520i пали трудно когато е загряла
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
520i пали трудно когато е загряла
...
Последна промяна speedhokk на 10 Юли 2012, 14:45, променена общо 1 път
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: 520i пали трудно когато е загряла
Колега една добра диагностика ти трябва за да хванеш проблема- може да е от много неща темп датчици, датчици колянов и разпределителн вал ( с датчика на коляновия аз имах проблем и ми гаснеше като загрее и после палеше с 300 зора). Има вероятност да пали трудно топла и от разтегната верига, но този проблем е по често срещен при дизелите. Разгледай във форума имаше тема за сервизи- колегите са точни и си разбират от работата със сигурност ще намериш някой близо до твоя район. 

Re: 520i пали трудно когато е загряла
...
Последна промяна speedhokk на 10 Юли 2012, 14:45, променена общо 1 път
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: 520i пали трудно когато е загряла
dbanchev написа:Колега една добра диагностика ти трябва за да хванеш проблема- може да е от много неща темп датчици, датчици колянов и разпределителн вал ( с датчика на коляновия аз имах проблем и ми гаснеше като загрее и после палеше с 300 зора). Има вероятност да пали трудно топла и от разтегната верига, но този проблем е по често срещен при дизелите. Разгледай във форума имаше тема за сервизи- колегите са точни и си разбират от работата със сигурност ще намериш някой близо до твоя район.


bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: 520i пали трудно когато е загряла
колега, аз зимата сменях и двата датчика - на колянов и на разпределитен вал. по към 150 лева всеки. казаха ми да вземам само оригинални (да пише или бмв, или сименс, защото те ги правят за бмв). иначе имаше и по към 100 лева, разни по-кучи марки.
като тръгнат да се развалят тези датчици, не отказват изведнъж, ама така както при тебе - понякога работи, понякога йок. но грешката се записва в компютъра, така че една диагностика ще те оправи.
отделно за смяната си приготви примерно 40-50 кинта за двата общо (не знам, в димитровград може и да е по-евтино).
като тръгнат да се развалят тези датчици, не отказват изведнъж, ама така както при тебе - понякога работи, понякога йок. но грешката се записва в компютъра, така че една диагностика ще те оправи.
отделно за смяната си приготви примерно 40-50 кинта за двата общо (не знам, в димитровград може и да е по-евтино).
- stiel_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: M52B28TU
Re: 520i пали трудно когато е загряла
Провери Ламбда сонда и дебитометър-а... на 3-ката от лабда сондата ми бе6е проблема... Успех

Ако паднеш духом - напий се та да паднеш и тялом!
http://vbox7.com/play:1946a9ae
viewtopic.php?f=46&t=248125
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: 520i пали трудно когато е загряла
Здравейте, ще използвам темата, понеже имам подобен проблем. Колата е с М52Б20 двигател и наблюдавам следното поведение, което леко ме напряга
Колата студена пали идеално, без никакво замисляне или превъртане. Същото е и ако е загряла, изгасена е за 5 минути или по-малко и пак се запали. Ако престои обаче около час-два, пали с доста въртене (2-3 секунди) и стартира изглежда на по-малко цилиндри и оборотомера доста бавно се качва до заветните обороти на празен ход. След като запали двигателя не тресе и няма видими забележки.
Друг проблем, който съм наблюдавал няколко пъти при температури под 0 градуса е, че като колата се запали студена и тръгна, се случва докато подавам плавно газ за да вдигна от 1000 на 2000 оборота на 1ва или 2ра скорост, колата забива за секунда и после тръгва нормално. Не знам дали този проблем може да има нещо общо с първия.
Досега съм сменил датчиците на разпределителен и колянов вал, както и клапана за картерните газове, но без ефект относно тези проблеми. По-горе прочетох, че има и други датчици - за температура. Може ли да дадете повече подробности за тях и дали е възможно те да причиняват тези проблеми?

Друг проблем, който съм наблюдавал няколко пъти при температури под 0 градуса е, че като колата се запали студена и тръгна, се случва докато подавам плавно газ за да вдигна от 1000 на 2000 оборота на 1ва или 2ра скорост, колата забива за секунда и после тръгва нормално. Не знам дали този проблем може да има нещо общо с първия.
Досега съм сменил датчиците на разпределителен и колянов вал, както и клапана за картерните газове, но без ефект относно тези проблеми. По-горе прочетох, че има и други датчици - за температура. Може ли да дадете повече подробности за тях и дали е възможно те да причиняват тези проблеми?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 520i пали трудно когато е загряла
TheFreeRider написа:Здравейте, ще използвам темата, понеже имам подобен проблем. Колата е с М52Б20 двигател и наблюдавам следното поведение, което леко ме напрягаКолата студена пали идеално, без никакво замисляне или превъртане. Същото е и ако е загряла, изгасена е за 5 минути или по-малко и пак се запали. Ако престои обаче около час-два, пали с доста въртене (2-3 секунди) и стартира изглежда на по-малко цилиндри и оборотомера доста бавно се качва до заветните обороти на празен ход. След като запали двигателя не тресе и няма видими забележки.
Друг проблем, който съм наблюдавал няколко пъти при температури под 0 градуса е, че като колата се запали студена и тръгна, се случва докато подавам плавно газ за да вдигна от 1000 на 2000 оборота на 1ва или 2ра скорост, колата забива за секунда и после тръгва нормално. Не знам дали този проблем може да има нещо общо с първия.
Досега съм сменил датчиците на разпределителен и колянов вал, както и клапана за картерните газове, но без ефект относно тези проблеми. По-горе прочетох, че има и други датчици - за температура. Може ли да дадете повече подробности за тях и дали е възможно те да причиняват тези проблеми?
Температурния датчик като се прецака, колата започва да пали трудно когато е топла. Датчика казва на ЕКУ-то, че мотора е студен (а той не е), ЕКУ-то подава смеси като за студен мотор (по-богати), и той започва да се дави.
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: 520i пали трудно когато е загряла
Почнах да се съмнявам сериозно в този температурен датчик, просто почти не остана нещо, което може да прави такива проблеми. В един чуждестранен форум прочетох, че точно такъв проблем може да се появи ако въпросният датчик "изстива" прекалено бързо (по-бързо от самия двигател) и подава данни, че двигателят е студен и в последствие той се дави от по-богатата смес. Звучи логично, но в мен се зароди един въпрос - този датчик ли дава данни за стрелката за температура на таблото? Ако е той, би трябвало стрелката бързо да пада надолу, но като дам на контакт 30тина минути примерно след като колата е угасена, стрелката все още седи на 90 градуса, т.е. датчикът, от който взима данни все още е "топъл". Та такива мисли ми се въртят в главата... ще пробвам да закача ИНПА-та тези дни да видим дали ще покаже нещо съмнително.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 520i пали трудно когато е загряла
Номер 14 от схемата би трябвало да е http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
- pkaramitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 13.09.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 528 на газчица...
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: 520i пали трудно когато е загряла
Младеж!Сетил ли си се да си смениш свещите,откакто си я купил колата!
Ако не си ги сменял,може да е от тях.
Старата свещ се скапва,пробива,и като запалиш студена колата сичко е ОК!Ама като загрее,пробилата свещ праща искрата на пичковци
некъде си,и нема палене! 
Ако не си ги сменял,може да е от тях.
Старата свещ се скапва,пробива,и като запалиш студена колата сичко е ОК!Ама като загрее,пробилата свещ праща искрата на пичковци


- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: 520i пали трудно когато е загряла
Колега много вероятно датчиците на коляновия и разпределителния вал да играят роля но в никакъв случай не купувай най-евтиния.По-добре купи 2-ра ръка сименс от колкото италиански заместител(Питай патило).датчкика на температурата който казва на еку-то каква смес да направи също е вариант да ти вкарва повече гориво и да давиколата от там да не може да запали.хубаво е да видиш и ламбдата.Но като цяло сега ще гадаем мажду тези датчици докато не идеш на диагностика(качествена) ако в димитровград няма в Пловдив има.ако имаш път насам драсни 1 лично и ще те заведа да ти кажат какво и има на колата 

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: 520i пали трудно когато е загряла
Към колегата пуснал темата , само да вметна , че температурата на антифриза , която се показва от стрелката на таблото няма нищо общо с температурата на входящия въздух 

Re: 520i пали трудно когато е загряла
...
Последна промяна speedhokk на 10 Юли 2012, 14:46, променена общо 1 път
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани