520i пали трудно когато е загряла

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 26.01.2009
Пол: Мъж

520i пали трудно когато е загряла

Мнение от speedhokk » 25 Апр 2010, 15:22

...
Последна промяна speedhokk на 10 Юли 2012, 14:45, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от tsb_bg » 25 Апр 2010, 15:37

Провери температурние датчици на въздуха и на блока


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от dbanchev » 25 Апр 2010, 17:05

Колега една добра диагностика ти трябва за да хванеш проблема- може да е от много неща темп датчици, датчици колянов и разпределителн вал ( с датчика на коляновия аз имах проблем и ми гаснеше като загрее и после палеше с 300 зора). Има вероятност да пали трудно топла и от разтегната верига, но този проблем е по често срещен при дизелите. Разгледай във форума имаше тема за сервизи- колегите са точни и си разбират от работата със сигурност ще намериш някой близо до твоя район. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 26.01.2009
Пол: Мъж

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от speedhokk » 25 Апр 2010, 20:21

...
Последна промяна speedhokk на 10 Юли 2012, 14:45, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от Alexch » 26 Апр 2010, 17:33

dbanchev написа:Колега една добра диагностика ти трябва за да хванеш проблема- може да е от много неща темп датчици, датчици колянов и разпределителн вал ( с датчика на коляновия аз имах проблем и ми гаснеше като загрее и после палеше с 300 зора). Има вероятност да пали трудно топла и от разтегната верига, но този проблем е по често срещен при дизелите. Разгледай във форума имаше тема за сервизи- колегите са точни и си разбират от работата със сигурност ще намериш някой близо до твоя район. :yes:


:yes: Със сигурност е някой от датчиците, за които казва колегата. Диагностиката би трябвало да покаже кой. За парите не знам, при нас в раздела Е34 е по-евтинко :mhihi:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от kamendc » 28 Апр 2010, 12:31

колега, аз зимата сменях и двата датчика - на колянов и на разпределитен вал. по към 150 лева всеки. казаха ми да вземам само оригинални (да пише или бмв, или сименс, защото те ги правят за бмв). иначе имаше и по към 100 лева, разни по-кучи марки.
като тръгнат да се развалят тези датчици, не отказват изведнъж, ама така както при тебе - понякога работи, понякога йок. но грешката се записва в компютъра, така че една диагностика ще те оправи.
отделно за смяната си приготви примерно 40-50 кинта за двата общо (не знам, в димитровград може и да е по-евтино).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: M52B28TU

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от stiel_bg » 28 Апр 2010, 21:57

Провери Ламбда сонда и дебитометър-а... на 3-ката от лабда сондата ми бе6е проблема... Успех
Изображение
Ако паднеш духом - напий се та да паднеш и тялом!

http://vbox7.com/play:1946a9ae
viewtopic.php?f=46&t=248125

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от TheFreeRider » 14 Мар 2011, 1:42

Здравейте, ще използвам темата, понеже имам подобен проблем. Колата е с М52Б20 двигател и наблюдавам следното поведение, което леко ме напряга :paranoid: Колата студена пали идеално, без никакво замисляне или превъртане. Същото е и ако е загряла, изгасена е за 5 минути или по-малко и пак се запали. Ако престои обаче около час-два, пали с доста въртене (2-3 секунди) и стартира изглежда на по-малко цилиндри и оборотомера доста бавно се качва до заветните обороти на празен ход. След като запали двигателя не тресе и няма видими забележки.
Друг проблем, който съм наблюдавал няколко пъти при температури под 0 градуса е, че като колата се запали студена и тръгна, се случва докато подавам плавно газ за да вдигна от 1000 на 2000 оборота на 1ва или 2ра скорост, колата забива за секунда и после тръгва нормално. Не знам дали този проблем може да има нещо общо с първия.

Досега съм сменил датчиците на разпределителен и колянов вал, както и клапана за картерните газове, но без ефект относно тези проблеми. По-горе прочетох, че има и други датчици - за температура. Може ли да дадете повече подробности за тях и дали е възможно те да причиняват тези проблеми?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Мар 2011, 16:24

TheFreeRider написа:Здравейте, ще използвам темата, понеже имам подобен проблем. Колата е с М52Б20 двигател и наблюдавам следното поведение, което леко ме напряга :paranoid: Колата студена пали идеално, без никакво замисляне или превъртане. Същото е и ако е загряла, изгасена е за 5 минути или по-малко и пак се запали. Ако престои обаче около час-два, пали с доста въртене (2-3 секунди) и стартира изглежда на по-малко цилиндри и оборотомера доста бавно се качва до заветните обороти на празен ход. След като запали двигателя не тресе и няма видими забележки.
Друг проблем, който съм наблюдавал няколко пъти при температури под 0 градуса е, че като колата се запали студена и тръгна, се случва докато подавам плавно газ за да вдигна от 1000 на 2000 оборота на 1ва или 2ра скорост, колата забива за секунда и после тръгва нормално. Не знам дали този проблем може да има нещо общо с първия.

Досега съм сменил датчиците на разпределителен и колянов вал, както и клапана за картерните газове, но без ефект относно тези проблеми. По-горе прочетох, че има и други датчици - за температура. Може ли да дадете повече подробности за тях и дали е възможно те да причиняват тези проблеми?


Температурния датчик като се прецака, колата започва да пали трудно когато е топла. Датчика казва на ЕКУ-то, че мотора е студен (а той не е), ЕКУ-то подава смеси като за студен мотор (по-богати), и той започва да се дави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от TheFreeRider » 18 Мар 2011, 0:28

Почнах да се съмнявам сериозно в този температурен датчик, просто почти не остана нещо, което може да прави такива проблеми. В един чуждестранен форум прочетох, че точно такъв проблем може да се появи ако въпросният датчик "изстива" прекалено бързо (по-бързо от самия двигател) и подава данни, че двигателят е студен и в последствие той се дави от по-богатата смес. Звучи логично, но в мен се зароди един въпрос - този датчик ли дава данни за стрелката за температура на таблото? Ако е той, би трябвало стрелката бързо да пада надолу, но като дам на контакт 30тина минути примерно след като колата е угасена, стрелката все още седи на 90 градуса, т.е. датчикът, от който взима данни все още е "топъл". Та такива мисли ми се въртят в главата... ще пробвам да закача ИНПА-та тези дни да видим дали ще покаже нещо съмнително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Мар 2011, 1:24

Номер 14 от схемата би трябвало да е http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 13.09.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 528 на газчица...
Мечтае да кара: МиГ-29

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от pkaramitev » 18 Мар 2011, 2:08

Младеж!Сетил ли си се да си смениш свещите,откакто си я купил колата!
Ако не си ги сменял,може да е от тях.
Старата свещ се скапва,пробива,и като запалиш студена колата сичко е ОК!Ама като загрее,пробилата свещ праща искрата на пичковци :lol: некъде си,и нема палене! :paranoid:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 6.09.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: e36 m43 318i e39 528i
Мечтае да кара: m3 e36/e38 760

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от stefkata1990 » 18 Мар 2011, 3:09

Колега много вероятно датчиците на коляновия и разпределителния вал да играят роля но в никакъв случай не купувай най-евтиния.По-добре купи 2-ра ръка сименс от колкото италиански заместител(Питай патило).датчкика на температурата който казва на еку-то каква смес да направи също е вариант да ти вкарва повече гориво и да давиколата от там да не може да запали.хубаво е да видиш и ламбдата.Но като цяло сега ще гадаем мажду тези датчици докато не идеш на диагностика(качествена) ако в димитровград няма в Пловдив има.ако имаш път насам драсни 1 лично и ще те заведа да ти кажат какво и има на колата :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от Sesko » 18 Мар 2011, 10:09

Към колегата пуснал темата , само да вметна , че температурата на антифриза , която се показва от стрелката на таблото няма нищо общо с температурата на входящия въздух :D
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 26.01.2009
Пол: Мъж

Re: 520i пали трудно когато е загряла

Мнение от speedhokk » 18 Мар 2011, 16:10

...
Последна промяна speedhokk на 10 Юли 2012, 14:46, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook