Ремонт двигател смяна уплътнения
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Ремонт двигател смяна уплътнения
520ката се усмърдя зверски на изгоряло масло и го харчи по литър на 1000 км при нормално каране без юркане много. Май са гумичките на клапаните. Надявам се да не пораждам тема за реклама ако е така да се изтрие но съм озадачен та ако може да ми препоръчате някой сервиз в София където могат да я погледнат и оправят ще съм много благодарен
Последна промяна mandorg на 29 Мар 2010, 15:23, променена общо 1 път
- Alexander Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 17.02.2010
- Пол: Мъж
Re: Ремонт двигател смяна уплътнения
mandorg написа:520ката се усмърдя зверски на изгоряло масло и го харчи по литър на 1000 км при нормално каране без юркане много. Май са гумичките на клапаните. Надявам се да не пораждам тема за реклама ако е така да се изтрие но съм озадъчен и ако може да ми препоръчате някой сервиз в София където могат да я погледнат и оправят ще съм много благодарен
Ти май не си само за смяна на гумички.............

Маса народ напусна селското стопанство и влезе в родния ШОУБИЗНЕС
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Ремонт двигател смяна уплътнения
Колега имал съм проблеми с коли с издухани гумички на клапани и да ти кажа толкова масло не са гълтали. Дано да нямаш по сериозен проблем с двигателя, на мен лично ми мирише на сегменти с този разход на масло дето си обявил.
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Ремонт двигател смяна уплътнения
Аз преди време имах същия проблем с един ситроен, гълташе над литър за 1000км. смених гумичките и всичко се оправи 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Ремонт двигател смяна уплътнения
Самите гумички се сменят лесно, ама докато се стигне до тях е нещо страшно.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Re: Ремонт двигател смяна уплътнения
Имах същия проблем 1 литър на 1000 км е вярно основно градско на къси разстояния, студен двигател и сериозно настъпване. Преди 3 седмици минах на лекар - пълна ревизия на главата - гумички и водачи сменени, сегменти, биелни лагери и де що има гарнитури и уплътнения. Сега я разработвам до 1500км спокойно каране обороти макс 3000. Всичко изглежда наред.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Ремонт двигател смяна уплътнения
Lucky написа:Имах същия проблем 1 литър на 1000 км е вярно основно градско на къси разстояния, студен двигател и сериозно настъпване. Преди 3 седмици минах на лекар - пълна ревизия на главата - гумички и водачи сменени, сегменти, биелни лагери и де що има гарнитури и уплътнения. Сега я разработвам до 1500км спокойно каране обороти макс 3000. Всичко изглежда наред.
аз те съветвам на 1500км си махни маслото, а я разработвай до 5000км
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани