малко проблеми с баварката
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
малко проблеми с баварката
Колеги имам следните проблеми: моля помагайте ей без кола ми беше по-добре май когато я купих почна ходене по мъките.
((
1. Както бая писах с проблеми на акумулатор-нов неопетнен бош 80 ма/ч мислех че ще го купя и проблеми ще изчезнат. (но си пада и пада)Какво направих аз специлистите по форума ми написаха да откачам предпазители,.Установих че плафоните гълтат ток 5а ама компютъра на колата е режим на готовност-как махна предпазителя изчезват
мерих и ток на утечка и т.н направих всичко което ми беха написали и при заспал компютър утечката е 1 А
((-не може да е нормално това. (как може така) Карам 3-4 дни без проблем след 4 ден акумулатора е долу. Проверих алтернатор,таралеж с една дума всичко зареждане всичко е екстра.Откачих и даже захранване на алармата какво става трябва всеки път да махам единия край на акумулатора да не пада ли смех в залата(аз за какво съм я купил да не я карам да стои в бокса).
От златица/пирдоп съм кажете има ли някъде в карлово понеже ми е близо сервиз където правят Бмв е39 520и 1996 бензинка-диагностика да не ходя в софия в Дарукар. че си е далечко а и скъпичко Ходих при 3-ма специалисти всеки дига ръка-вика незнам (егаси няма ли някой кадърен да му я закарам да си платя и толкоз
(
2. Писах и за мигач-прецъква ми когато дам ляв мигач все едно има изгоряла крушка-фасонката беше от друга кола българска му работа циганията беше на макс-купих оригинална от дару кар-нова крушка проблема си стои-кои ще помогне май няма специлисти и там.
Кажете ми някой добър специалист от карлово ли ще е от пловдив ли от софия. Където да ми оправи колата и да не се занимавам вече ще побелея
((
Благодаря

1. Както бая писах с проблеми на акумулатор-нов неопетнен бош 80 ма/ч мислех че ще го купя и проблеми ще изчезнат. (но си пада и пада)Какво направих аз специлистите по форума ми написаха да откачам предпазители,.Установих че плафоните гълтат ток 5а ама компютъра на колата е режим на готовност-как махна предпазителя изчезват
мерих и ток на утечка и т.н направих всичко което ми беха написали и при заспал компютър утечката е 1 А

От златица/пирдоп съм кажете има ли някъде в карлово понеже ми е близо сервиз където правят Бмв е39 520и 1996 бензинка-диагностика да не ходя в софия в Дарукар. че си е далечко а и скъпичко Ходих при 3-ма специалисти всеки дига ръка-вика незнам (егаси няма ли някой кадърен да му я закарам да си платя и толкоз

2. Писах и за мигач-прецъква ми когато дам ляв мигач все едно има изгоряла крушка-фасонката беше от друга кола българска му работа циганията беше на макс-купих оригинална от дару кар-нова крушка проблема си стои-кои ще помогне май няма специлисти и там.
Кажете ми някой добър специалист от карлово ли ще е от пловдив ли от софия. Където да ми оправи колата и да не се занимавам вече ще побелея

Благодаря

Re: малко проблеми с баварката
Консумация от 1А,след като е заспал компютъра на колата(16-тата мин) е НЕДОПУСТИМ!
Не може да надвишава повече от 0.03 консумацията!
Виж къде изчезва консумацията от 1А за която говориш
След като знаеш на кой предпазител е,се проверява за какво отговаря той,и се почва мерене на жици........
П.С За колко пари си купи Е39-ката,ако не е тайна
Не може да надвишава повече от 0.03 консумацията!
Виж къде изчезва консумацията от 1А за която говориш

След като знаеш на кой предпазител е,се проверява за какво отговаря той,и се почва мерене на жици........
П.С За колко пари си купи Е39-ката,ако не е тайна

Re: малко проблеми с баварката
A провери ли крайното стъпало на управлението на климатика (таралежа)
Има много писано по темата, намери го с търсачката
Има много писано по темата, намери го с търсачката
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Re: малко проблеми с баварката
Така е и аз имах проблеми с акомулатора и си мислех че е за смяна, а сега като тотално ми изгоря таралежа вече няма грижи с него 

- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: малко проблеми с баварката
Аааа колега и ти не си стартирал добре с първата си Е39-ка,и аз така бях първата ми 520i Е39 от както я купих "перфектна" и на 4-тия ден се започна запушен катализатор и прегря и от там още колко проблеми за година и полувинааа.....
вече не ги и помня колко бяха,само пари са наливаха в оная кола,по едно време почнах да си мисля,че е омагиосана!
Пожелавам ти най-скоро да си оправиш проблема и да нямаш ядове повече с колата ти!



Пожелавам ти най-скоро да си оправиш проблема и да нямаш ядове повече с колата ти!

Re: малко проблеми с баварката
Колеги мисля, че разбрах за какво става въпрос. Има едно вентилаторче което остава да работи след заключване на колата-по принцип трябва да спре след 16-30 мин да ама седях в колата на заключено 1 час и не спира постояно си върти каква е тази гадинка незнам откаде да и дръпна шалтера. 95% сам сигурен че е от това!
За колегата където ме питра цената на бмв-то ами беше на 8000 бате ама с пазарене стигнах до 6900 лв.
За мигача не се оправи-някой ми каза да сменя всички крушки и може да се оправи ама дали не вярвам май има друг проблем
Кажете ми някой добри специалисти за в бъдеще къде да си карам талигата?
В карлово няма ли? В софия в Дарукар скъпари ли са, Къде е евтино но качествено. (знам че едва ли има такива
)) КАзаха ми че в Дарукар ще ми одрежат главата или пък в Камор.
За колегата където ме питра цената на бмв-то ами беше на 8000 бате ама с пазарене стигнах до 6900 лв.
За мигача не се оправи-някой ми каза да сменя всички крушки и може да се оправи ама дали не вярвам май има друг проблем
Кажете ми някой добри специалисти за в бъдеще къде да си карам талигата?
В карлово няма ли? В софия в Дарукар скъпари ли са, Къде е евтино но качествено. (знам че едва ли има такива

Re: малко проблеми с баварката
И аз имах подобен проблем и доста се рових из форума преди време.Разбрах че след като се загаси колата още 20 минути след това електрониката продължава да работи.Мислех да сменям акумулатора но се оказа че всичко е било от късите растояния които минавах на ден с нея в големите студове.Просто за няколко километра на ден изразходвания ток при паленето не се е възтановявал особенно зимата в студовете.После като почнах да я карам повече на ден и проблема изчезна.Вече трета година нямам никакви проблеми и съм със същия акумулатор.

- iosifff
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: Rakovski
- Пол: Мъж
- Кара: 525TDS
- Мечтае да кара: BMW M1 2012
Re: малко проблеми с баварката
колега слагай едно копче на бушона на климатроника и си готов
Iosifff
- sashozmeq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 6.02.2010
- Местоположение: София/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i Touring
- Мечтае да кара: BMW
Re: малко проблеми с баварката
Щом има проблем с мигачите, ме съмнява и проблем с LCM-а. Да не би от там да дава някаква отечка. Трябва да се провери за грешки.
Никога не карай по-бързо, от колкото твоят ангел-хранител може да лети.
Re: малко проблеми с баварката
Отностно специалистите в Дарукар-Могат лид ас е справят с проблема и скъпари ли са или да си търся мои хора 
Еми проблемна е тази баварка ама ко да се прави набутал съм се вече

Еми проблемна е тази баварка ама ко да се прави набутал съм се вече

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: малко проблеми с баварката
трябва ти една добра диагностика
какви са грешките и да се отстранят
иначе си мисля че е ''таралежа''
незнам кво и проблемното-кола като кола
има коли дето въобще нямат връзка с диагностика и няма такава обширна информация
какви са грешките и да се отстранят
иначе си мисля че е ''таралежа''
незнам кво и проблемното-кола като кола
има коли дето въобще нямат връзка с диагностика и няма такава обширна информация
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: малко проблеми с баварката
+1 таралеж, може да си го смниш сам не е кой знай ква философия!
Re: малко проблеми с баварката
колега по вапроса с вентилаторчето,мисля че не е вентилаторче а електронната ти водна помпа моята така я взех вързана деректно и никога не спира.еи не се отчаиваи колко по тежки покупки на е39 има,ако всички в форума разкажат как са си купили парвата е39-ка после може и да помисли6 че си си купил нова кола



- aryman
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: MINI COUNTRIMEN
- Мечтае да кара: space shuttle
Re: малко проблеми с баварката
Колеги мисля, че разбрах за какво става въпрос. Има едно вентилаторче което остава да работи след заключване на колата-по принцип трябва да спре след 16-30 мин да ама седях в колата на заключено 1 час и не спира постояно си върти каква е тази гадинка незнам откаде да и дръпна шалтера. 95% сам сигурен че е от това!
Колега, и аз имам същия проблем ! Ако си го решил помагай !!!
Колега, и аз имам същия проблем ! Ако си го решил помагай !!!
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: малко проблеми с баварката
откачете си буксата на таралежа и тогава проверете....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани