загрява мн бързо
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
загрява мн бързо
Проблеми ми е, че когато запаля колата и поработи известно време температурата си е нормална , но когато тръгна да я карам няма и 10 мин и почва да минава средата и отива към червеното .... спирам /но не гася/ отварям капака и гледам че перката пред радиатора изобщо не върти мисля че не отваря големият кръг ... Кажете какво мислите .
Освен че перката не завърта ами и почва обилен теч на охлаждаща течност явно като загрее мн и почва да избива през скобите на маркучите или незнам и аз . Може ли да е термостат ? Него съм го сменял преди 3 месеца заедно с водна помпа /метална/ . Понеже зимата бях направил голяма грешка да излезна извън града за по-дълго време и тогава имах проблем с един маркуч та не бях сложил антифриз да не ми изтече докато ме няма и колата замръзна.Както и да е размразих е имаше малко поразии, но си мисля че леда може да е надул и спукал радиатор. Уж не тече от него ама после като стане мн висока температурата и почва да капе. Възможно ли е да е пълен с мръсотия или нещо от сорта което да възпрепятства нормалната работа?
колата е тдс 97
Освен че перката не завърта ами и почва обилен теч на охлаждаща течност явно като загрее мн и почва да избива през скобите на маркучите или незнам и аз . Може ли да е термостат ? Него съм го сменял преди 3 месеца заедно с водна помпа /метална/ . Понеже зимата бях направил голяма грешка да излезна извън града за по-дълго време и тогава имах проблем с един маркуч та не бях сложил антифриз да не ми изтече докато ме няма и колата замръзна.Както и да е размразих е имаше малко поразии, но си мисля че леда може да е надул и спукал радиатор. Уж не тече от него ама после като стане мн висока температурата и почва да капе. Възможно ли е да е пълен с мръсотия или нещо от сорта което да възпрепятства нормалната работа?
колата е тдс 97
Последна промяна latrel на 30 Сеп 2010, 17:18, променена общо 1 път
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: загрява мн бързо
Перката пред двигателя тоест виското трябва да върти ПОСТОЯНО след като запалиш двигателя...прегледай си основно всичко !!! Ако говориш обаче за перката на климатика това е друг въпрос !
Re: загрява мн бързо
говоря за перката, която е най-отпред пред радиатора иначе виското си върти нормално
- BMWFREDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 9.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39ки
Re: загрява мн бързо
При мен също не върти перката отпред аз смених термостата преди 15 дена
При мен случея беше следния като карам колата и като вкарам на 3к оборота почва да се дига стрелката след което
като карам нормално стабилизира на 12 часа (посредата) обаче няколко пъти щеше да направя белята карах я така
и и давах зор след което след 120 км/ч загряваше до червено и влизаше в авариен режим и ми гаснеше след като смених
термостата не мърда от средата стрелката
надявам се да ти е от термостата (май тва е най-ефтиния вариант)
Успех с проблема ! Поздрави Фреди
При мен случея беше следния като карам колата и като вкарам на 3к оборота почва да се дига стрелката след което
като карам нормално стабилизира на 12 часа (посредата) обаче няколко пъти щеше да направя белята карах я така
и и давах зор след което след 120 км/ч загряваше до червено и влизаше в авариен режим и ми гаснеше след като смених
термостата не мърда от средата стрелката

Успех с проблема ! Поздрави Фреди
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: загрява мн бързо
BMWFREDI написа:При мен също не върти перката отпред аз смених термостата преди 15 дена
При мен случея беше следния като карам колата и като вкарам на 3к оборота почва да се дига стрелката след което
като карам нормално стабилизира на 12 часа (посредата) обаче няколко пъти щеше да направя белята карах я така
и и давах зор след което след 120 км/ч загряваше до червено и влизаше в авариен режим и ми гаснеше след като смених
термостата не мърда от средата стрелкатанадявам се да ти е от термостата (май тва е най-ефтиния вариант)
Успех с проблема ! Поздрави Фреди



Тази перка отпред е перката на климатик,прочетете из форума кога трябва да е пусната !
До колегата с темата,сменяй термостат и водна помпа щом не си ги сменял,промивка м/у радиаторите (въпреки,че вече е студено но не е лошо) и проверка на виското
- BMWFREDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 9.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39ки
- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: загрява мн бързо
BMWFREDI написа:Кво ще рече тест за изгорели газове вкарвана е в червено 2 пъти колата ?
Проверка на газовете в охладителната течност..Иди някъде..и в "Дару"става,не е скъпо това тестче.
Re: загрява мн бързо
термостат и водна помпа са сменяни преди няколко месеца нужно ли е пак да се сменя
баща ми за 20г никога не е сменял термостат аз за половин година тр 2 пъти да го сменям .....
баща ми за 20г никога не е сменял термостат аз за половин година тр 2 пъти да го сменям .....
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: загрява мн бързо
latrel написа:термостат и водна помпа са сменяни преди няколко месеца нужно ли е пак да се сменя
баща ми за 20г никога не е сменял термостат аз за половин година тр 2 пъти да го сменям .....
Зависи какви си сложил като и ги сменял,ако не са оригинални сменяй пак с оригиналния тоя път обаче


- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: загрява мн бързо
BMWFREDI написа:Кво ще рече тест за изгорели газове вкарвана е в червено 2 пъти колата ?
Колега и един път и е достатъчно да влезе в червеното за да ти направи беля. Теста за изгорели газове е проверка на охладителната течност с един лахмус. Правят го почти на всякъде и струва около 10 лв. мисля
- BMWFREDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 9.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39ки
Re: загрява мн бързо
добре 1 път е достатачно ами като съм пуснал водата(охладителната течност) после като се обезвъздуши немога да разбера какъв е смисъла на този тест ?
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: загрява мн бързо
BMWFREDI написа:добре 1 път е достатачно ами като съм пуснал водата(охладителната течност) после като се обезвъздуши немога да разбера какъв е смисъла на този тест ?
Какво значи да си пуснал водата бе колега??? Изразявайте се поне малко технически за да се разбира от всички ! Имаш предвид ,че си източил охладителната течност и си сипал нова ли?? Ако е така,това не е проблем да се направи тест ,защото ако има проблем с главата тези въпросни "изгорели газове" се смесват постоянно с охладителната течност
- BMWFREDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 9.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39ки
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: загрява мн бързо
BMWFREDI написа:И ако има изгорели газове как се отстранява този проблем Колега ?
смяна на гарнитура на глава,шлайф на глава,проверка за пукнтатини и така нататък....друг е въпроса дали ще намерш сервиз да ти го направят кадърно. Но първо си направи този тест и тогава мисли за ремонти
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани