Проблем с управление на перка климатик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- fitipaldi28
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.10.2009
Проблем с управление на перка климатик
Здравейте колеги,след ходене на майстор се разбра че количеството фреон си е там 650грама точно по книжка,а перката си развива едни обороти които може и на око да се изброят(миналото лято са сменени резисторите)За мой късмет имаше същата клиентска перка която свързахме за мойта букса и симтомите и бяха същите.Последва подаване на директен ток,и на двете перки им работеха и трите скорости
Проблема при мен е че градско от духалките излиза струя 18-20 градуса,а след повече от 5 минути каране на 5-та струята става 4-5градуса което си е добре,а и винаги са биле толкова и градско (при зададена минималната 16)Та ако приемем че ел.мотора и резисторите са здрави,има нещо друго което е здало,ако някой може да помогне благодаря предварително
И накрая ако има значение де, 520и-97 е устройството.
edit от модератоския екип:
Първо чети, после пиши!
прочети тази тема като за начало:
viewtopic.php?f=35&t=56569


edit от модератоския екип:

прочети тази тема като за начало:
viewtopic.php?f=35&t=56569
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с управление на перка климатик
Потърси под жабката един голям бушон 50-60 А ,и като го намериш го смени с нов 

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с управление на перка климатик
Колега, на 520i' 97 количеството фреон не е 650 гр. Незнам по каква книжка сте го гледали, но ако моделът ти е до 12'97г количеството е 1225 гр. +- 25гр., след 12'97г. е 750 гр. +- 10гр. На гредата точно над радиатора, трябва да имаш зелена лепенка, където пише с какво количество работи климатичната система.
Проблемът при теб сега е, че поради малкото количество фреон компресора не може да направи достатъчно налягане в ниските обороти (градско каране).
Проблемът при теб сега е, че поради малкото количество фреон компресора не може да направи достатъчно налягане в ниските обороти (градско каране).
Re: Проблем с управление на перка климатик
Following are the latest fill capacities for the E39
Fill Capacity g (lb):
Up to 9/98 1210 ± 25 (2.67 ± 0.05)
From 9/98 750 ± 25 (1.65 ± 0.05)
Refrigerant Oil Total Fill Capacity mL (oz):
Nippon Denso compressor 160 ± 15 (5.4 ± 0.5)
Seiko Seiki compressor 180 ± 20 (6.1 ± 0.7
Информацията е от www.m5board.com
Fill Capacity g (lb):
Up to 9/98 1210 ± 25 (2.67 ± 0.05)
From 9/98 750 ± 25 (1.65 ± 0.05)
Refrigerant Oil Total Fill Capacity mL (oz):
Nippon Denso compressor 160 ± 15 (5.4 ± 0.5)
Seiko Seiki compressor 180 ± 20 (6.1 ± 0.7
Информацията е от www.m5board.com
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с управление на перка климатик
Моята информация е от TIS 2007 за М52.
... независимо обаче, колегата трябва да смени сервиза в който му обслужват климатика.

... независимо обаче, колегата трябва да смени сервиза в който му обслужват климатика.
Re: Проблем с управление на перка климатик
Прав си. Всъщност аз съм по-склонен да вярвам на TIS-a ....
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани