Вибрации на волана след 60км.ч-питане
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Вибрации на волана след 60км.ч-питане
6 месеца карам с тия вибрации като си мислех че проблема е от джантите.Изправени като конец-2 пъти смеям гуми-на баланс машината не потрепват.Слагам ги и точно на 60км почва едно биене наляво надясно на волана.Предницата гледахме-всичко здраво.Рейка накрайници носачи -луфт нема колата тресе.Слагам резервната тенекето и веднага вибрациите намалят.Вчера тотално ми писна и я качихме отново на канал взех една щаннги и като я почнах..и откир нещо за което искам да ви питам знаещите тука.
На горните носачи и двата имат луфт наляво надясно откъм тампоните.Явно има проблем там.Възможно ли е да идва проблема оттам.
Апропо-натисна ли спирачката веднага вибрациите изчезват-явно има луфт некъде ама дали е от горните носачи.
Търсачката използвах-нема писано за такива вибрации още на 60км.ч-има подобни ама точно такъв проблем не видях.
Ако некой знае да казва утре да купувам тампони че напрао ми писна да ми вибрира волана-ще приеба рейката накрая

На горните носачи и двата имат луфт наляво надясно откъм тампоните.Явно има проблем там.Възможно ли е да идва проблема оттам.
Апропо-натисна ли спирачката веднага вибрациите изчезват-явно има луфт некъде ама дали е от горните носачи.
Търсачката използвах-нема писано за такива вибрации още на 60км.ч-има подобни ама точно такъв проблем не видях.
Ако некой знае да казва утре да купувам тампони че напрао ми писна да ми вибрира волана-ще приеба рейката накрая



- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
l-s написа:Точно от тампоните на носачите е
Мерси колега
Не трябва да имат страничен луфт тия тампони доколкото са ми познанията-ми човек цял живот се учи

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
колега те тия тампони не са плътни винаги ще имат луфт въпроса е в какви граници е но е напълно вероятно да са омекнали с времето пък и е най безболезнено да започнеш от там
Барай шишарката Минкеее ....
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
Фенче, със старите джанти правеше ли ти го тоя номер?
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
Или криви джанти(гуми) или тампони на кривите носачи ! При мен проблема се оправи след смяната на тампоните
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
im0tep написа:.... или тампони на кривите носачи !
или ако си с джанти с разстъргван централен отвор...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
Колега пиши като оправиш проблема и по точно на какво се е дължал. При мен на моята Е39 520 97г, в момента в който стигне 60 км се получава едно леко бучене и се чудя от какво е! Ще разбера дали е от гумите тези дни като си сложа чисто новите зимни гуми монтирани на проверени и изправени лети джанти. Успех и ще следя за развитието 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
im0tep написа:Или криви джанти(гуми) или тампони на кривите носачи ! При мен проблема се оправи след смяната на тампоните
джантите са прави -изправихме ги като конец са -тампоните на кривите носачи като ги напънах с щангата взеха да играят наляво надясно-мисля че там ще е проблема.

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
ivaylo_shack написа:Колега пиши като оправиш проблема и по точно на какво се е дължал. При мен на моята Е39 520 97г, в момента в който стигне 60 км се получава едно леко бучене и се чудя от какво е! Ще разбера дали е от гумите тези дни като си сложа чисто новите зимни гуми монтирани на проверени и изправени лети джанти. Успех и ще следя за развитието
При мен бучене нема а е по лошо-все едно имам криви гуми-ужас

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
Мерси колега за подробното обяснение НО..
забравих да ти кажа че и с старите джанти пак ми правеше абсолютно същото-същите вибрации -нема как и при двата комплекта да са криви по един и същ начин-а те минаха през прецизно изправяне и промяна пак нямаше
и още нещо
защо при натискане на спирачката вибрациите изчезват-не че съм голям разбирач но все пак ако са криви джантите вибрациите няма да изчезват.
Не съм карал с реплики-предишните беха оригинални ББС от новата 6 серия сега съм с Брок Б6
но все пак мерси за съветите...
забравих да ти кажа че и с старите джанти пак ми правеше абсолютно същото-същите вибрации -нема как и при двата комплекта да са криви по един и същ начин-а те минаха през прецизно изправяне и промяна пак нямаше
и още нещо
защо при натискане на спирачката вибрациите изчезват-не че съм голям разбирач но все пак ако са криви джантите вибрациите няма да изчезват.
Не съм карал с реплики-предишните беха оригинални ББС от новата 6 серия сега съм с Брок Б6
но все пак мерси за съветите...

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
kabal написа:bmwfena написа:6 месеца карам с тия вибрации като си мислех че проблема е от джантите.Изправени като конец-2 пъти смеям гуми-на баланс машината не потрепват.Слагам ги и точно на 60км почва едно биене наляво надясно на волана.Предницата гледахме-всичко здраво.Рейка накрайници носачи -луфт нема колата тресе.Слагам резервната тенекето и веднага вибрациите намалят.Вчера тотално ми писна и я качихме отново на канал взех една щаннги и като я почнах..и откир нещо за което искам да ви питам знаещите тука.
На горните носачи и двата имат луфт наляво надясно откъм тампоните.Явно има проблем там.Възможно ли е да идва проблема оттам.
Апропо-натисна ли спирачката веднага вибрациите изчезват-явно има луфт некъде ама дали е от горните носачи.
Търсачката използвах-нема писано за такива вибрации още на 60км.ч-има подобни ама точно такъв проблем не видях.
Ако некой знае да казва утре да купувам тампони че напрао ми писна да ми вибрира волана-ще приеба рейката накрая![]()
колега не ти е от там проблема. Тея луфтове не са причината а ефекта. Няма как да е друго освен джантите. Ти казваш че са 100% обслужени, но за всеки случай, искаи от някои с е39 да си ги трампите ей така просто за експеримента. Ако ще и с тотално разбити тампони, носачи, биалетки, и дори и кормилни щанги едновременно даже, няма как да ти прави такива вибрации, съвсем други проблеми са с тях. Баварката ми беше такси и имах един период в който бях останал без никви кинти а всичко по предницата ми беше разбито, с исключение на лагерите, сега даже тези 2та тампона които държат едните носачи не ми останаха кинти да ги сменя а от тогава не се е усещало да има проблеми с тях. Тях можеш да ги усетиш до като караш на зад и завиваш, защото под такъв ъгал да им идва напрежението им е слабо място - колата ще реагирва бавно когато исправиш волана (до като се движиш на зад и завиваш). Ако примерно левия тампон е испокъсан, лявото колело ще иска да завива на дясно, но само когато караш назад.. незнам как да ти го обясня, но не е от нищо по ходовата част, застани под колата и прегледаи кое на къде иска да отива и как е направено, мойе да имаш много неща разбити още покраи тези вибрации, които са 99% от джантите.. останалия 1% е от друго нещо което се ВЪРТИ с джантите, като ударени дискове или разбит лагер, но това е много малко вероятноivaylo_shack написа:Колега пиши като оправиш проблема и по точно на какво се е дължал. При мен на моята Е39 520 97г, в момента в който стигне 60 км се получава едно леко бучене и се чудя от какво е! Ще разбера дали е от гумите тези дни като си сложа чисто новите зимни гуми монтирани на проверени и изправени лети джанти. Успех и ще следя за развитието
лагер колегамного кофти се сменя успех! да не разбиеш новия до като го слагаш на главината 2-3 часа
bmwfena написа:im0tep написа:Или криви джанти(гуми) или тампони на кривите носачи ! При мен проблема се оправи след смяната на тампоните
джантите са прави -изправихме ги като конец са -тампоните на кривите носачи като ги напънах с щангата взеха да играят наляво надясно-мисля че там ще е проблема.
как ще напъваш тампона за да го прегледаш със щанга ' човек?? а отделно много ясно че ще играе.. тои е много нежен тампон, и не вижда никакво сериозно напрежение през експлоатацията си, неговата цел е да допуска в някакви граници носача за да може напрежението там да се поема от него а не от алуминиевото гнездо и съответно и цялата кола, даже на ръка ако го размърдаш ще играе, въпроса е да не е скъсан. Като спреш да го напрягаш трябва да се връща и това да става плавно а не да прещраква..... абе по добре върви на маистор..според мен нещо не казваш истината каквато е вс1щност по въпроса за обгрижването на джантите ти.. или защото испускаш някой важен факт който не смяташ че е важен или просто не знаеш какъв е проблема на джантите ти и не предполагаш че има такъв. Ако отвора по средата е пилен.. на вулканизатора не го засича това машината за баланс, и балансирва спрямо текущия център, а ти като ги слагаш вече на главините се получава радиално-ексцентрично дисцентроване щото си мислиш че 5те дупки а не централния отвор центрира джантата на главината. Малко по старателно колега!!
MOD EDIT: Колега, ползвай бутона, ако след твоето мнение няма друго.
колега хбаво е че с изписал 100 реда комптетентно мнение ама сума ти хора от тук са си решили проблема със смяна на тампони и хоп искачаш ти и казваш че не може от тампони да тресе и да те светна кривия носач за чиито тампони говорим отнася доста голямо натоварване той държи и шенкела на който пък е захванат накрайника а на него рейката и от там волана и когато му е разбит тампона и с крак да ритнеш гумата оттдава а какво говорим при натоварена кола със скорост примерно 60 км ......
Барай шишарката Минкеее ....
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
anzak написа:kabal написа:bmwfena написа:6 месеца карам с тия вибрации като си мислех че проблема е от джантите.Изправени като конец-2 пъти смеям гуми-на баланс машината не потрепват.Слагам ги и точно на 60км почва едно биене наляво надясно на волана.Предницата гледахме-всичко здраво.Рейка накрайници носачи -луфт нема колата тресе.Слагам резервната тенекето и веднага вибрациите намалят.Вчера тотално ми писна и я качихме отново на канал взех една щаннги и като я почнах..и откир нещо за което искам да ви питам знаещите тука.
На горните носачи и двата имат луфт наляво надясно откъм тампоните.Явно има проблем там.Възможно ли е да идва проблема оттам.
Апропо-натисна ли спирачката веднага вибрациите изчезват-явно има луфт некъде ама дали е от горните носачи.
Търсачката използвах-нема писано за такива вибрации още на 60км.ч-има подобни ама точно такъв проблем не видях.
Ако некой знае да казва утре да купувам тампони че напрао ми писна да ми вибрира волана-ще приеба рейката накрая![]()
колега не ти е от там проблема. Тея луфтове не са причината а ефекта. Няма как да е друго освен джантите. Ти казваш че са 100% обслужени, но за всеки случай, искаи от някои с е39 да си ги трампите ей така просто за експеримента. Ако ще и с тотално разбити тампони, носачи, биалетки, и дори и кормилни щанги едновременно даже, няма как да ти прави такива вибрации, съвсем други проблеми са с тях. Баварката ми беше такси и имах един период в който бях останал без никви кинти а всичко по предницата ми беше разбито, с исключение на лагерите, сега даже тези 2та тампона които държат едните носачи не ми останаха кинти да ги сменя а от тогава не се е усещало да има проблеми с тях. Тях можеш да ги усетиш до като караш на зад и завиваш, защото под такъв ъгал да им идва напрежението им е слабо място - колата ще реагирва бавно когато исправиш волана (до като се движиш на зад и завиваш). Ако примерно левия тампон е испокъсан, лявото колело ще иска да завива на дясно, но само когато караш назад.. незнам как да ти го обясня, но не е от нищо по ходовата част, застани под колата и прегледаи кое на къде иска да отива и как е направено, мойе да имаш много неща разбити още покраи тези вибрации, които са 99% от джантите.. останалия 1% е от друго нещо което се ВЪРТИ с джантите, като ударени дискове или разбит лагер, но това е много малко вероятноivaylo_shack написа:Колега пиши като оправиш проблема и по точно на какво се е дължал. При мен на моята Е39 520 97г, в момента в който стигне 60 км се получава едно леко бучене и се чудя от какво е! Ще разбера дали е от гумите тези дни като си сложа чисто новите зимни гуми монтирани на проверени и изправени лети джанти. Успех и ще следя за развитието
лагер колегамного кофти се сменя успех! да не разбиеш новия до като го слагаш на главината 2-3 часа
bmwfena написа:im0tep написа:Или криви джанти(гуми) или тампони на кривите носачи ! При мен проблема се оправи след смяната на тампоните
джантите са прави -изправихме ги като конец са -тампоните на кривите носачи като ги напънах с щангата взеха да играят наляво надясно-мисля че там ще е проблема.
как ще напъваш тампона за да го прегледаш със щанга ' човек?? а отделно много ясно че ще играе.. тои е много нежен тампон, и не вижда никакво сериозно напрежение през експлоатацията си, неговата цел е да допуска в някакви граници носача за да може напрежението там да се поема от него а не от алуминиевото гнездо и съответно и цялата кола, даже на ръка ако го размърдаш ще играе, въпроса е да не е скъсан. Като спреш да го напрягаш трябва да се връща и това да става плавно а не да прещраква..... абе по добре върви на маистор..според мен нещо не казваш истината каквато е вс1щност по въпроса за обгрижването на джантите ти.. или защото испускаш някой важен факт който не смяташ че е важен или просто не знаеш какъв е проблема на джантите ти и не предполагаш че има такъв. Ако отвора по средата е пилен.. на вулканизатора не го засича това машината за баланс, и балансирва спрямо текущия център, а ти като ги слагаш вече на главините се получава радиално-ексцентрично дисцентроване щото си мислиш че 5те дупки а не централния отвор центрира джантата на главината. Малко по старателно колега!!
MOD EDIT: Колега, ползвай бутона, ако след твоето мнение няма друго.
колега хбаво е че с изписал 100 реда комптетентно мнение ама сума ти хора от тук са си решили проблема със смяна на тампони и хоп искачаш ти и казваш че не може от тампони да тресе и да те светна кривия носач за чиито тампони говорим отнася доста голямо натоварване той държи и шенкела на който пък е захванат накрайника а на него рейката и от там волана и когато му е разбит тампона и с крак да ритнеш гумата оттдава а какво говорим при натоварена кола със скорост примерно 60 км ......



Писал писал писал...и нищо не е казал !!!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
ще сменя тия прословути тампони и веднага ще пиша тука в темата за резултата
Радвам се че темата ми най накрая ще се окаже полезна-не вярвам само аз да имам тоа проблем и затова нека се спестят излишни разходи..
един майстор даже ми каза-сменяш рейката и си готов пък тя горката нема грам луфтец
ама някои колеги може да се вържат и да дадат грешни парички

Радвам се че темата ми най накрая ще се окаже полезна-не вярвам само аз да имам тоа проблем и затова нека се спестят излишни разходи..
един майстор даже ми каза-сменяш рейката и си готов пък тя горката нема грам луфтец



ама някои колеги може да се вържат и да дадат грешни парички



- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Вибрации на волана след 60км.ч-питане
добре ве супер авто ламере добре че беше ти да ни осветлиш простосмъртните и да те питам тампоните не трептят ли и не вибрират ли при всяка дори минимална неравност по пътя или ти разглеждаш идеалния случай гладка като стъкло повърхност и все пак никой не е казал че е на 100% от тампоните но те са вероятност и то голяма пък ти как сложи една диагноза по написаното незнам ... боб ли хвърли кво ...
Барай шишарката Минкеее ....
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани