Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Колеги, проблема е следния: всичко ми е уж ясно как да подкарам мулти волана, само ме притеснява това че новия ми лентов кабел е с 7 писти и като махна стария с 4 писти дали всичко ще пасне, кой кабел къде отива, дали си отговарят по цветове ???
Някой който вече е правил тази интервенция може ли обясни с 2-3 думи кое как е?
Благодаря предварително!!!
Някой който вече е правил тази интервенция може ли обясни с 2-3 думи кое как е?
Благодаря предварително!!!
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Кажи по-точно какво си направил и точна дата на производство на колата, вид радио, скоростна кутия... Иначе цвтовете и значението на кабелите са следните:
Лентов кабел:
1 кафяв MFL –
2 лилав MFL +
3 черен - сигнал MFL (темпомат)
4 бял - iBus
5 -------------------------
6 Син - клаксон
Към колата:
1 кафяво/черно (MFL-) има го на старата букса
2 лилаво/жълто (MFL+) добавя се
3 жъто/черно (сигнал MFL) добавя се
4 бяло/зелено/жълто (iBus) добавя се
5 -------------------------
6 червено/кафяво (клаксон) има го на старата букса
Номерата на пиновете ги има написани ситно на буксите. Нареждаш, щракаш и ако си вързал съответните кабели на местата им, трябва да тръгне.
Сега, имам съмнение, че на REVERSE мултифункция не може да се пусне, а също не съм сигурен дали ТДС (предполагам ти е такава колата) има фабрично вградена стоп машинка на съединителя.
Въобще, опиши подробно, какво си купил, какво си монтирал допълнително, как си вързал жиците, прослушал ли си ги, клаксонът ти работи ли, лампата на еърбега свети ли...?!?! И така...
Лентов кабел:
1 кафяв MFL –
2 лилав MFL +
3 черен - сигнал MFL (темпомат)
4 бял - iBus
5 -------------------------
6 Син - клаксон
Към колата:
1 кафяво/черно (MFL-) има го на старата букса
2 лилаво/жълто (MFL+) добавя се
3 жъто/черно (сигнал MFL) добавя се
4 бяло/зелено/жълто (iBus) добавя се
5 -------------------------
6 червено/кафяво (клаксон) има го на старата букса
Номерата на пиновете ги има написани ситно на буксите. Нареждаш, щракаш и ако си вързал съответните кабели на местата им, трябва да тръгне.
Сега, имам съмнение, че на REVERSE мултифункция не може да се пусне, а също не съм сигурен дали ТДС (предполагам ти е такава колата) има фабрично вградена стоп машинка на съединителя.
Въобще, опиши подробно, какво си купил, какво си монтирал допълнително, как си вързал жиците, прослушал ли си ги, клаксонът ти работи ли, лампата на еърбега свети ли...?!?! И така...
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
От седем кабела само 3 останаха гратисни..... тези за бега си паснаха, клаксона работи, но другите останаха(лилав, бял и черен) и сега...?
Пуснах лилавия към бу6оните , а един мисля черния към ДДЕ-то и от ДДе-то един мъм таблото, но нищо, ама нищо...
Моля някои да каже по конкретно кой кабел къде отива за да тръне пустия му и круз-контрол!!!!
Та с две думи.... останаха 3 кабела ЛИЛАВ , ЧЕРЕН И БЯЛ ( ОТ ЛЕНТОВИЯ) кой къде се свързва?

Пуснах лилавия към бу6оните , а един мисля черния към ДДЕ-то и от ДДе-то един мъм таблото, но нищо, ама нищо...
Моля някои да каже по конкретно кой кабел къде отива за да тръне пустия му и круз-контрол!!!!
Та с две думи.... останаха 3 кабела ЛИЛАВ , ЧЕРЕН И БЯЛ ( ОТ ЛЕНТОВИЯ) кой къде се свързва?



- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
bmw_n00b вече ти е отговорил на въпросите
Докато не свържеш и белия кабел към i-bus нищо няма да заработи.
Свържи белия кабел към бяло сив с жълти ивици,можеш да го намериш на оригиналната букса на касетофона на пин 7 ако не се лъжа.

Докато не свържеш и белия кабел към i-bus нищо няма да заработи.
Свържи белия кабел към бяло сив с жълти ивици,можеш да го намериш на оригиналната букса на касетофона на пин 7 ако не се лъжа.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Значи за белия търсиш бяло/зелено/жълто - може да намериш зад инструментното табло, зад МИД/ИРИС или при лайтмодула.
Лилавия отива при бушоните, запояваш го за кабела, който излиза от 44-то гнездо/бушон.
Черния отива в моторния отсек при блока за управление под филтъра на климатика, в модул А2019. Забиваш го на 32-ри пин на букса Х2019. Ако нямаш накрайник си купуваш от някой оторизиран сервиз.

На същата букса на 28-ми пин би трябвало да ти е вързана стоп машинката на съединителя.
ПП Ако и това не помогне, пали гуменките за Тху-Тхъ...Тху-Тхъ..... Тхулбухин, ве....
Батко ти Ivanov 560d ща закачи 
Лилавия отива при бушоните, запояваш го за кабела, който излиза от 44-то гнездо/бушон.
Черния отива в моторния отсек при блока за управление под филтъра на климатика, в модул А2019. Забиваш го на 32-ри пин на букса Х2019. Ако нямаш накрайник си купуваш от някой оторизиран сервиз.

На същата букса на 28-ми пин би трябвало да ти е вързана стоп машинката на съединителя.
ПП Ако и това не помогне, пали гуменките за Тху-Тхъ...Тху-Тхъ..... Тхулбухин, ве....




- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Сега, аз като свързвах, се водех по една схема и там трябваше да се пуснат и 2 кабела до таблото, има ли нещо такова?
Да не съм направил нещо коренно различно????????
Май-май може и до "Толбухин" да стига, ако нещо пак не стане!!!
Аз с очите си се убедих, че за кола след 99(след фейса) няма проблем, става бързо и лесно, на по-"дъртичките".....
Да не съм направил нещо коренно различно????????

Май-май може и до "Толбухин" да стига, ако нещо пак не стане!!!
Аз с очите си се убедих, че за кола след 99(след фейса) няма проблем, става бързо и лесно, на по-"дъртичките".....
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Еми дай да я видим тая схема де... ако не е няква секретна. Принципно и ток може да вземеш от таблото, както и iBus. Но тва само за радиото важи. За темпомата без да стигнеш до DDE, няма надежда.
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Виж какво направихме .... черния мисля го пуснахме към ДДЕ-то , лилавия към бушоните на 44, и белия към таблото, също така от ДДЕ-то един към таблото!
А схемата остана на лаптопа на колегата !
Обаче като гледахме и различните схеми, пише за някакъв модул(круз-мудул) в краката на шофиора , а аз нямам такава джажа!
А схемата остана на лаптопа на колегата !
Обаче като гледахме и различните схеми, пише за някакъв модул(круз-мудул) в краката на шофиора , а аз нямам такава джажа!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Този модул за който говориш е за коли до 97г. Ако волана който се опитваш да сложиш е от такава кола,без този модул няма да тръгне.
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Кое е обаче от значение, коя година е колата или бега ?
Моята е 97 и май нямам такъв модул
а бега от коя година е още не знам!
Моята е 97 и май нямам такъв модул

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Копчелъка за мултито е от значение....... Ако е от по-сарите ти трябва модул,ако е от по-новите не ти трябва.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Има сериен номер отзад и дата на производство. Голяма греда ше е ако е от преди 96-та. Аз затова питах какво си купил, точно заради модула.
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Ами по ВИН ми излиза че е излязла от завода 12.96 г.
Ама дори да ми трябва този модул, може ли да се закачи някак?
Или това моето си е мисията невъзможна !!!
Ама дори да ми трябва този модул, може ли да се закачи някак?
Или това моето си е мисията невъзможна !!!

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
DANTE525tds написа:Ами по ВИН ми излиза че е излязла от завода 12.96 г.
Ама дори да ми трябва този модул, може ли да се закачи някак?
Или това моето си е мисията невъзможна !!!
Колега,ти или наистина не разбираш какво ти говорим или .......
Няма значение колата ти в случая !
Има значение от коя година кола са свалени копчетата за мултифункцията !
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Re: Подмяна на лентовия кабел за мултифункцията !!!
Извинявай!!!!
Ама нали това питах, колата или копчетата са от значение !!!
Ама това е леко облекчение, веднага ще пиша на колегата който ми го продаде и ако трябва веднага започвам да тътся нов бег!!!
Пак се извинявам, ама вече съм доста объркан !!!
Ама нали това питах, колата или копчетата са от значение !!!
Ама това е леко облекчение, веднага ще пиша на колегата който ми го продаде и ако трябва веднага започвам да тътся нов бег!!!
Пак се извинявам, ама вече съм доста объркан !!!
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани