Проблем с Амортисьор или нещо друго
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с Амортисьор или нещо друго
Здравейте , Колата е е39 м52б20 98 г
Днес забелязах , че на преден ляв Амортисьор се е скъсал маншона и от него тече или по скоро е сериозно омаслено.
Въпросът ми е какво значи това. Оправя се след смяна на маншона , или да очаквам нещо по сериозно .
Така като натискам колата отпред не ми се струва да е изпуснал , колата седи много добре на пътя нито занася нито каквото и да е било не тропа не скърца .
Моля помогнете
Благодаря.
Днес забелязах , че на преден ляв Амортисьор се е скъсал маншона и от него тече или по скоро е сериозно омаслено.
Въпросът ми е какво значи това. Оправя се след смяна на маншона , или да очаквам нещо по сериозно .
Така като натискам колата отпред не ми се струва да е изпуснал , колата седи много добре на пътя нито занася нито каквото и да е било не тропа не скърца .
Моля помогнете
Благодаря.
- Vader
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 1.03.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пак BMW
- Детайли за колата: E39 525TDS
Re: Проблем с Амортисьор или нещо друго
Щом е започнал да се омаслява,значи е пътник.Докога ще държи и кога ще го смениш е отделен въпрос.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с Амортисьор или нещо друго
RFBM написа:Здравейте , Колата е е39 м52б20 98 г
Днес забелязах , че на преден ляв Амортисьор се е скъсал маншона и от него тече или по скоро е сериозно омаслено.
Въпросът ми е какво значи това. Оправя се след смяна на маншона , или да очаквам нещо по сериозно .
Така като натискам колата отпред не ми се струва да е изпуснал , колата седи много добре на пътя нито занася нито каквото и да е било не тропа не скърца .
Моля помогнете
Благодаря.
Колега това е прахоуловителя ! Това,че се е скъсал няма нищо общо с това,че тече.Както каза колегата,щом е почнал да тече значи е пътник
Re: Проблем с Амортисьор или нещо друго
Колеги благодаря за отговорите , много жалко ще го чакам и ще сменям .
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с Амортисьор или нещо друго
От няколко дни имам абсолютно същите проблеми. Сериозно омасляване, всичко е в масло и леко тропа отпред ляво. И аз ще сменям тези дни амортесьорите. Дали трябва да сменям всичко комплект или само амортесьорите?

- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: Проблем с Амортисьор или нещо друго
Ivo_Borisov написа:От няколко дни имам абсолютно същите проблеми. Сериозно омасляване, всичко е в масло и леко тропа отпред ляво. И аз ще сменям тези дни амортесьорите. Дали трябва да сменям всичко комплект или само амортесьорите?
Ако имаш възможност, сменяй всичко комплект.Аз така преди време, смених само амортисьори и след два месеца се наложи да сменям и тампоните понеже те си били свършили, ама не сме ги хванали при първата смяна....двойна работа(разглабяне, регулиране на предница, регулирне на задница), абе всичко два пъти.Щом са ти "свършили" амортисьорите, няма как другите неща да са най-малкото пътници.

Лошото, е че не си е евтино.....
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с Амортисьор или нещо друго
joropc написа:Ivo_Borisov написа:От няколко дни имам абсолютно същите проблеми. Сериозно омасляване, всичко е в масло и леко тропа отпред ляво. И аз ще сменям тези дни амортесьорите. Дали трябва да сменям всичко комплект или само амортесьорите?
Ако имаш възможност, сменяй всичко комплект.Аз така преди време, смених само амортисьори и след два месеца се наложи да сменям и тампоните понеже те си били свършили, ама не сме ги хванали при първата смяна....двойна работа(разглабяне, регулиране на предница, регулирне на задница), абе всичко два пъти.Щом са ти "свършили" амортисьорите, няма как другите неща да са най-малкото пътници.![]()
Лошото, е че не си е евтино.....
Ок, мерси колега!


- moleo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
Re: Проблем с Амортисьор или нещо друго
при мен проблема пък е, че прахоуловителите са разкъсани и двата от пред. Но нямам никакво масло или течове около амортисиора. Тропане също никакво.
Мога ли да ги сменя само тях или и амортисьорите ?
Мога ли да ги сменя само тях или и амортисьорите ?
- mitkofriz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39 tds 98'
Re: Проблем с Амортисьор или нещо друго
Може да се сменят само прахоуловителите(маншоните)ама пак трябва да се сваля амортесьора и да се откача тампона.Моето мнение е че заради тези прахоуловители смених амортесьори аз.Миналата година есента забелязах че единият маншон ми се бе скъсал ама аз викам кво толко,обаче зимата влезна вода замръзна и тази пролет ми омасли точно този със скъсания маншон.Сега съм с нови вече KYB за сега доволно,няма тропане.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с Амортисьор или нещо друго
амортисьор изпуща най често когато:
1 зимата когато маслото вътре е "замръзнало" получава се много голям вискозитет и трудно се движи... получава се удър направо и избива през семеринга....
2 същото е и лятото когато се влезе в голяма дупка ... получава се рязко натoварване и оттам маслото не може да премине през буталото на амортисьора (получава се огромно моментно налягане вътре ) така да се каже и избива пак през семеринга
3 праха по пръта на амортисьора изяжда семеринга в следствие на липса на прахозащита- прахоулавителя
1 зимата когато маслото вътре е "замръзнало" получава се много голям вискозитет и трудно се движи... получава се удър направо и избива през семеринга....
2 същото е и лятото когато се влезе в голяма дупка ... получава се рязко натoварване и оттам маслото не може да премине през буталото на амортисьора (получава се огромно моментно налягане вътре ) така да се каже и избива пак през семеринга
3 праха по пръта на амортисьора изяжда семеринга в следствие на липса на прахозащита- прахоулавителя
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани