М54 Теч на масло !!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
М54 Теч на масло !!!
Здравейте на всички , имам слаб теч на масло по тези тръби

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
и по скоро в областа на клапана обозначен с 1.
Има ли там някакъв филтър за смяна или някой маркуч е дал фира ?
М54 има ли филтър за картерните газове и къде се намира ако има ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
и по скоро в областа на клапана обозначен с 1.
Има ли там някакъв филтър за смяна или някой маркуч е дал фира ?
М54 има ли филтър за картерните газове и къде се намира ако има ?
Последна промяна CONAN на 11 Сеп 2010, 11:44, променена общо 1 път
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: М54 Теч на масло !!!
Според мен точно това ти е филтъра за картерни газове 

- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
Re: М54 Теч на масло !!!
В смисъл цялата част обозначена с 1 се сменя или има филтър вътре ,който се сменя ?
Номенклатурен номер : 11617501566
Описание : ВЕНТИЛ
Ед.цена (с ДДС) : 77.74 BGN
Може ли да тече от това ,че е време да се смени?
Номенклатурен номер : 11617501566
Описание : ВЕНТИЛ
Ед.цена (с ДДС) : 77.74 BGN
Може ли да тече от това ,че е време да се смени?
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: М54 Теч на масло !!!
При М52 се сменя цялата част,но изглежда малко по различно
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: М54 Теч на масло !!!
Аз сменях скро този филтър или клапан както още му казват.Приготви се за купуване и на маркучите ако решиши да го сменяш,защото обикновенно са ''опечени'' от топлината на мотора и се късат(пукат) при демонтажа(предполагам че това е причината да е омаслен клапана).Лошото е че те са по-скъпи от самия клапан.Иначе смяната дава доста добри резултати,особенно за мотори над 150к. км.стават по безшумни и работят доста по меко.Пада и разхода на масло.
Успех!!!
Успех!!!
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
Точно при М54 смяната е почти безсмислена , просто клапана не ползва управление от вакум и е реално вечен, аз го смених , сменя се отвратително трудно , сваля се смукателния колектор, което е много гадно.
Съвета е смени маркучите без да сменяш клапана щото..... се вкарваш в филм
Съвета е смени маркучите без да сменяш клапана щото..... се вкарваш в филм
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: М54 Теч на масло !!!
INTEGRALE написа:Точно при М54 смяната е почти безсмислена , просто клапана не ползва управление от вакум и е реално вечен, аз го смених , сменя се отвратително трудно , сваля се смукателния колектор, което е много гадно.
Съвета е смени маркучите без да сменяш клапана щото..... се вкарваш в филм
Имаш ли представа каква глупост написа токущо ???
Понеже преди два дни сменях за последно такъв клапан да ти обясня как стоят нещата :
1 - клапана се сменя без да се махат колекторите /просто трябва малко фантазия/
2 - за какво служи според теб гумената мембраната която е вътре ?
3 - какво според теб се случва с маслото в мотора когато се спука тази мембрана ?
4 - такова "вечно" нещо по автомобилите НЯМА
Друг път се интересувай малко повече преди да даваш такива пресконференции

- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
Майстор си знаи явно по-голям от тези в дару, бовакар и някои други. Явно си сменял на някой дизелIlko Ivanov написа:INTEGRALE написа:Точно при М54 смяната е почти безсмислена , просто клапана не ползва управление от вакум и е реално вечен, аз го смених , сменя се отвратително трудно , сваля се смукателния колектор, което е много гадно.
Съвета е смени маркучите без да сменяш клапана щото..... се вкарваш в филм
Имаш ли представа каква глупост написа токущо ???
Понеже преди два дни сменях за последно такъв клапан да ти обясня как стоят нещата :
1 - клапана се сменя без да се махат колекторите /просто трябва малко фантазия/
2 - за какво служи според теб гумената мембраната която е вътре ?
3 - какво според теб се случва с маслото в мотора когато се спука тази мембрана ?
4 - такова "вечно" нещо по автомобилите НЯМА
Друг път се интересувай малко повече преди да даваш такива пресконференции

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: М54 Теч на масло !!!
INTEGRALE написа:Майстор си знаи явно по-голям от тези в дару, бовакар и някои други. Явно си сменял на някой дизелIlko Ivanov написа:INTEGRALE написа:Точно при М54 смяната е почти безсмислена , просто клапана не ползва управление от вакум и е реално вечен, аз го смених , сменя се отвратително трудно , сваля се смукателния колектор, което е много гадно.
Съвета е смени маркучите без да сменяш клапана щото..... се вкарваш в филм
Имаш ли представа каква глупост написа токущо ???
Понеже преди два дни сменях за последно такъв клапан да ти обясня как стоят нещата :
1 - клапана се сменя без да се махат колекторите /просто трябва малко фантазия/
2 - за какво служи според теб гумената мембраната която е вътре ?
3 - какво според теб се случва с маслото в мотора когато се спука тази мембрана ?
4 - такова "вечно" нещо по автомобилите НЯМА
Друг път се интересувай малко повече преди да даваш такива пресконференцииМембраната вътре не се управлява с вакум при тоя мотор а явно работи само на налягане защото няма управление просто.
Ща лаят кучаата май ...



а като се скъса мембраната, или опече....

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
За тва казах почти вечено
Просто хода е явно по-малък , мойта беше на 200хил и беше като нова и ме хвана яд 


INTEGRALE написа:........и е реално вечен
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: М54 Теч на масло !!!
INTEGRALE написа: Майстор си знаи явно по-голям от тези в дару, бовакар и някои други. Явно си сменял на някой дизелМембраната вътре не се управлява с вакум при тоя мотор а явно работи само на налягане защото няма управление просто.
Аиде сега ти като си такъв отворко ми обясни принципа на действи на този КЛАПАН !
Понеже те виждам колко си в час и че на живо не си го виждал ето ти и снимки :






И още един съвет от мен : Като не ме познаваш лично,недей да успорваш компетентността ми,и не влизай в пряк спор с мен,защото единственото което ще направиш е да се изложиш публично и да покажеш колко НЕ си в час с материята БМВ

- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
Прав си мръсен е
Но малко вероятно да е скъсан , макар че моя на 200хил беше доста по чист обаче управлението с вакума е запушено с тапа, сега е момента да направиш и клипче как го сваляш на М54 без да сваляш колеторите и ще се извиня и по новините ако трябва

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: М54 Теч на масло !!!
INTEGRALE написа:Прав си мръсен еНо малко вероятно да е скъсан , макар че моя на 200хил беше доста по чист обаче управлението с вакума е запушено с тапа, сега е момента да направиш и клипче как го сваляш на М54 без да сваляш колеторите и ще се извиня и по новините ако трябва
Аз не мога да разбера ти сляп ли си или .......

А клипче ще ти направя другия път като ми дойде такава кола с проблем : "Гори ми по 1л. масло на 1000км"
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
А дали не се е скъсала както аз скъсах моята докато го отварях
Значи като го снимаш го прати и на Рашо че при него го сменях моя и падна разглобяване, същото казаха и от Бова че се сваля колектора, явно и на тях трябва да им го прати да се понаучат на техника

Значи като го снимаш го прати и на Рашо че при него го сменях моя и падна разглобяване, същото казаха и от Бова че се сваля колектора, явно и на тях трябва да им го прати да се понаучат на техника
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: М54 Теч на масло !!!
Така като гледаш нагара около цепката на мембраната,на току що скъсана ли ти прилича ???
Колкото до смяната играчка си е на място,но става. Цялата галимация е 1 час.
Колкото до смяната играчка си е на място,но става. Цялата галимация е 1 час.
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани