Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- dosko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D Хафтомат
- Мечтае да кара: 740D
Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
Здравейте колеги,
Колата е 525 TDS 97г , имам следния проблем.
Когато колата е топла , като тръгвам на първа скорост и достигна 2000 оборота , натискам съедиителя за да сменя предавката , оборотите се задърат сами. Даже леко се вдигат с 300-400. Ако изчакам да се успокой мотора (3-4 сек.) и пусна съединителя (с вкарана следваща предавка) всичко е наред. Но ако го направя докато мотора е в обороти , забива нос, - направо гасне. Давам пример с 1ва към 2ра скорост , защото най-често тогава имам този проблем. По рядко и при по висока скорост.
Колата е 525 TDS 97г , имам следния проблем.
Когато колата е топла , като тръгвам на първа скорост и достигна 2000 оборота , натискам съедиителя за да сменя предавката , оборотите се задърат сами. Даже леко се вдигат с 300-400. Ако изчакам да се успокой мотора (3-4 сек.) и пусна съединителя (с вкарана следваща предавка) всичко е наред. Но ако го направя докато мотора е в обороти , забива нос, - направо гасне. Давам пример с 1ва към 2ра скорост , защото най-често тогава имам този проблем. По рядко и при по висока скорост.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
Ще се възползвам от темата на колегата да си задам и аз въпроса, защото и аз имам почти същия проблем.
Става дума отново за м/у 1ва и 2ра скорост... когато натисна съединителя оборотите падат до толкова, че притриса едвам забележимо за по-малко от секунда и когато отпусна съединетеля тя забива за момент(един път повече, друг по-малко) и точно в този момент газта не реагира = не гладко превключване на скоростите.Затова преди да пусна съединителя давам малко газ за да не забие, но отново не е гладко превключването
М/у 2ра и 3та е по-малко забележим този проблем... нагоре не се усеща.Интересното е, че понякога се проявява проблема, друг път НЕ... прави го топла, студена, с нафта от всички бензиностанции с пълен и почти празен резервоар.
Става дума отново за м/у 1ва и 2ра скорост... когато натисна съединителя оборотите падат до толкова, че притриса едвам забележимо за по-малко от секунда и когато отпусна съединетеля тя забива за момент(един път повече, друг по-малко) и точно в този момент газта не реагира = не гладко превключване на скоростите.Затова преди да пусна съединителя давам малко газ за да не забие, но отново не е гладко превключването

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
Същата мизерия ми я правеше, дадох малко предварение на помпата и се оправи, но има и друга работа нарича се CDV (Clutch Delay Valve), който ти забавя превключването от 1ва на 2ра предавка и много неприятно придърпва, вдигнал съм му мерника и при следващия удобен случай като легна под колата ще го махна. Много недомислици има по тая кола това е само началото да знаеш.
Успех.
Успех.
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
bera написа:Същата мизерия ми я правеше, дадох малко предварение на помпата и се оправи, но има и друга работа нарича се CDV (Clutch Delay Valve), който ти забавя превключването от 1ва на 2ра предавка и много неприятно придърпва, вдигнал съм му мерника и при следващия удобен случай като легна под колата ще го махна. Много недомислици има по тая кола това е само началото да знаеш.
Успех.
офф:
Колега 520-ката има го това Clutch Delay Valve? Трудно ли се маха и какви може да се последстията?
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
Отвиваш го ,прибиваш го с дрелката и една тънка бургия и го слагаш пак. Последствията са ,че спираш да псуваш по-светофарите.
При следващата смяна на маслото ще му видя сметката, писна ми вече.
При следващата смяна на маслото ще му видя сметката, писна ми вече.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
bera написа:Отвиваш го ,прибиваш го с дрелката и една тънка бургия и го слагаш пак. Последствията са ,че спираш да псуваш по-светофарите.
При следващата смяна на маслото ще му видя сметката, писна ми вече.
Отвивам ограденото или това по-долу? Аз прочетох в една стара тема, че трябва да сваля кората отдолу и трябва да е там?
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
Това ограденото е самия клапан намира се от ляво на скоростната кутия, той се отвива и ако резбата на металната тръбичка съвпада с отвора на хидравличната помпичка на стержена направо ги навиваш ако не трябва да пробиеш клапана с бургия и пак да го сложиш обратно. Аз това съм намислил.
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
Eй тук намерих обяснено подробно на англииски обаче http://www.zeckhausen.com/CDV.htm - голяма глупост е тоя CDV. Пише че не е хубаво да се пробива - е все пак си рекламират продукта който е CDV без вътрешност. Някой има ли такива заместители и може ли да извърши тая операция щото до колкото разбрах се вдига колата и от долу някъде е гадинката? Искам и аз да го махна това - мислех че не съм свикнал на сменянето на скоростите ама вече половин година и сменям скорости като курсист - въобще не предполагах че може да е от колата
ПС - тук пък е пъказано някъде горе под филтъра http://www.bmwtips.com/tipsntricks/cdv/cdv.htm
ПС - тук пък е пъказано някъде горе под филтъра http://www.bmwtips.com/tipsntricks/cdv/cdv.htm
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
Махайте тази глупост.Една от първите работи когато взех колата беше да го махна този клапан.Не ви трябват заместители или да го пробивате.Просто се завива тръбичката директно.Цялата процедура трае не повече от 10 мин.Но после трябва да се обезвъздушава.Успех!
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
То вярно че не отделя веднага като отпуснеш ама няма ли да се натоварва повече демпферния маховик ако го няма този клапан?

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
Ivo_Borisov написа:То вярно че не отделя веднага като отпуснеш ама няма ли да се натоварва повече демпферния маховик ако го няма този клапан?
Той е направен точно с тази цел, да не натоварва маховика, но всеки сам си решава, а и в БМВ няма случайни неща

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
**Novobraneca написа:Ivo_Borisov написа:То вярно че не отделя веднага като отпуснеш ама няма ли да се натоварва повече демпферния маховик ако го няма този клапан?
Той е направен точно с тази цел, да не натоварва маховика, но всеки сам си решава, а и в БМВ няма случайни неща
И аз се бях замислил да го махам но предпочетох да си стои


- dosko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D Хафтомат
- Мечтае да кара: 740D
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
**Novobraneca написа:Ivo_Borisov написа:То вярно че не отделя веднага като отпуснеш ама няма ли да се натоварва повече демпферния маховик ако го няма този клапан?
Той е направен точно с тази цел, да не натоварва маховика, но всеки сам си решава, а и в БМВ няма случайни неща
А със смяната на въпросния клапан би ли решила проблема?
И няакаква идея колко струва?
- lyoki
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 7.03.2012
- Местоположение: Samokov
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 TDS
- Мечтае да кара: BMW X7
Re: Проблем с 525 TDS 97г - забива нос
На мен ми гасне след 2 минути след като го запаля изгубва мощност или спира горивото.някой може ли да ми каже дали това е същия проблем
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]