Въпрос за температура

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Въпрос за температура

Мнение от doomy525 » 13 Сеп 2010, 10:19

Здравейте колеги,
имам един проблем с колата, които не мога да разреша. Сменил съм абсолютно всичко свързано с охладителната система, обаче остана наскоро ми се появи един. Когато пътувам и спра, ако съм я понастъпвал преди това, на едно място като работи колата и стрелката на градусите се мърда надясно. Като тръгна и я държа в обороти примерно (2-2.5-3) стрелката се връща, но като работи на едно място и преди това съм я настъпвал се мърда стрелката. Ако съм я карал нормално никакви проблеми. От какво може да е това? Сменил съм антифриза - добре е, радиаторите са изчистени, всички перки работят, виското е сменяно с ново на бмв. Имам само едно съмнение за термостата. Като я взех колата ми казаха че през 1 смяна на маслото трябва да се сменя и термостат и водна помпа, но после ми казаха че не трябвало, само да се смени с металната турбинка водната помпа и нямало да има проблем. Та дали е от това?
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Въпрос за температура

Мнение от Nikolay86 » 13 Сеп 2010, 11:36

doomy525 написа: Имам само едно съмнение за термостата. Като я взех колата ми казаха че през 1 смяна на маслото трябва да се сменя и термостат и водна помпа, но после ми казаха че не трябвало, само да се смени с металната турбинка водната помпа и нямало да има проблем. Та дали е от това?


Колега иди го виж термостата,щом те претеснява,напълно възможно е той да е проблема,щом всичко друго 6..
Как през 1 смяна на маслото,нова водна помпа и термоста :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Въпрос за температура

Мнение от JoRkAtA_pld » 13 Сеп 2010, 14:38

Хубаво е да си смениш турбинката на водната помпа с метална, по-сигорно е.
My E30
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Въпрос за температура

Мнение от gentata » 13 Сеп 2010, 19:38

Термостат или водна помпа щом е сменяно виското и е почистен радиатора (но може да има и запушване вътре в радиатора) така че карай подред помпа термостат пък ако го има още проблема радиатор (пък може профилактично и той да се промие при смяната на помпата и термостата).
:driving:

П.П. То така да се каже е консуматив помпата и термостата при купуването на колата но пък да се сменят през една смяна на маслото :kuku: мастора който го е казал явно е master of the masters :mhihi: .
Последна промяна gentata на 05 Ное 2010, 0:40, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 , 530i
Мечтае да кара: F10

Re: Въпрос за температура

Мнение от veris » 14 Сеп 2010, 11:20

gentata написа:П.П. То така да се каже е консуматив помпата и термостата при купуването на колата но пък да се сменят през една смяна на маслото :kuku: мастора който го е казъл явно е master of the masters :mhihi: .


Да наистина са си консумативи и според мен.Ето моята поучителна история.Аз като взех колата 525и смених масла филтри и един разбит носач и направо тръгнах към морето.Но един ден на път за разходка към Бургас до кръговото на Равда се чу шум отпред и в този момент светна лампата на алтернатора, както и усетих, че колата няма хидравлика.Казах си ремък, трябваше и него да сменя ама на....след дъжд качулка.Слизам и забелязвам, че изпод мотора тече антифриз,(в този момент веднага ми светна какво е станало) вдигам капака мазало ремъка се осукал на 100 посоки всичко ври и мокро.И така останах на средата на нищото.Нито знам там майстор, колата е на никъде абе..... :cry: И минават едни полицаи, питат ме какъв е проблема, казах им и те ми казаха: "ей там до аквапарк Несебър има един сервиз на самия главен път, но от вътрешната страна, нещо като локално.Само там могат да ти свършат работа".Криво-ляво стигнах до там, тя почна веднага да грее,едвам се върти волана, кошмарна работа Ви казвам.Майстора вика утре, вече е късно(19.00ч).Човека излезе много печен и точен.Вика:"какво да ви правя сега...?" и ни даде неговата кола ей така без да се замисли.Каза:"аз ще се прибера с брат ми,Вие ползвайте колата ми и утре сутрин, като разглобя ще ти звънна."На другия ден както и очаквах направо се беше се раздробила турбината, от там беше се счупила шайбата и изхлузила ремъка.Човека беше мн точен,намери и поръча помпата, дори дъщеря му ходи до Бургас да я вземе.Той отнякъде се сети, че му е останала шайба от някакво БМВ каза:" същата е няма как да не е".Така и беше.Накрая пристигна помпата.Всичко беше извадил и изчистил.Искам да отбележа, че и двамата братя, които държат сервиза се оказаха голями пичове.Те са близнаци на около 53-4 години.Разбират си от работата.Сервиза им е все още недовършен, малко неугледен, но работят добре, правят почти всичко единствено диагностика нямат.Сложи новата помпа,сложи шайбата и ремъка, обезвъздуши системата-всичко ОК и по живо по здраво.За всичко ми взе 180лв.Работа+помпа+антифриз+ползването на личния му автомобил.Мисля, че е добре, имайки предвид безизходицата, в която бях изпаднал,далеч от София, никой познат там, нито знам сервизи, нито пътни помощи да викам, абе знаете какво е...Донякъде се случи на добро място и че така се стекоха нещата, тъй като след 2 дни си тръгвах и можеше по пътя към София и съм дотам.После пътна помощ, сумати пари и ядове.

Та мисълта от всичките ми по-горе думи, с които може би Ви отегчих и дотегнах е, че независимо дизел или бензин, тази помпа,ремъка и термостата не са никък за подценяване и в самото начало трябва да бъдат сменени, за да Ви е мирна главата по-натам.
Be yourself, no matter what they say....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Въпрос за температура

Мнение от wladio » 14 Сеп 2010, 19:41

термостат.температурата не трябва да помръдва грам,след като загрее необходимите градуси.стар майстор ми е казал,че стрелката винаги трябва да е права.....и да не помръдва.при мен също играеше,смених го и заспа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 9.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39ки

Re: Въпрос за температура

Мнение от BMWFREDI » 16 Сеп 2010, 10:32

Колеги моля ви дайте информация как да си промия системата имам подобен проблем само че колата и в движение загрява и си мисля че може да е нещо задръстено. Термостата ще сменя днес само че искам да направя промивка
и на радиатора.
Благодаря предварително
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Въпрос за температура

Мнение от doomy525 » 22 Сеп 2010, 13:57

Здравейте колеги,
имам една лоша новина за всички които имат ТДС :) Термостата и водната помпа са сменени, радиатора прочиctен (Илко не изкочи почти нищо от него..), сменена е капачката на разширителния съд, но уви - проблема остана. Колата като я студена и без капачка на разширителния съд надува маркучи и хвърля вода :( Жалко, но факт ! Остана едно единствено нещо което не е сменяно по нея и това е главата или гарнитурата на главата и то точно сега се появиха. Въпроса ми е следния - от къде може да си набавя читава глава, ако тая не става за правене и кой вариянт бихте предпочели вие - ако може старата да се оправи или нова? Защото аз съм привърженик на нови работи, в смисъл да не се правят старите
Кой вариянт бихте препдочели ?
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Въпрос за температура

Мнение от boksioraE39 » 22 Сеп 2010, 14:19

Незнам дали си наясно но чисто нова глава струва колкото целия ти двигател..
Свалете главата и вижте какво е положението,сега си говориш на изуст. ;)
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Въпрос за температура

Мнение от doomy525 » 22 Сеп 2010, 14:31

Не съм казал чисто нова, а от друга кола, която е здрава ;)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Въпрос за температура

Мнение от doomy525 » 23 Сеп 2010, 1:16

Ми извинявай много, но не виждам никакъв смисъл да дам 1500лв за чисто нова глава при положение че мога да се снабдя с двигател за тея пари, но с други неща компромис освен ЧИСТО ново не съм правил. Ти ако би дал такива пари за кола, която е на 10 години приблизително твое решение си е ;) Нищо лично, но не пуснах тая тема за заяжданя и т.н., а с цел някои ако знае нещо по въпроса да помогне :)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: gr, Samokov
Кара: e39 520

Re: Въпрос за температура

Мнение от kobrata55 » 23 Сеп 2010, 17:04

колега свали главата и я закараи на тест да видят дали е много спукана,ако е на едно место се заварява и няма проблем невидях от каде си но ако си от сф.ходи на хладилника,там ще ти я оправят и то не за много пари.Моита беше много спукана и затова си взех друга втора ръка,никакви проблеми няма сега вече 2 год.но нали знаеш че тия коли докато не вдигне температурата на средата никакво пържене,аиде успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Въпрос за температура

Мнение от doomy525 » 31 Окт 2010, 18:27

И малко развитие по темата в случай че някои има сходния проблем :)
Оказа се глава, на 5ти цилиндър спукана и се виждаше с просто око. Заедно с нея са сменени и веригите в двигателя, както и всички уплътнения на нафтовата помпа, че течеше. Освежи се двигателя на кратко казано : :) Всичко е наред вече и благодарности на Илко Иванов за добре свършената работа :clap:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook