Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
Здравейте,колеги!
Интересува ме ,какво да очаквам от 530д,ако има запознати,потърпевши,доволни,недоволни-моля за мнение.
Между другото в момента съм с 525тдсЕ39,но съм решил да я сменям с 530д,а дали си заслужава???
Благодаря на всички за помоща.
Интересува ме ,какво да очаквам от 530д,ако има запознати,потърпевши,доволни,недоволни-моля за мнение.
Между другото в момента съм с 525тдсЕ39,но съм решил да я сменям с 530д,а дали си заслужава???
Благодаря на всички за помоща.

- nitrif
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 28.11.2008
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: 635d
- Мечтае да кара: Only BMW...
- Детайли за колата: M6
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
Заслужава си колега и с 525д да смениш тдса пак си заслужава.Казвам го защото 5г имах тдс и още го имам но комонреала е къде по съвремен мотор
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
Колега, определено 3.0д си заслужава! Това е мотор от ново поколение сравнен с тдса, много по мощен, пъргав, с определено нисък разход за мощността и обема си, много еластичен и подходящ за чипосване. от към обслужаване ще ти е по скъпо сравнение с тдса, определено е по капризен и иска внимателно и прецизно пипане. Но ако случиш на читав екземпляр, няма да имаш по- голям кеф. 

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
Единствения минус който се сещам на 530д е цената.Мавродиев написа:Здравейте,колеги!
Интересува ме ,какво да очаквам от 530д,ако има запознати,потърпевши,доволни,недоволни-моля за мнение.
Между другото в момента съм с 525тдсЕ39,но съм решил да я сменям с 530д,а дали си заслужава???
Благодаря на всички за помоща.
Разхода не знам дали е значително по-голям ,но ако имаш парите какво те притеснява.
Нещо друго искам да ти обърна внимание, когато човек сменя колата обикновено го прави за да я смени с по-нова, а ти искаш да смениш една 13 годишна с една 10 годишна.
Помисли си пак дали е разумно, колкото и хубава да е, колкото и да върви пак си остава 10 годишна кола.
Успех с избора и дано съм ти бил полезен.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
Кажи до колко пари ще купуваш за да ти кажа какво, 530д ще си купиш... защото масово, които се продават на пазара не си знаят километрите и са абсолютни дараци... купувай само фейслифт, и бягай от автоматика!!! само тогава ще разбереш какво е М57Д30
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
Абе за фейса съм съгласен, но да бяга от автомата -
като иска да разбере какво е ръчкане да си купи една хонда (и да бяга при дядо на село) и да я юрка с ръчката, автомата е супер екстра, аз повече на ръчка няма да се върна. Като бутнеш лоста един път на ляво и със тия 200 коня трябва да си е веселба голяма дори с автомат. Доста съм карал 3Д-то на новото ауди със типтроник и мога да кажа че е супер кеф, но всепак си е дизелов мотор и не е за глупости, то не е ли да припомпиш до 5х 6х рпм и да пуснеш съединитела
пък дизеляка ако вземеш да го припомпваш до там бая теми ще почнеш да пускаш.
ПС: Климатика и автоматика са най-големите екстри на една кола според мен. Другото е бошлаф работа.


ПС: Климатика и автоматика са най-големите екстри на една кола според мен. Другото е бошлаф работа.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
LUCIFER'S написа:Кажи до колко пари ще купуваш за да ти кажа какво, 530д ще си купиш... защото масово, които се продават на пазара не си знаят километрите и са абсолютни дараци... купувай само фейслифт, и бягай от автоматика!!! само тогава ще разбереш какво е М57Д30
защо бе казват че било убаво автомата

ето новия и стария мотор, като гледам разлика никаква при положение че колите са в еднакво състояние

http://www.zeperfs.com/duel597-100.htm
така че бих се качил в една е39ка 184 кс + М паркет, защо не ;Р
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
530d 184к.с е първия комон рейл и си има някои бъгове.По добрия вариант е 194к.с, където вече тези бъгове са отстранени и мотора наистина е добър.
Един пример е интеркулера на изгорелите газове минаващи през EGR-ра. При 184к.с няма такъв и в двигателя влизат силно нагрети изгорели газове. Въртящия момент също има не малка разлика в двата мотора.
Та така, по-добре си търси някоя 194.к.с, защото ако купиш някоя преди фейса и започнеш да я правиш фейс лифт, ще ти излезе по-скъпо, от колкото да си вземеш истинска фейс лифт
Дали е автомат или ръчка е въпрос на предпочитания.С такъв въртящ момент разликата е толкова минимална, че не може да се усети разлика във вървенето.
Един пример е интеркулера на изгорелите газове минаващи през EGR-ра. При 184к.с няма такъв и в двигателя влизат силно нагрети изгорели газове. Въртящия момент също има не малка разлика в двата мотора.
Та така, по-добре си търси някоя 194.к.с, защото ако купиш някоя преди фейса и започнеш да я правиш фейс лифт, ще ти излезе по-скъпо, от колкото да си вземеш истинска фейс лифт

Дали е автомат или ръчка е въпрос на предпочитания.С такъв въртящ момент разликата е толкова минимална, че не може да се усети разлика във вървенето.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
Айде бе, автомата бил това, бил онова. Аз също на ръчка повече няма да се кача, карал съм доволно много преди. Няма такъв комфорт да си държиш волана с една ръка и само да даваш газ. За задръствания и подобни ситуации, да не говорим. Сега зимата, също никакви ядове, даже не си помислям да карам на ръчен режим. Както каза обаче колегата, по-добре 194 коньовия мотор.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
здравейте колеги ,
вече почти две години карам 184к.с. и близо 60000км навъртяни и освен филтри и масла , друго по мотора не съм барал
Колата е аутоматик , като задължително съм сменил филтъра и маслото на кутията и за сега ми служи вярно
Сега искам да попитам , а и за колегата ще е полезно с какво този мотор е по-кофти от 194к.с ?
Какви отклонения може да даде за в бъдеще /понеже до момента е перфектен/ , за да се пазя
п.с имам нужда от примери както мад пресли е дал за интеркулера на агр-а ?
вече почти две години карам 184к.с. и близо 60000км навъртяни и освен филтри и масла , друго по мотора не съм барал


Сега искам да попитам , а и за колегата ще е полезно с какво този мотор е по-кофти от 194к.с ?
Какви отклонения може да даде за в бъдеще /понеже до момента е перфектен/ , за да се пазя

п.с имам нужда от примери както мад пресли е дал за интеркулера на агр-а ?
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
spacepl написа:.... автомата е супер екстра, аз повече на ръчка няма да се върна ....

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
Колеги, не забравяйте и бюджета, който не е без значение. Все пак разликата м/у Е39 преди и след фейслифта еголяма, и в моторите, и в кутиите (автомат), и в цените! 

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
при ръчните скорости няма охладител на агр клапана, няма и пеперуди с цел по-спортното каране ръчката е за това ...
има и други неща, които е променено по-мотора ама тях няма да ги разберете... като по-голямото предварение и повечето гориво...

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
колега какво общо имат пеперудките относно спортното каране
при автомата ги слагат заради еко нормите нищо повече, а и при автомата имаш режим S - sport които да ти кажа доста по е впечатляващ отколкото да мушиш лоста като луд а относно спортното настроенеие всичи като RS . AMG. M-POWER ПЕРДАШАТ С АВТОМАТИ

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
miroalpina написа:колега какво общо имат пеперудките относно спортното каранепри автомата ги слагат заради еко нормите нищо повече, а и при автомата имаш режим S - sport които да ти кажа доста по е впечатляващ отколкото да мушиш лоста като луд а относно спортното настроенеие всичи като RS . AMG. M-POWER ПЕРДАШАТ С АВТОМАТИ
пеперудите не са за еко норма!!! имат си друго предназначение... и в крайна сметка не сравнявай AMG и M със глупавия автоматик на глупавата Е39ка


Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани