Проблем при палене.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 14.08.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw 525d '02

Проблем при палене.

Мнение от sisk0 » 17 Окт 2010, 4:09

Здравейте. Карам 525д 2002 година. Вчера се прибирам аз от Варна и си слагам дизел на ЕКО обикновен. Днес се събуждам и колата нещо запали много трудно - викам си явно нещо се е прецакало. Прибирам се към Бургас. Изгасям колата след 30 минути ми се наложи пак да излизам. Паля - запали но още по трудно от предния път - викам бре явно ще имам проблеми. Вечерта се опитвам отново да запаля колата да ходя на диско, но този път дори не запали. Върти ключа но двигатела така и не зацепва. Мисля си дали не е от акомулатора случайно или.... незнам и аз от какво. По принцип има и едно реле на предишни коли ми се е случвало в него да е проблема, но сега незнам и аз. Утре ще я мисля на трезно. Та ако ви имате предложения бих се радвал ако споделите с мен от какво може да е проблема. Благодаря Ви!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем при палене.

Мнение от Nikolay86 » 17 Окт 2010, 14:25

Като идеи..свещ,ако е на студено,дюза-и,акумулатор...Варианти си има бая. :mhihi:
Колега една диагностика според мен,като за начало :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Проблем при палене.

Мнение от xerial » 17 Окт 2010, 17:38

Аз имам подобен проблем съвсем от скоро..

Колата пали като е студена без никакъв проблем ( при 5 изгоряли свещи, които ще сменям така или иначе). Ако я изгася загряла , реша да я запаля след 2 мин - пали отраз, но оставя ли я за 1-2 часа и Темп е малко преди 1та чертичка т.е след синъото колата върти и не пали, чак след 5-6 път и ако я оставя за 10мин..

Четох за проблемите при топлият старт :

дюзи - на скоро смених 1на , сложих чисто нова и колата заспа. На ИНПА ми дава граници макс до +1,5 и - 1,7 нещо такова на някой от дюзите. При подаване на газ вс дюзи стават на - 0

Стартер - бендикс (или както се казва) мисля че върти , но ми направи впечатление , че доста често - ахаа да запали и неще :dunno:

и др. вариант - Верига ....

а и Акумулатор - на 1 сезон , взех от най-яките възможни.. 95А пусков ток мисля на 830 или нещо такова
лошото е че какво и да е, е $$$$$
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 14.08.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw 525d '02

Re: Проблем при палене.

Мнение от sisk0 » 18 Окт 2010, 10:45

При мен не е така. Смисъл запалих я онзи ден докато е студена с 300 зора. Кара 200- 300 км. Спрях е... и до там. Акомулатор не е понеже си има доста ток като цяло. Проблема ми е, че не мога да е запаля да е закарам където и да било ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 16.10.2010
Местоположение: Cuenca
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d E39
Мечтае да кара: хеликоптер

Re: Проблем при палене.

Мнение от stanislav N D » 26 Окт 2010, 1:40

Здравеите колеги ,можели малко консултация ,кава е разликата м/у тези 2 дюзи

1:0445110047 /530д 2001г. Е39
2:0445110049 ///////////////////
взаимно заменяеми ли,са 2те дюзи или можели да махна Н:1 и да сложа Н:2 благодаря :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем при палене.

Мнение от LUCIFER'S » 26 Окт 2010, 10:28

stanislav N D написа:Здравеите колеги ,можели малко консултация ,кава е разликата м/у тези 2 дюзи

1:0445110047 /530д 2001г. Е39
2:0445110049 ///////////////////
взаимно заменяеми ли,са 2те дюзи или можели да махна Н:1 и да сложа Н:2 благодаря :lol:


е такива трябва да са дюзите ти... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 16.10.2010
Местоположение: Cuenca
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d E39
Мечтае да кара: хеликоптер

Re: Проблем при палене.

Мнение от stanislav N D » 26 Окт 2010, 10:57

мен ме итересува дали мога да заменя 1та със 2та дюза

1:044510047
със
2:0445110049

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем при палене.

Мнение от LUCIFER'S » 27 Окт 2010, 9:04

stanislav N D написа:мен ме итересува дали мога да заменя 1та със 2та дюза

1:044510047
със
2:0445110049


:mhihi: тия номерца май само ти си ги знаеш какви са ... демек мога ли да заменя 3 със 4 :mhihi:

от линка има номер каталожен на дюзите ти... такива трябва да са и новите или да има такъв номер на тях другото е пишман майсторлък.... :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook