Проблем м52 520и перка на виското!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 168
Регистриран на: 23.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 540IA m62b44 e36 320i m50b20
Мечтае да кара: m1

Проблем м52 520и перка на виското!

Мнение от bulletspeed » 14 Авг 2009, 14:10

Здравейте колеги, съжалявам ако дублирам темата,но търсих в търсачката и не мога да намеря нищо по моя проблем.
Значи проблема ми е следният когато малко вкарам колата в обороти понякога ми счупва витло на перката,смених една вече,намерстих и малко дифузера обаче пак я потроши. преди нямах проблем обаче смених радиатора и след смяната се получи това,а радиатора е същият като предишния. Ако може някой да помогне ще съм благодарен.
Мерси предварително
Педала до края и душата в рая :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 14 Авг 2009, 16:44

виското и перката за твоята кола ли са да не са за друг модел луфт във водната помпа имаш ли и не на последно място да не е удряна колата и да е мръднал към мотора радиатора и да закача

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 168
Регистриран на: 23.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 540IA m62b44 e36 320i m50b20
Мечтае да кара: m1

Мнение от bulletspeed » 14 Авг 2009, 19:47

Здравей колега, значи смених радиатора със съшият като моя,водната помпа я купих чисто нова от колега във форума. Преди да направя тези неща колата нямаше никакви проблеми. Имам я от 6 месеца и не е удряна при мен,а и масйтора каза,че не е удряна.Има ли възможност да е от тампон на двигателя защото един приятел ми го подхвърли като идея това ? мерси предварително
Педала до края и душата в рая :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 14 Авг 2009, 20:10

Къде точно се е ударило витлото? В дифузьора ли? Той би следвало да не мърда ако си е на мястото, а ти казваш че си го понаместил...

ПП Сега се сещам за един случай на обратно монтирана перка върху виското. При такъв вариант стои много близо до двг и естествено дебита е по-малък. Щракни една снимка ако не си сигурен.

ПП Тампоните ако са ти толко разбити досега да си скъсал меките връзки от колектора към ауспуха.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 14 Авг 2009, 20:28

тампона и скъсан да е няма да чупи от него по скоро виж на термостатното тяло има една скоба да не е завъртяна и да опира в перката

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 14 Авг 2009, 21:41

провери за луфт в самото виско ако има и наи малък сменяи ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 14 Авг 2009, 22:44

перката оригинална или ментак, щото ментака от температурата му омекват витлата и се изкривяват

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 168
Регистриран на: 23.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 540IA m62b44 e36 320i m50b20
Мечтае да кара: m1

Мнение от bulletspeed » 15 Авг 2009, 17:28

Колеги значи не мога да кажа точно каде опира мислех да нарисувам с тебешир цялата перка и да видя каде ще опре. Предната перка си беше с колата от италия,нея я счупи,аз купих втора ръка от колега който продава колата си на части и сега пак я счупи. Не опира винаги като я настъпя,но кагато опре заминава по едно витло.
Педала до края и душата в рая :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 15 Авг 2009, 17:47

пич нещо или спестяваш в обясненията или не правиш нещо като хората няма такъв филм перката да се чупи от само себе си единственото логично обяснение е като дадеш повече газ радиатора ти да не е добре закрепен и да отива към перката бутан от въздушната струя и да удря или в него или в дифузьора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 15 Авг 2009, 19:04

Аз даже не знам вече за коя перка ства въпрос... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook