Проблем при палене.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем при палене.
Здравейте. Карам 525д 2002 година. Вчера се прибирам аз от Варна и си слагам дизел на ЕКО обикновен. Днес се събуждам и колата нещо запали много трудно - викам си явно нещо се е прецакало. Прибирам се към Бургас. Изгасям колата след 30 минути ми се наложи пак да излизам. Паля - запали но още по трудно от предния път - викам бре явно ще имам проблеми. Вечерта се опитвам отново да запаля колата да ходя на диско, но този път дори не запали. Върти ключа но двигатела така и не зацепва. Мисля си дали не е от акомулатора случайно или.... незнам и аз от какво. По принцип има и едно реле на предишни коли ми се е случвало в него да е проблема, но сега незнам и аз. Утре ще я мисля на трезно. Та ако ви имате предложения бих се радвал ако споделите с мен от какво може да е проблема. Благодаря Ви!!!!
- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене.
Като идеи..свещ,ако е на студено,дюза-и,акумулатор...Варианти си има бая.
Колега една диагностика според мен,като за начало

Колега една диагностика според мен,като за начало

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Проблем при палене.
Аз имам подобен проблем съвсем от скоро..
Колата пали като е студена без никакъв проблем ( при 5 изгоряли свещи, които ще сменям така или иначе). Ако я изгася загряла , реша да я запаля след 2 мин - пали отраз, но оставя ли я за 1-2 часа и Темп е малко преди 1та чертичка т.е след синъото колата върти и не пали, чак след 5-6 път и ако я оставя за 10мин..
Четох за проблемите при топлият старт :
дюзи - на скоро смених 1на , сложих чисто нова и колата заспа. На ИНПА ми дава граници макс до +1,5 и - 1,7 нещо такова на някой от дюзите. При подаване на газ вс дюзи стават на - 0
Стартер - бендикс (или както се казва) мисля че върти , но ми направи впечатление , че доста често - ахаа да запали и неще
и др. вариант - Верига ....
а и Акумулатор - на 1 сезон , взех от най-яките възможни.. 95А пусков ток мисля на 830 или нещо такова
лошото е че какво и да е, е $$$$$
Колата пали като е студена без никакъв проблем ( при 5 изгоряли свещи, които ще сменям така или иначе). Ако я изгася загряла , реша да я запаля след 2 мин - пали отраз, но оставя ли я за 1-2 часа и Темп е малко преди 1та чертичка т.е след синъото колата върти и не пали, чак след 5-6 път и ако я оставя за 10мин..
Четох за проблемите при топлият старт :
дюзи - на скоро смених 1на , сложих чисто нова и колата заспа. На ИНПА ми дава граници макс до +1,5 и - 1,7 нещо такова на някой от дюзите. При подаване на газ вс дюзи стават на - 0
Стартер - бендикс (или както се казва) мисля че върти , но ми направи впечатление , че доста често - ахаа да запали и неще

и др. вариант - Верига ....
а и Акумулатор - на 1 сезон , взех от най-яките възможни.. 95А пусков ток мисля на 830 или нещо такова
лошото е че какво и да е, е $$$$$
Re: Проблем при палене.
При мен не е така. Смисъл запалих я онзи ден докато е студена с 300 зора. Кара 200- 300 км. Спрях е... и до там. Акомулатор не е понеже си има доста ток като цяло. Проблема ми е, че не мога да е запаля да е закарам където и да било 

- stanislav N D
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 16.10.2010
- Местоположение: Cuenca
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39
- Мечтае да кара: хеликоптер
Re: Проблем при палене.
Здравеите колеги ,можели малко консултация ,кава е разликата м/у тези 2 дюзи
1:0445110047 /530д 2001г. Е39
2:0445110049 ///////////////////
взаимно заменяеми ли,са 2те дюзи или можели да махна Н:1 и да сложа Н:2 благодаря
1:0445110047 /530д 2001г. Е39
2:0445110049 ///////////////////
взаимно заменяеми ли,са 2те дюзи или можели да махна Н:1 и да сложа Н:2 благодаря

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем при палене.
stanislav N D написа:Здравеите колеги ,можели малко консултация ,кава е разликата м/у тези 2 дюзи
1:0445110047 /530д 2001г. Е39
2:0445110049 ///////////////////
взаимно заменяеми ли,са 2те дюзи или можели да махна Н:1 и да сложа Н:2 благодаря
е такива трябва да са дюзите ти... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- stanislav N D
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 16.10.2010
- Местоположение: Cuenca
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39
- Мечтае да кара: хеликоптер
Re: Проблем при палене.
мен ме итересува дали мога да заменя 1та със 2та дюза
1:044510047
със
2:0445110049
1:044510047
със
2:0445110049
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем при палене.
stanislav N D написа:мен ме итересува дали мога да заменя 1та със 2та дюза
1:044510047
със
2:0445110049


от линка има номер каталожен на дюзите ти... такива трябва да са и новите или да има такъв номер на тях другото е пишман майсторлък....

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани