запитване към колегитe с тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
запитване към колегитe с тдс
Здравеите колеги значи проблема ми е следния,в рамките на една година за трети път ми се къса трабата която излиза от турбото и влиза в агр(егр) клапана , къса се от долната страна от към турбото, клапана съм го почистил идеално като купих колата беше изолиран но след това го почистих и отпуших малкото маркуче .Някои ако има идея от какво може да е ще му бъда благодарен
- gigov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: перник
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 525tds
Re: запитване към колегитe с тдс
Предполагам че става въпрос за някой маркуч и по-точно за този който влиза във въпросния клапан.Да не би да слагаш някакъв който да не е за тази работа (да не издържа на температура,масло,налягане и т.н).Ако става въпрос за долния който излиза от турбото пак се отнасят нещата изброени по-горе както и да не би да е позапушен интеркулера.Кажи иначе някакви други оплаквания имаш ли,върви ли колата и т.н.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: запитване към колегитe с тдс
Изхвьрли трабата и холендрите запуши с парчета ламарина.Явно на твоя ЕГР не му се работи 

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Re: запитване към колегитe с тдс
Ами аз го запуших, за да мога да се прибера, че ми се случи на път. И като се прибрах вземах друга от моргата и я монтирах. А как да разбера дали работи клапана в него - самото буталце се мести, вакума също е здрав или като взема друг агр. клапан от моргата дали работи?
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: запитване към колегитe с тдс
Колега има много изписано за АГР клапана, потърси.
Моят съвет е да го махнеш нацяло.
Виж тук човека много хубаво го е обяснил, дори споменава за намаляне на разхода след като се махне въпросния клапан.
"EGR - Функция и проблеми"
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=14
Колегата говори за екология, но на старите агрегати имаше такива клапани за по лесен студен старт, където няма подгревни свещи и според мен в автомобилостроенето ЕГР е само за екология.
Успех.
Моят съвет е да го махнеш нацяло.
Виж тук човека много хубаво го е обяснил, дори споменава за намаляне на разхода след като се махне въпросния клапан.
"EGR - Функция и проблеми"
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=14
Колегата говори за екология, но на старите агрегати имаше такива клапани за по лесен студен старт, където няма подгревни свещи и според мен в автомобилостроенето ЕГР е само за екология.
Успех.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: запитване към колегитe с тдс
Той е за екология... ама никога ли няма да разберете, че не е добре да го изолирате заради състава на горивната смес...да не задълбавам за главата и последствията... 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Re: запитване към колегитe с тдс
Колега, знам за какво служи агр. клапана и знам, че щом 100 инжинера са го измислили да стои там, значи трябва да е там. Като е изолиран се покачва работната температура на двигателя и също почва да пуши доста повече. Просто искам да разбера дали този на колата работи или като взема друг от моргата дали той работи, защото нов е около 300лв които няма да дам никога.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: запитване към колегитe с тдс


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: запитване към колегитe с тдс
stefan_bmw7 написа:Колега, знам за какво служи агр. клапана и знам, че щом 100 инжинера са го измислили да стои там, значи трябва да е там. Като е изолиран се покачва работната температура на двигателя и също почва да пуши доста повече. Просто искам да разбера дали този на колата работи или като взема друг от моргата дали той работи, защото нов е около 300лв които няма да дам никога.
ако е изчистен добре, не е клеясал, самата ос на клапана и вакум мембраната не е скъсана е работещт. 1 със софт предполагам, 2 откачаш турбо маркуча и поглеждаш на работещ на обороти двигател да ли е отворил, 3 с маркуче и с уста правиш вакум и трябва да отвори също

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Re: запитване към колегитe с тдс
Значи почиствал съм го доста пъти, нагар няма, омаслен е от вътре, но предполагам това е нормално. Вакумът си държи, но като засмуча от маркучето буталцето не се мести.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: запитване към колегитe с тдс
LUCIFER'S написа:Той е за екология... ама никога ли няма да разберете, че не е добре да го изолирате заради състава на горивната смес...да не задълбавам за главата и последствията...
Всеки път като заговорим за АГР се стига до задълбаване, няма как.
Същите тея 300-та инжинера са сложили пласмасова водна помпа, пласмасови смукателни колектори, пласмасови болт за източването на радиатора, пласмасова демферна шайба на новите мотори, тая пиклива рейка изчислили са вратите за да погат да пукат по време на движение, айде да не продължавам да изброявам.
Разбира се тея 300-та инжинера не са глупаци ,това са умни хора ,които са сметнали ,че за да постигнат зададените им от проекрантите цели от към ускорение,маневреност и екология трябва да пожертват нещо друго за сметка на това.
ЕГР при леките автомобили си има предназначение-покрива еко норма в европа.
Кажи ми нещо ,което не знам за състава на горивната смес и за главата.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: запитване към колегитe с тдс
bera написа:Кажи ми нещо ,което не знам за състава на горивната смес и за главата.
Берче от постовете ти разбирам, че не си човек който е с 2 леви ръце, каквото може си го правиш сам, това е много добре за всеки автомобилен ентусиаст, но познанията за двг не се свеждат само до железата в тях, а си трябва и малко теория. Тази теория включва и термодинамичните процеси !!!, които осъществяват праволинейното възвратнопостъпателно движение на буталата преминаващо във въртеливо движение на коляновия вал и правилното им осъществяване с минимално разрушаваш ефект върху частите на двигателя... Една от най-важните характеристики за оптималното осъществяване на тези термодинамични процеси е регулировъчната характеристика по състава на гориво въздушната смес. Тя представлява зависимост на мощността и ефективния специфичен разход на двигателя от въздушното съотношение на гориво и въздух. С тази характеристика се определя оптималната регулировка на съотношението гориво въздух, която осигурява максимална икономичност и мощност при сигурна и продължителна работа на двигателя без прегряване и детонация. Другата характеристика от която зависи максималната икономичност и мощност при сигурна и продължителна работа на двигателя без прегряване и детонация е тази по изпреварване на запалването, за дизела впръскването...
Сега ми кажи ти като изолираш АГР клапана и като увеличиш притока на още кислород не променяш ли изчисленото за този двигател съотношение въздух( кислород) и гориво ???!
Последна промяна LUCIFER'S на 12 Дек 2009, 13:15, променена общо 1 път
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: запитване към колегитe с тдс
клапана е излишен ,не вреди на мотора когато го няма целта му е да доизгаря изгорелите газове ,демек екология 

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: запитване към колегитe с тдс
ясен николов написа:клапана е излишен ,не вреди на мотора когато го няма целта му е да доизгаря изгорелите газове ,демек екология
Диндири- миндири... никакво доизгаряне човеко... имаш и сервиз и претендираш за знания ...и на теб ще кажа, че ДВГ не са само железа...
Освен проблема за горивната смес, за който написах, чрез вкарване на изгорели газове се понижава и максималната температура на горенето (от 2000 до 2800 градуса се развива).., а с това и съдържанието на вредните азотни окиси ( за дизеловите ДВГ).............................
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани