Адския проблем :С
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMWFREDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 9.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39ки
Адския проблем :С
Значи сменяхме гарнитури на ГНП защото имаше теч но теч като теч 200/300 гр на вечер си отиваха правеше хубави петна въпроса е че следвах указанията от viewtopic.php?t=70412 но уви немога да стигна до регулирането и поради простата причина че неиска да запали и да подържа някакви обороти.Запали 1 път изфорсира се на 5000 оборота угасих я и тогава я чух за последно как реве интересува ме на какво може да се дължи това и евентуално ако помпата е за сменя според информацията която ви дадох , каква е цената на нова помпа и втора ръка ?
Поздрави Фреди !
Поздрави Фреди !
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Re: Адския проблем :С
Явно не си сложил плочката както трябва, предполагам че ябълката не е влезнала където и е мястото!!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Адския проблем :С
кои гарнитури сменихте всичките или само горе на плочката ?
ако сте развивали тръбичките трябва да се обезвъздуши.
ако си сигурен в чопа на плочката трябва да огледате за старото място на плочката
щом се изфорсира най вероятно е много назад
ако сте развивали тръбичките трябва да се обезвъздуши.
ако си сигурен в чопа на плочката трябва да огледате за старото място на плочката
щом се изфорсира най вероятно е много назад

- BMWFREDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 9.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39ки
Re: Адския проблем :С
Лошото е че дръпнах плочката напред но се чува много странен звук
стърже на желязо все едно и неиска да запали ако някой може да помогне
е съм му благодарен
стърже на желязо все едно и неиска да запали ако някой може да помогне
е съм му благодарен
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Адския проблем :С
аз питах там разни работи,ама не отговори
първо свали плочката и на 100% трябва да е сигурно че чопа си е на мястото,после я сложи долу горе на старите места и я запали без колектори ,грубо я направи да работи устойчиво ,после сложи колекторите и вече по финно и точно с инпа или дис,ако нямаш ''на ухо'' чукваш по нея към стъклото докато почне да вдига обороти и после на обратно малко (не особенно точно но аз карах 6 месеца така и на дълго даваше 7-8/100)
първо свали плочката и на 100% трябва да е сигурно че чопа си е на мястото,после я сложи долу горе на старите места и я запали без колектори ,грубо я направи да работи устойчиво ,после сложи колекторите и вече по финно и точно с инпа или дис,ако нямаш ''на ухо'' чукваш по нея към стъклото докато почне да вдига обороти и после на обратно малко (не особенно точно но аз карах 6 месеца така и на дълго даваше 7-8/100)
- BMWFREDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 9.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39ки
Re: Адския проблем :С
др забелязах като оставя да се обезвъздуши не минава нафта към инжекторите дали
не е в това проблема че неиска да запали и как може да се отстрани този проблем ?
не е в това проблема че неиска да запали и как може да се отстрани този проблем ?
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Re: Адския проблем :С
BMWFREDI написа:др забелязах като оставя да се обезвъздуши не минава нафта към инжекторите дали
не е в това проблема че неиска да запали и как може да се отстрани този проблем ?
Колега мисля че ти казахме от къде да започнеш, първо провери това и ако не си отвивал нищо друго , а само плочката не би трябвало да е засмукала въздух от някъде!!!!!!!!!!!!!!!
И все пак ПРОВЕРИ ЛИ ДАЛИ ПЛОЧКАТА Е ВЛЕЗНАЛА КЪДЕТО ТРЯБВА??????????????
Този с който правиш колата правил ли е някога тази интервенция????
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
Re: Адския проблем :С
BMWFREDI написа:др забелязах като оставя да се обезвъздуши не минава нафта към инжекторите дали
не е в това проблема че неиска да запали и как може да се отстрани този проблем ?
За кои инжектори става въпрос ?
- BMWFREDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 9.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39ки
Re: Адския проблем :С
Проверил съм за плочката си е на точното място въпроса е защо не минава нафта до
дюзите вобще неще да изхвърли ... само отгоре хвърля към маркучето което отива към дюзите не от дюзите не избива нафта
дюзите вобще неще да изхвърли ... само отгоре хвърля към маркучето което отива към дюзите не от дюзите не избива нафта
- BMWFREDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 9.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39ки
Re: Адския проблем :С
а относно човека с който я правя не е правил искахме да опитаме с инструкцийте от другата
тема , но явно ще си трябва майстор
тема , но явно ще си трябва майстор
Re: Адския проблем :С
Ми то към дюзите отива нафта през тръбичките и то като се завърти помпата незнам откъде го виждаш че не отива. Не се заяждам ами искам да помогна, затова уточнявай термините за да говорим на общ език. Проверяват се елементарните неща ( щом си сигурен в сглобката на ГНП), захранване с + ( 12v) на спирателния клапан ( с мултицет замерваш за потенциал на кабелчето което е вързано на въпросния клапан). Трябва да си сигурен че до ГНП отива нафта, след това че ГНП подава на дюзите ( развиваш една но си я свързваш пак към тръбичката от помпата и като завъртиш на стартер малко трябва да разпрашва през дюзата). Така си сигурен ( малко уточнение ако си бутнал плочката много към предницата ще пуска нощожно малко нафта ама нали си чел темата там пише да си бележиш мястото )че нафта се разпрашва в цилиндрите и остава центровки ( щото това не е бензин на нафтата и трябва температура и налягане и БУМ айде-е-е запали ) ама за да има налягане трябва да се впръска горивото в точно определен момент е те затова трябва точен ъгъл на впръскване ( предварение и закъснение ) и затова си има един вентил който се управлява от компа ( тъй наречения авансатор) та виж и той дали има връзка с компа провери буксата дали е добре вързана. И с въртене на помпата се дава или отнема аванс ама колегата попита дали е сваляна цялата помпа ма отговор няма. Давай по-пълна информация за да ти се помогне и като провряваш нещата които ти пишат за изправност пиши резултата за да става ясно какво е положението иначе можем само дъра бъра и нищо . Желая ти успех и малко по-смело и методично , отмятаъте като проверки възможни дефекти поред не хаотично. 

- BMWFREDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 9.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39ки
Re: Адския проблем :С
Тва имах впредвид само 1 тръбичка съм отвил горе на дюзите и не потича нафта помпата не е сваляна цялата
и най-лошото което можех да направя не отбелязах мислех че ще я нагодя по старите следи .... Значи цялата история отвих отдолу :
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... tion_pump/ (най-долната плочка малката с 2та болта) при мен следната плочка беше побългарявана с гарнитура направена от клингирит и затова ми течеше нафта (предполагам) след което отидох и си купих гарнитурите отвихме там сменихме гарнитурата запалих колата никакви ядове. И най-голямата ми грешка в живота (от която седя 8 дена без кола сега) реших че така и така съм взел всички гарнитури дай поне на плочката да сменя да нямам ядове , но уви ето до къде стигнах ..... Чудех се дали има някакъв вариант да съм разместил нещо в ангренажа там дето се завърта самата помпа незнам откъде идва този УЖАСЕН звук .. но и не стига нафта през тръбичките и се обърках супер много ако някой може да помогне ако не трябва да търся специализирана помощ ,защото вече излудявам
Поздрави Фреди
Готино е от 22 дена да имаш бмв и 8 от тях да ти е в гаража ....

и най-лошото което можех да направя не отбелязах мислех че ще я нагодя по старите следи .... Значи цялата история отвих отдолу :
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... tion_pump/ (най-долната плочка малката с 2та болта) при мен следната плочка беше побългарявана с гарнитура направена от клингирит и затова ми течеше нафта (предполагам) след което отидох и си купих гарнитурите отвихме там сменихме гарнитурата запалих колата никакви ядове. И най-голямата ми грешка в живота (от която седя 8 дена без кола сега) реших че така и така съм взел всички гарнитури дай поне на плочката да сменя да нямам ядове , но уви ето до къде стигнах ..... Чудех се дали има някакъв вариант да съм разместил нещо в ангренажа там дето се завърта самата помпа незнам откъде идва този УЖАСЕН звук .. но и не стига нафта през тръбичките и се обърках супер много ако някой може да помогне ако не трябва да търся специализирана помощ ,защото вече излудявам
Поздрави Фреди
Готино е от 22 дена да имаш бмв и 8 от тях да ти е в гаража ....



- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Re: Адския проблем :С
Колега като отвиеш тръбичката от дюзата и като въртиш на стартер искаш да кажеш че не хвърля нафта!!!!
Да ти кажа честно през компютъра няма как да ти се понегне защото не се знае какво точно сте ОКЕНДЗАЛИ, а и ти не може да обясниш точно какво сте правили и за какви ужасни звуци говориш!!!
Да ти кажа честно през компютъра няма как да ти се понегне защото не се знае какво точно сте ОКЕНДЗАЛИ, а и ти не може да обясниш точно какво сте правили и за какви ужасни звуци говориш!!!
Последна промяна D.Pavlov на 01 Окт 2010, 9:59, променена общо 1 път
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- BMWFREDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 9.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39ки
Re: Адския проблем :С
Като въртиш на стартер се чува едно клопане от помпата все едно зъбчадката която задвижва търка някаде (трие някаде желязо в желязо) и да като въртя на стартер нафта не излиза през тръбичките всичките съм ги отвил горе на дюзите ...
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Адския проблем :С
Четох през 2-3 реда и не разбрах ,помпата вадена ли е ?
Ако да отваря ли ротора ?или го вади на място.Ако да счупил си шибьра и плунжера.
Ако е вадена и монтирвана ,мотора беше ли в ГМТ ?
Има вьзможност да не стея нажелили от кьм шпонката.Трудно ли вьрвеше гаиката при стягане на оста?
Отговори ми на тея вьпроси и ще те насоча кое как да направиш.
Ако искаш ето тел за врьзка 0895629410 ,помоща ,макар и по телефона е БЕЗПЛАТНА
Ако да отваря ли ротора ?или го вади на място.Ако да счупил си шибьра и плунжера.
Ако е вадена и монтирвана ,мотора беше ли в ГМТ ?
Има вьзможност да не стея нажелили от кьм шпонката.Трудно ли вьрвеше гаиката при стягане на оста?
Отговори ми на тея вьпроси и ще те насоча кое как да направиш.
Ако искаш ето тел за врьзка 0895629410 ,помоща ,макар и по телефона е БЕЗПЛАТНА

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани