ВЪПРОС ЗА ВИСКОТО
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dgdheadhunter
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.12.2007
ВЪПРОС ЗА ВИСКОТО
Та колеги накратко преди 5 дни ми смениха водна помпа, термостат, ролки ремъци
Преди 1 година ми е сменян вискосъединителя
Днес колата качи температура даже влезна за половин секунда в червеното докато намера да паркирам в страни
Изчаках да изстине налях вода, запалих температурата нормална само че кат форсирам перката не се осилва, така 10 мин на място чак след тва изведнъж заработи както си трябва кат форсирам и тя се усилва,,,
Та въпроса ми е това може ли да се е получило от друго нещо освен Вискосъединителя, смисъл тои не зацепваше тея 10мин и след тва се опраи изведнуж може ли виското да не зацепва заради някоя друга част освен самия него??
Виското съм го сменял в Дарукар и ако е зарад него утре викам господари на ефира
Преди 1 година ми е сменян вискосъединителя
Днес колата качи температура даже влезна за половин секунда в червеното докато намера да паркирам в страни
Изчаках да изстине налях вода, запалих температурата нормална само че кат форсирам перката не се осилва, така 10 мин на място чак след тва изведнъж заработи както си трябва кат форсирам и тя се усилва,,,
Та въпроса ми е това може ли да се е получило от друго нещо освен Вискосъединителя, смисъл тои не зацепваше тея 10мин и след тва се опраи изведнуж може ли виското да не зацепва заради някоя друга част освен самия него??
Виското съм го сменял в Дарукар и ако е зарад него утре викам господари на ефира
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
Здрваей ,колега.
По мое мнение водната ти помпа е превъртяла и зацепва по малко от време на време. Ще ти обясня защо мисля така нека и колегите кажат. Виско съединителя не ти се пуска защото температурата на антифриза в радиатора не е висока ,а се повишава локално само в цилиндровия блок заради липсата на циркулация в него поради превъртащата във високите обороти водна помпа.
ПС
Прочети и темата в подписа ми "КОЛАТА МИ ПРЕГРЯ"
Успех.
По мое мнение водната ти помпа е превъртяла и зацепва по малко от време на време. Ще ти обясня защо мисля така нека и колегите кажат. Виско съединителя не ти се пуска защото температурата на антифриза в радиатора не е висока ,а се повишава локално само в цилиндровия блок заради липсата на циркулация в него поради превъртащата във високите обороти водна помпа.
ПС
Прочети и темата в подписа ми "КОЛАТА МИ ПРЕГРЯ"
Успех.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: re
bera написа:Здрваей ,колега.
....... Виско съединителя не ти се пуска защото температурата на антифриза в радиатора не е висока ,а се повишава локално само в цилиндровия блок заради липсата на циркулация в него поради превъртащата във високите обороти.....
Доста добре обяснено!А дали е така....

Към автора на темата:
Водната помпа,която си сменил,с метална или пластмасова турбина беше?
- dgdheadhunter
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.12.2007
ВОДНАТА ПОМПА НЕ ЗНАМ, смених я при приятел .. нз каква ми е сложил но ми я смени преди 5 дни и нямаше проблеми не вярвам да е от това а и минах вече 1000 км след това
- dgdheadhunter
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.12.2007
А колега Bera тази водна помпа кога може да превърта само във високите обороти ли, щото днеска кат ми го направи не я бех ръчкал грам колата не съм дигал сиг повече от 2500 оборота цел ден
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Колега а дали е възможно да не е обезвъздушена както трябва и от там да ти е направило тоя проблем
Преди това правила ли го е това?


- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
dgdheadhunter написа:ВОДНАТА ПОМПА НЕ ЗНАМ, смених я при приятел .. нз каква ми е сложил но ми я смени преди 5 дни и нямаше проблеми не вярвам да е от това а и минах вече 1000 км след това
Дано не си се натресъл на някой ментак,защото е пълно с такива.Колко пари я плати(помпата) и помниш ли марката.........
Пробва ли с вестника виското.Използвай търсачката там е описано как.
И НЕДЕЙ отваря казанчето при топъл мотор...ще береш ядове.
Перката на климатика в пълна изправност ли е ?
Профилактика на охладителната система,правил ли си?
Много въпроси,а?
- dgdheadhunter
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.12.2007
Водната помпа мисля че беше около 130-140 лв и смисъл маистора ми е приятел винаги ми слага хубави части дори и да са по скъпи не вярвам да ми е сложил ментак--- марка на помпата незнам мога да ви кажа ако е на достъпно място ако пише
а миналата година ми го е праила тоя номер само че в момента в коит мръдна стрелката и я закарах на репатрак в дару кар и там ми казаха вискосъединител при тях го смених
А тоя номер с вестника и виското не ми е мн ясен не мога да намера в другите теми как става може ли да ми го опишете.
а миналата година ми го е праила тоя номер само че в момента в коит мръдна стрелката и я закарах на репатрак в дару кар и там ми казаха вискосъединител при тях го смених
А тоя номер с вестника и виското не ми е мн ясен не мога да намера в другите теми как става може ли да ми го опишете.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Утрепах се да я търся тая тема и пак не я намерих затова ще го напиша пак.
Във водната система тези 4 неща се развалят: термостат,водна помпа,вискосъединител,радиатор.
-Термостат- нормално проектиран да остава отворен когато се развали, т.е. когато е за смяна колата трудно загрява. 21лв.
-Водна помпа- турбинката превърта от вала и няма циркулация -колата прегрява. Най-характерното за този тип проблем е ,че маркучите на водните съединения остават меки.120лв
-Вискосъединител- силикона в него изтича и не зацепва. Симптомите са ,че колата загрява градско, извънградско температурата е нормална. Прави се тест с весник с ,който се притиска перката на загрял автомобил и ако успееш да спреш перката лесно то означава ,че е за смяна. 200-300лв
-Воден радиатор- запушен, когато докоснеш лявата му страна е студен а дясната е топъл. 200-300лв.
Надявам се да е нещо леко при теб и да минеш с колкото се може по малко пари за ремонт.
Успех.
Във водната система тези 4 неща се развалят: термостат,водна помпа,вискосъединител,радиатор.
-Термостат- нормално проектиран да остава отворен когато се развали, т.е. когато е за смяна колата трудно загрява. 21лв.
-Водна помпа- турбинката превърта от вала и няма циркулация -колата прегрява. Най-характерното за този тип проблем е ,че маркучите на водните съединения остават меки.120лв
-Вискосъединител- силикона в него изтича и не зацепва. Симптомите са ,че колата загрява градско, извънградско температурата е нормална. Прави се тест с весник с ,който се притиска перката на загрял автомобил и ако успееш да спреш перката лесно то означава ,че е за смяна. 200-300лв
-Воден радиатор- запушен, когато докоснеш лявата му страна е студен а дясната е топъл. 200-300лв.
Надявам се да е нещо леко при теб и да минеш с колкото се може по малко пари за ремонт.
Успех.
- dgdheadhunter
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.12.2007
Да не би да трябва да притисна вискосъединителя с сгънат вестник,,, А охладителната система като цяло посл една година е правено следното:
промиване на радиатори
смяна виско
термостат
и са преди 5 дни
водна помпа
термостат
пълнене климатик ако има общо
промиване на радиатори
смяна виско
термостат
и са преди 5 дни
водна помпа
термостат
пълнене климатик ако има общо
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
колега виж си обезвъздуши хубаво колата огледай да нямаш пукнат радиатор или някой маруч и да дърпа въздух от там виското не се занимавай с него щом не си бил на климатик няма да е от него защото в такъв случай колата включва принудително перката за охлаждане на климатичния радиатор а тя е електрическа и ако водната ти помпа е с метална турбинка ама има един тип ламаринени с точкувани връзки не излята цялата от сплав и твърде вероятно там да има проблем ама това за накрая го остави
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани