Турбо лаг + решение
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
Турбо лаг + решение
Днес най-после си реших проблема с така наре4ения турбо лаг. Преди да по4нете да разглобявате и да трошите луди пари за 4асти направете си 4итава диагностика, там ще видите кои карти на софтуера са се бъгнали и карат колата да забива. Аз ли4но ходих 3 пъти на диагностика, смених дебитомер, оправяхме геометрията на турботото + профилактиката му,сменени филтър картерни газове и още куп глупости и разправий. Смених майстора и диагностика и решението се оказа елементарно.
Просто ка4иха най-новия софтуер и колата "литна"
сега ве4е е готова за 4ип.
Идеята ми бе прди да трошите пари излишни - 4итава диагностика и смяна на филтърчетата
благодарности за колегата vprperfomance
Просто ка4иха най-новия софтуер и колата "литна"

Идеята ми бе прди да трошите пари излишни - 4итава диагностика и смяна на филтърчетата

благодарности за колегата vprperfomance
- animall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: Влака
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Турбо лаг + решение
don_mimo написа:... смених дебитомер ...
А ти след като смени дебитомера, ъпдейтна ли ДДЕ-то.
Защото, ако не си, когато си го сменил с нов, най-вероятно това ти е направил vprperfomance.
Не е никакво чудо, а стандартна процедура и vprperfomance е знаел какво да направи.

Доста майстори се смеят като им кажеш, че след смяна на дебитомер на М47 и М57 трябва ъпдейт на ДДЕ-то
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Турбо лаг + решение
Аз тази събота сменях дебитомер и закачихме на ИНПА и не показа грешка и уж било вс ОК
колата си върви доста добре като се усеща доста учетливо разликата отпреди особено на 4та
няма замисляне няма лаг изтегля моментално...


- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Турбо лаг + решение
Не,не е проблема в смяната на дебитомера и това че не е програмирано наново ДДЕ-то,проблема е доста известен и има доста писано за него,просто колегата не го е описал както трябва,проблема е същия като при е46,ето за това става въпрос

П.с а днеска и чипнахме количката,сега чакаме отзиви от колегата Don_mimo

тази 525д е поредната която съм оправил,имат проблем в софуера и затова проблема е един и същ на едни и същи обороти на всички предавки..... написа:на едно 46,м47 двигател,около 1800-2000об при подадена докрай гас,както набира и в един момент,стойностите на дебитомера и налягането на турбината спадат,естествено разходомера се връща и след секунда-две,пак тръгва да се засилва колата

П.с а днеска и чипнахме количката,сега чакаме отзиви от колегата Don_mimo
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Турбо лаг + решение
Ахам, а добре едно евентуално упдатване на софт на ДДЕ какви положителни последствия има и какви ако има изобщо негативни ??
По-новия софт значи ли че е оптимизиран в смисал работата на ДВГ е по добра и прецизна
говоря на изуст малко идеята би трябвало новия софт да е с изчистени бъгове и проблеми или ? 
По-новия софт значи ли че е оптимизиран в смисал работата на ДВГ е по добра и прецизна


- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Турбо лаг + решение
да точно така,но има доста е39-ки 525д с един софтуер в които има бъг,които не е оправен и има точно това придърпване.
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
Re: Турбо лаг + решение
колата сега е пушка, за първи път и се наслаждавам така... на 2ра и 3 предавка те залепя за седалката и няма никакво придарпване или забиване. голям кеф, още съм ентусиазиран 

Re: Турбо лаг + решение
Имате ли представа дали на е39 525 тдс се сменя софтуера и има ли някаква полза от това. И още нещо: преди няколко месеца смених дебитомера, защото стария беше развален. Изчистих грешката, но дали трябва да се прекодира нещо, защото до 2000 оборота (преди да включи турбото) е малко тромава, най-много се усеща на 4-та и 5-та. Мерси предварително.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Турбо лаг + решение
Не при ТДС не се сменя софтуера и дебитомера няма нужда от прекодиране,адаптиране и т.н просто гледай като си го сменил да е със същите номера каквито е бил стария ти 

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Турбо лаг + решение
niksana написа:... преди няколко месеца смених дебитомера, защото стария беше развален. Изчистих грешката, но дали трябва да се прекодира нещо, защото до 2000 оборота (преди да включи турбото) е малко тромава, най-много се усеща на 4-та и 5-та. Мерси предварително.
Колеги ъпдейт на софта след смяна на дебитомер се налага само на М47 и М57 и то само за тези, които са производство до 09'2001г за М47 . и до 01'2001г за М57 . (благодаря за уточнението за месеците и годините на LUCIFER'S

Уточнявам го по повод въпроса на колегата и за да не тръгнете всички с дизели да ъпдейтвате софта, като сте сменяли дебитомер.

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Турбо лаг + решение
badsharki написа:niksana написа:... преди няколко месеца смених дебитомера, защото стария беше развален. Изчистих грешката, но дали трябва да се прекодира нещо, защото до 2000 оборота (преди да включи турбото) е малко тромава, най-много се усеща на 4-та и 5-та. Мерси предварително.
Колеги ъпдейт на софта след смяна на дебитомер се налага само на М47 и М57 и то само за тези, които са производство до 09'2001г за М47 . и до 01'2001г за М57 . (благодаря за уточнението за месеците и годините на LUCIFER'S).
Уточнявам го по повод въпроса на колегата и за да не тръгнете всички с дизели да ъпдейтвате софта, като сте сменяли дебитомер.
Да допълня...
Това се отнася и за 3 модела БМВ- Е46; Е39; Е38 със мотори съответно М47 и М57
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Турбо лаг + решение
И по този повод как да разберем дали сме с актуална версия на софта или не ?? И има ли някакви признаци за бъгнат софт
Примерно при моята кола върви си доста дорбе , но на по-висока предавка 3-4-5 да кажем над 3000 оборота дигна доста бавно оборотите и усещам някакси тежест незнам как да го опиша... но набира супер стабилно и почти не ми е неоходимо да я юркам над 3000 оборота....
с Ръчни скорости съм ако е от значение

Примерно при моята кола върви си доста дорбе , но на по-висока предавка 3-4-5 да кажем над 3000 оборота дигна доста бавно оборотите и усещам някакси тежест незнам как да го опиша... но набира супер стабилно и почти не ми е неоходимо да я юркам над 3000 оборота....
с Ръчни скорости съм ако е от значение
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Турбо лаг + решение
xerial написа:И по този повод как да разберем дали сме с актуална версия на софта или не ?? И има ли някакви признаци за бъгнат софт![]()
Примерно при моята кола върви си доста дорбе , но на по-висока предавка 3-4-5 да кажем над 3000 оборота дигна доста бавно оборотите и усещам някакси тежест незнам как да го опиша... но набира супер стабилно и почти не ми е неоходимо да я юркам над 3000 оборота....
с Ръчни скорости съм ако е от значение
Ако го бяхме изчели в събота щяхме да разберем, ако искаш звънни ми и ще го проверим, ако се окаже стара версия може да го ъпдейтнем

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Турбо лаг + решение
Lacho написа:xerial написа:И по този повод как да разберем дали сме с актуална версия на софта или не ?? И има ли някакви признаци за бъгнат софт![]()
Примерно при моята кола върви си доста дорбе , но на по-висока предавка 3-4-5 да кажем над 3000 оборота дигна доста бавно оборотите и усещам някакси тежест незнам как да го опиша... но набира супер стабилно и почти не ми е неоходимо да я юркам над 3000 оборота....
с Ръчни скорости съм ако е от значение
Ако го бяхме изчели в събота щяхме да разберем, ако искаш звънни ми и ще го проверим, ако се окаже стара версия може да го ъпдейтнем
ОКс , екстра , за Събота пак ако си свободен


19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани