Въпрос за контактния ключ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Въпрос за контактния ключ

Мнение от Gari » 06 Окт 2010, 19:24

Колеги, както си паркирах колата на паркинга и след 3 часа отивам да я паля. Резултата е само въртене на стартера.
Опитвам с резервня ключ, но стартера дори не помръдва. Пак с оригиналния - върти, но не пали. Въпроса ми е, може ли да ми се е прецакал ключа или да търся проблема другаде?
Значи оригиналния ключ е с три бутона. Двата са с еднаква големина. На единя има стрелка, на малкото копче е знака на БМВ (отстрани на него пише LOCK), третото копче е изобразена кола с отворен багажник. Няма диоди, няма нищо.
Резервния ключ е само метален, без никакъв корпус. Нямам си на идея за какво става въпрос, но утре майче ще се ходи до сервиз на БМВ. Пак...
Не искам много, искам всичко!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: х5 е53
Мечтае да кара: е61 м-пакет

Re: Въпрос за контактния ключ

Мнение от bacila » 08 Окт 2010, 7:26

исписва ли нещо на компа?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Въпрос за контактния ключ

Мнение от NAPSTERS » 08 Окт 2010, 8:55

Gari_82 написа:Колеги, както си паркирах колата на паркинга и след 3 часа отивам да я паля. Резултата е само въртене на стартера.
Опитвам с резервня ключ, но стартера дори не помръдва. Пак с оригиналния - върти, но не пали. Въпроса ми е, може ли да ми се е прецакал ключа или да търся проблема другаде?
Значи оригиналния ключ е с три бутона. Двата са с еднаква големина. На единя има стрелка, на малкото копче е знака на БМВ (отстрани на него пише LOCK), третото копче е изобразена кола с отворен багажник. Няма диоди, няма нищо.
Резервния ключ е само метален, без никакъв корпус. Нямам си на идея за какво става въпрос, но утре майче ще се ходи до сервиз на БМВ. Пак...


с металния ключ няма да запалиш никога, защото в него няма чип които ЕВС-а (фабричния имобилаизер) да разпознае.

мисля , че или ти се е скапала бензиновата помпа или датчика на вала. без диагностика няма да стане ясно.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Въпрос за контактния ключ

Мнение от Gari » 08 Окт 2010, 18:52

На компа не изписва нищо. Относно бензиновата помпа - чувам я че работи. С металния ключ съм палил, но ако черния ключ е в мен. Не знам какво е правено по колата, какво е сменяно и пригаждано. Отворих капаците под волана и гледам че има една малка бяла букса, но няма място за включване. Та не знам. Май е най-добре към сервиза. А като знам колко взимат...
Не искам много, искам всичко!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Въпрос за контактния ключ - решен проблем

Мнение от Gari » 15 Окт 2010, 20:13

Оказа се, че имам изгорял бушон, от тези в багажника, за централното заключване. Подмених го и колата запали.
Интересното е, че от вратата си отключвам централно, а пак бушона изгорял...
Все пак се оправи колицата :D
Не искам много, искам всичко!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook