Адския проблем :С

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 9.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39ки

Адския проблем :С

Мнение от BMWFREDI » 26 Сеп 2010, 17:59

Значи сменяхме гарнитури на ГНП защото имаше теч но теч като теч 200/300 гр на вечер си отиваха правеше хубави петна въпроса е че следвах указанията от viewtopic.php?t=70412 но уви немога да стигна до регулирането и поради простата причина че неиска да запали и да подържа някакви обороти.Запали 1 път изфорсира се на 5000 оборота угасих я и тогава я чух за последно как реве интересува ме на какво може да се дължи това и евентуално ако помпата е за сменя според информацията която ви дадох , каква е цената на нова помпа и втора ръка ?
Поздрави Фреди !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Re: Адския проблем :С

Мнение от D.Pavlov » 27 Сеп 2010, 9:39

Явно не си сложил плочката както трябва, предполагам че ябълката не е влезнала където и е мястото!!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Адския проблем :С

Мнение от cls6666 » 27 Сеп 2010, 12:15

кои гарнитури сменихте всичките или само горе на плочката ?
ако сте развивали тръбичките трябва да се обезвъздуши.
ако си сигурен в чопа на плочката трябва да огледате за старото място на плочката
щом се изфорсира най вероятно е много назад :|
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 9.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39ки

Re: Адския проблем :С

Мнение от BMWFREDI » 27 Сеп 2010, 16:21

Лошото е че дръпнах плочката напред но се чува много странен звук
стърже на желязо все едно и неиска да запали ако някой може да помогне
е съм му благодарен
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Адския проблем :С

Мнение от cls6666 » 27 Сеп 2010, 20:07

аз питах там разни работи,ама не отговори
първо свали плочката и на 100% трябва да е сигурно че чопа си е на мястото,после я сложи долу горе на старите места и я запали без колектори ,грубо я направи да работи устойчиво ,после сложи колекторите и вече по финно и точно с инпа или дис,ако нямаш ''на ухо'' чукваш по нея към стъклото докато почне да вдига обороти и после на обратно малко (не особенно точно но аз карах 6 месеца така и на дълго даваше 7-8/100)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 9.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39ки

Re: Адския проблем :С

Мнение от BMWFREDI » 29 Сеп 2010, 11:40

др забелязах като оставя да се обезвъздуши не минава нафта към инжекторите дали
не е в това проблема че неиска да запали и как може да се отстрани този проблем ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Re: Адския проблем :С

Мнение от D.Pavlov » 30 Сеп 2010, 9:55

BMWFREDI написа:др забелязах като оставя да се обезвъздуши не минава нафта към инжекторите дали
не е в това проблема че неиска да запали и как може да се отстрани този проблем ?

Колега мисля че ти казахме от къде да започнеш, първо провери това и ако не си отвивал нищо друго , а само плочката не би трябвало да е засмукала въздух от някъде!!!!!!!!!!!!!!!
И все пак ПРОВЕРИ ЛИ ДАЛИ ПЛОЧКАТА Е ВЛЕЗНАЛА КЪДЕТО ТРЯБВА??????????????
Този с който правиш колата правил ли е някога тази интервенция????
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Адския проблем :С

Мнение от vladobate » 30 Сеп 2010, 12:29

BMWFREDI написа:др забелязах като оставя да се обезвъздуши не минава нафта към инжекторите дали
не е в това проблема че неиска да запали и как може да се отстрани този проблем ?

За кои инжектори става въпрос ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 9.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39ки

Re: Адския проблем :С

Мнение от BMWFREDI » 30 Сеп 2010, 12:46

Проверил съм за плочката си е на точното място въпроса е защо не минава нафта до
дюзите вобще неще да изхвърли ... само отгоре хвърля към маркучето което отива към дюзите не от дюзите не избива нафта
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 9.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39ки

Re: Адския проблем :С

Мнение от BMWFREDI » 30 Сеп 2010, 13:31

а относно човека с който я правя не е правил искахме да опитаме с инструкцийте от другата
тема , но явно ще си трябва майстор
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Адския проблем :С

Мнение от vladobate » 30 Сеп 2010, 22:57

Ми то към дюзите отива нафта през тръбичките и то като се завърти помпата незнам откъде го виждаш че не отива. Не се заяждам ами искам да помогна, затова уточнявай термините за да говорим на общ език. Проверяват се елементарните неща ( щом си сигурен в сглобката на ГНП), захранване с + ( 12v) на спирателния клапан ( с мултицет замерваш за потенциал на кабелчето което е вързано на въпросния клапан). Трябва да си сигурен че до ГНП отива нафта, след това че ГНП подава на дюзите ( развиваш една но си я свързваш пак към тръбичката от помпата и като завъртиш на стартер малко трябва да разпрашва през дюзата). Така си сигурен ( малко уточнение ако си бутнал плочката много към предницата ще пуска нощожно малко нафта ама нали си чел темата там пише да си бележиш мястото )че нафта се разпрашва в цилиндрите и остава центровки ( щото това не е бензин на нафтата и трябва температура и налягане и БУМ айде-е-е запали ) ама за да има налягане трябва да се впръска горивото в точно определен момент е те затова трябва точен ъгъл на впръскване ( предварение и закъснение ) и затова си има един вентил който се управлява от компа ( тъй наречения авансатор) та виж и той дали има връзка с компа провери буксата дали е добре вързана. И с въртене на помпата се дава или отнема аванс ама колегата попита дали е сваляна цялата помпа ма отговор няма. Давай по-пълна информация за да ти се помогне и като провряваш нещата които ти пишат за изправност пиши резултата за да става ясно какво е положението иначе можем само дъра бъра и нищо . Желая ти успех и малко по-смело и методично , отмятаъте като проверки възможни дефекти поред не хаотично. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 9.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39ки

Re: Адския проблем :С

Мнение от BMWFREDI » 01 Окт 2010, 9:10

Тва имах впредвид само 1 тръбичка съм отвил горе на дюзите и не потича нафта помпата не е сваляна цялата
и най-лошото което можех да направя не отбелязах мислех че ще я нагодя по старите следи .... Значи цялата история отвих отдолу :
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... tion_pump/ (най-долната плочка малката с 2та болта) при мен следната плочка беше побългарявана с гарнитура направена от клингирит и затова ми течеше нафта (предполагам) след което отидох и си купих гарнитурите отвихме там сменихме гарнитурата запалих колата никакви ядове. И най-голямата ми грешка в живота (от която седя 8 дена без кола сега) реших че така и така съм взел всички гарнитури дай поне на плочката да сменя да нямам ядове , но уви ето до къде стигнах ..... Чудех се дали има някакъв вариант да съм разместил нещо в ангренажа там дето се завърта самата помпа незнам откъде идва този УЖАСЕН звук .. но и не стига нафта през тръбичките и се обърках супер много ако някой може да помогне ако не трябва да търся специализирана помощ ,защото вече излудявам
Поздрави Фреди

Готино е от 22 дена да имаш бмв и 8 от тях да ти е в гаража .... :banghead: :banghead: :help:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Re: Адския проблем :С

Мнение от D.Pavlov » 01 Окт 2010, 9:49

Колега като отвиеш тръбичката от дюзата и като въртиш на стартер искаш да кажеш че не хвърля нафта!!!!
Да ти кажа честно през компютъра няма как да ти се понегне защото не се знае какво точно сте ОКЕНДЗАЛИ, а и ти не може да обясниш точно какво сте правили и за какви ужасни звуци говориш!!!
Последна промяна D.Pavlov на 01 Окт 2010, 9:59, променена общо 1 път
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 9.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39ки

Re: Адския проблем :С

Мнение от BMWFREDI » 01 Окт 2010, 9:55

Като въртиш на стартер се чува едно клопане от помпата все едно зъбчадката която задвижва търка някаде (трие някаде желязо в желязо) и да като въртя на стартер нафта не излиза през тръбичките всичките съм ги отвил горе на дюзите ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Адския проблем :С

Мнение от Пресиян Василев » 01 Окт 2010, 19:54

Четох през 2-3 реда и не разбрах ,помпата вадена ли е ?
Ако да отваря ли ротора ?или го вади на място.Ако да счупил си шибьра и плунжера.
Ако е вадена и монтирвана ,мотора беше ли в ГМТ ?
Има вьзможност да не стея нажелили от кьм шпонката.Трудно ли вьрвеше гаиката при стягане на оста?
Отговори ми на тея вьпроси и ще те насоча кое как да направиш.
Ако искаш ето тел за врьзка 0895629410 ,помоща ,макар и по телефона е БЕЗПЛАТНА :D
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook