Check Engine Light свети жълто на таблото и още ел проблеми

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.02.2009

Check Engine Light свети жълто на таблото и още ел проблеми

Мнение от plamenGerm » 04 Яну 2010, 22:27

Здравейте
Първо искам да кажа колко полезен е тоя сайт особено за човек като мене който не разбира много и сервизите тука(сащ) режат глави и лъжат за да те оберат!

Та купих е39 528и 99та автоматик преди 3-4 месеца и започна да ми прави много главоболия.

Имам няколко проблема и предварително се извинявам ако не мога да обясня някои неща с българските им имена.

Първия проблем е check engine лампа свети от 2 месеца и нещо. Закарах колата при няколко механика и не оспяха да я оправят. Единия уж я оправи и лапата изчезна и на другия ден пак се появи. Каза че бил изчистил някакъв сензор и се е оправила....
После ходих да ми дадат номерата на грешките на компютъра и ето ги
PO740 - TCC Circuit
Torque clutch converter.
PO101 - MAF or VAF

P1423 - Manufacturer control

P1421 - Manufacturer control

Не знам дали това помага много но такива бяха грешките които портативното компютърче изписа.
Това са част от проблемите.
Следващия много странен проблем не го разпознава елкон, поне така ми казаха.
Има много признаци: отначало ми се появи лампата за скоростната кутия в жълто, на следващия ден изчезна и след няколко часа ми светна лампата за въздушната възгавница и тя по същия начин изчезна при следващотия старт на колата.
след това радиото спря да работи и пак започва от самосебе си, всички тези симптоми се случваха по различно времее. После бутоните на волана не работиха и не клаксона не работеше също(май това се появяваше когато лампата на аирбаг-а светеше), и накрая най-дразнещото стана когато волана почна да прави каквото си иска и да се мести надолу нагоре на вътре и на вън.... и светлините в колата полудяваха заедно с това. За допълнение на 2 пъти ми падна акомулатора и имам чувството че е свързан проблема. Ходих да ми тестват акомулатора и през седмица-10 дни показваше все по слаби характеристики, тоест нещо дърпаше ток! Ремъка на динамото ми е за смяна и ще го сменя тея дни не знам дали това има отношение към проблемите ми, тестваха и динамото и се оказа че зареждало добре.
От няколко дни стрлката на температурата почна да полудява и да показва различни показатели като на няколко пъти показваше че прегрява... Не знам дали това е от необезвъздушена система или пак има нещо общо с по горните проблеми.
май общо взето това са ми проблемите! Моля помагайте че взех да се замислям дали да не се отърва от колата тея дни! Пак да спомена тука за бмв дилър не си и помислям че там са най-големите обирджий и лъжци!
Забравих да кажа че четох в нета за ел проблема и ужасно много хора казваха че е определно "ignition switch"(не знам как е на български) и го смених сам но не се оправи проблема. За някой от вас сигурно това е елементарно не мен ме побърква и не знам дали си заслужава да пръсна много пари по ремонт вместо да се пробвам да продам колата.
Моля помогнете

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: Check Engine Light свети жълто на таблото и още ел проблеми

Мнение от dmxl » 05 Яну 2010, 18:46

колега от къде си я купил тази кола :dummy: ,ако имаш пазар по-добре я махай :yes:
DIESEL POWER
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 10.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 525 TDSA
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Check Engine Light свети жълто на таблото и още ел проблеми

Мнение от monogamnia » 05 Яну 2010, 20:19

продавай я колега...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Check Engine Light свети жълто на таблото и още ел проблеми

Мнение от sadex5 » 06 Яну 2010, 3:06

Колега, каде си ти?Да те пратя при някой, наистина разбира от БМВ :mhihi: Не говори глупости, кой БМВ дилър те е излъгал досега?Това, че ти е скъпо там,ами има много българи със сервизи, иди там.Ignition switch-контактен кл.Проблема не е в него.....При нас на ден идват по 14 автомобила средно, е намира се някой да ревне,ама няма как..Бартеросай го най лесно,и давай на Х5,те и без туй са по 6000 $.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.02.2009

Re: Check Engine Light свети жълто на таблото и още ел проблеми

Мнение от plamenGerm » 06 Яну 2010, 3:31

Еми аз съм в Кълъмбъс Охайо, и съм ходил при американци, руснаци, турци, сърби монтиори и всичките различни работи са ми казвали и които колкото му скимне иска да ме таксува, а за бмв дилъри даже не ми се и мисли защото съм чувал много оплаквания от тях в нашия град. А за тея X5 по 6 хилки каде си ги гледал? Аз под 10к не съм виждал и те повечето са неустоими светове :driving:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook