Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Здрабейте на всички, реших да си купя една 530ка. Моето решение го дължа на един приятел който притежава една 525тдс, един ден ме повози, карах го и много ми хареса като кола, с чип беше и дърпаше много, на возия нямаше равна и така реших да си потърся и аз нещо подобно и се спрях на това бмв по горе. Бих искал да ми кажете какви са най често срещаните проблеми при този автомобил и дали си заслужава 2300 евро, като задна дясна врата е ударена с леко засегната греда между нея и предната врата. Благодаря предварително.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Т'ва с най-често срещаните проблеми е доста относително понятие..
Като цяло двигателя е доста здрав и няма проблеми и някакви дефекти,икономичен е и върви доста приятно.
Никой не може да ти каже дали тази кола която си гледал е читава и дали си заслужава или не,тук врачки май няма.
Като цяло двигателя е доста здрав и няма проблеми и някакви дефекти,икономичен е и върви доста приятно.
Никой не може да ти каже дали тази кола която си гледал е читава и дали си заслужава или не,тук врачки май няма.


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
По-мое мнение,колата е много яка и върви на поразия.
Цената от 2300евра е повече от перфектна..Стига да съобразиш безобразно скъпата подръжка на моменти,което за мен е най-големия недостатък на Е39,но ако случиш на гледан автомобил,колата само ще те радва 


- chehut
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d 2000г.
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
По мое лично мнение, читава кола дори с такъв удар, няма да е за по-малко от 3000 до 5000 евро... и наистина е много важно, да разбереш дали е читава, за да не започнеш да ходиш по мъките( сервизите ) и да ти струва една кошница с пари 

- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Благодаря много за написаното, ако се окаже добър автомобила ще се радвам много, ако ли не ще се наложи да се обърна кам вас за отстраняване на неизправностите.
- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Внимавай много, защото неизправностите са скъпи 


Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Колкото и да е подържана колата винаги идва момента за смяна на някой неща...
Ако не можеш да я подържаш с оригинални части и да ги сменяш, когато трябва по-добре не я купувай, защото наистина не е евтино...
Ако не можеш да я подържаш с оригинални части и да ги сменяш, когато трябва по-добре не я купувай, защото наистина не е евтино...
- EvoBvlgari
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 24.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 m52b28tu
- Мечтае да кара: E39 m52b28tu
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
ja написа:защото наистина не е евтино...
Това преведено в цифри значи, подготви си 5000 лева за евентоални ремонти. Е39-ките са сложни автомобили и имат много агрегати, които могат да се развалят, особено дизелите. Като цяло масово се карат и в лошо състояние, но ми се струва глупост, да даваш пари за кола от този клас, ако нямаш пари да я поддържаш, поне в сравнително добро състояние.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
EvoBvlgari написа:ja написа:защото наистина не е евтино...
Това преведено в цифри значи, подготви си 5000 лева за евентоални ремонти. Е39-ките са сложни автомобили и имат много агрегати, които могат да се развалят, особено дизелите. Като цяло масово се карат и в лошо състояние, но ми се струва глупост, да даваш пари за кола от този клас, ако нямаш пари да я поддържаш, поне в сравнително добро състояние.
точно Е39 със дизелов мотор не може да се кара в лошо състояние.... това е доста сложен мотор- М57 и в лошо състояние не върви и харчи като бензинов мотор.... че даже и не пали...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
LUCIFER'S написа:EvoBvlgari написа:ja написа:защото наистина не е евтино...
Това преведено в цифри значи, подготви си 5000 лева за евентоални ремонти. Е39-ките са сложни автомобили и имат много агрегати, които могат да се развалят, особено дизелите. Като цяло масово се карат и в лошо състояние, но ми се струва глупост, да даваш пари за кола от този клас, ако нямаш пари да я поддържаш, поне в сравнително добро състояние.
точно Е39 със дизелов мотор не може да се кара в лошо състояние.... това е доста сложен мотор- М57 и в лошо състояние не върви и харчи като бензинов мотор.... че даже и не пали...
Освен двигателя обаче има и други неша като ходова част, спирачки и т.н. Верваш ли ми че не съм виждал Е39-ка с 4 нови диска... (освен мойта)

- boris_m
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 25.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Човече, ти явно си решил, че я купуваш тази кола! Все пак най-добрия съвет, който мога да ти дам, както и колегите по-горе е: Отваряй си очите навреме и късмет с новата придобивка!
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Добър ден колеги
Имам и аз едно въпросче относно Е39 530d щото съм се навил да взимам, но когото и да питам ме плаши с тази безбожно скъпа поддръжка
Та въпроса е кои са най-скъпите части и какви цени съответно. Предполагам турбината е една от скъпите части, дебитомер, нафтова помпа? Заслужава ли си разходите съответно 



- vgeirgiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 24.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
- Мечтае да кара: X5 3.0d
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Купи ли я вече?
- EvoBvlgari
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 24.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 m52b28tu
- Мечтае да кара: E39 m52b28tu
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
LUCIFER написа:точно Е39 със дизелов мотор не може да се кара в лошо състояние.... това е доста сложен мотор- М57 и в лошо състояние не върви и харчи като бензинов мотор.... че даже и не пали...
Ами, виждал съм такава дизелка, собственика беше хвълил парите за турбо и по автоматичната скоростна кутия, отпред перката на климатика, от сервиза казаха, че била и с "уморени" дюзи, обаче 6-те дюзи са забележителна цифра. То бензина е достатъчно сложен за поддръжка, а дизела да не говорим, просто Е39 си е за хора с възможност да ги поддържат. Аз честно казано, се учудвам, че толкова хора купуват дизелки с идеята за икономия, средно бензина харчи с литър, два отгоре(528), обаче все пак няма турбо, помпи с високо налягане, умни дюзи, които така или иначе по някое време се сменят и "икономията" на пари от горивото си намира място в ремонтите. Нова кола дизел е супер, но стара...трябва да е наистина впечатляващо запазена.
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
bmw_machine написа:Добър ден колегиИмам и аз едно въпросче относно Е39 530d щото съм се навил да взимам, но когото и да питам ме плаши с тази безбожно скъпа поддръжка
Та въпроса е кои са най-скъпите части и какви цени съответно. Предполагам турбината е една от скъпите части, дебитомер, нафтова помпа? Заслужава ли си разходите съответно
Блока на ДСЦ-то е 3200 лева, всмукателен колектор - 800 - 900 лева, с работата отива на около 1000, спирачни дискове АТЕ - 320 предни и 260 задни, амортесори около 1200 лева, смяна на масло на: скоростна кутия, диференциал около 500 - 600 лева, нафтова помпа 1200 лева, турбото е към 3000 но може да се ремонтира за 800-900 лева, тампоните на двигареля са около 300 лева двата...
Не е чак толкова скъпо, но това зависи и в какво състояние искаш да ти е колата. Много хора си карат докато не се прецака нещо и тогава го сменят, но те така и не са усещали кефа от това да имаш наистина здрава и хубава кола... Та от теб си зависи общо взето, може и да не пипаш нищо ама в тоя ред на мисли и форд щи свърши работа... само дето нема да си гъзар

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани