700 до 800

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw 530xi N52B30
Мечтае да кара: Колело

Re: Обороти е39

Мнение от premium-line » 05 Дек 2010, 22:53

Възможно е някой мъркуч за вакум да е скъсан.Или клапана за празен ход да се е повредил.Диагностиката няма да хване механичен проблем.Вземи някъкъв спрей и внимателно пръскай към смукателния колектор където има снадки или гумени мъркучи/естествено на запален двигател/.Ако оборотите се променят значи си окрил проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Обороти е39

Мнение от Dirty M5 driveR » 05 Дек 2010, 23:09

premium-line написа:Възможно е някой мъркуч за вакум да е скъсан.Или клапана за празен ход да се е повредил.Диагностиката няма да хване механичен проблем.Вземи някъкъв спрей и внимателно пръскай към смукателния колектор където има снадки или гумени мъркучи/естествено на запален двигател/.Ако оборотите се променят значи си окрил проблема.


:yes: Точно така се откриват места, от където смуче въздух.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook