ВЪПРОС ЗА ВИСКОТО

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.12.2007

ВЪПРОС ЗА ВИСКОТО

Мнение от dgdheadhunter » 23 Юли 2009, 18:13

Та колеги накратко преди 5 дни ми смениха водна помпа, термостат, ролки ремъци
Преди 1 година ми е сменян вискосъединителя
Днес колата качи температура даже влезна за половин секунда в червеното докато намера да паркирам в страни
Изчаках да изстине налях вода, запалих температурата нормална само че кат форсирам перката не се осилва, така 10 мин на място чак след тва изведнъж заработи както си трябва кат форсирам и тя се усилва,,,
Та въпроса ми е това може ли да се е получило от друго нещо освен Вискосъединителя, смисъл тои не зацепваше тея 10мин и след тва се опраи изведнуж може ли виското да не зацепва заради някоя друга част освен самия него??
Виското съм го сменял в Дарукар и ако е зарад него утре викам господари на ефира

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 23 Юли 2009, 18:31

Здрваей ,колега.
По мое мнение водната ти помпа е превъртяла и зацепва по малко от време на време. Ще ти обясня защо мисля така нека и колегите кажат. Виско съединителя не ти се пуска защото температурата на антифриза в радиатора не е висока ,а се повишава локално само в цилиндровия блок заради липсата на циркулация в него поради превъртащата във високите обороти водна помпа.
ПС
Прочети и темата в подписа ми "КОЛАТА МИ ПРЕГРЯ"
Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Re: re

Мнение от joropc » 23 Юли 2009, 18:42

bera написа:Здрваей ,колега.
....... Виско съединителя не ти се пуска защото температурата на антифриза в радиатора не е висока ,а се повишава локално само в цилиндровия блок заради липсата на циркулация в него поради превъртащата във високите обороти.....

Доста добре обяснено!А дали е така.... :roll:

Към автора на темата:
Водната помпа,която си сменил,с метална или пластмасова турбина беше?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.12.2007

Мнение от dgdheadhunter » 23 Юли 2009, 18:45

ВОДНАТА ПОМПА НЕ ЗНАМ, смених я при приятел .. нз каква ми е сложил но ми я смени преди 5 дни и нямаше проблеми не вярвам да е от това а и минах вече 1000 км след това

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.12.2007

Мнение от dgdheadhunter » 23 Юли 2009, 18:49

А колега Bera тази водна помпа кога може да превърта само във високите обороти ли, щото днеска кат ми го направи не я бех ръчкал грам колата не съм дигал сиг повече от 2500 оборота цел ден

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 23 Юли 2009, 18:53

Колега а дали е възможно да не е обезвъздушена както трябва и от там да ти е направило тоя проблем :roll: Преди това правила ли го е това?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 23 Юли 2009, 18:53

dgdheadhunter написа:ВОДНАТА ПОМПА НЕ ЗНАМ, смених я при приятел .. нз каква ми е сложил но ми я смени преди 5 дни и нямаше проблеми не вярвам да е от това а и минах вече 1000 км след това

Дано не си се натресъл на някой ментак,защото е пълно с такива.Колко пари я плати(помпата) и помниш ли марката.........
Пробва ли с вестника виското.Използвай търсачката там е описано как.
И НЕДЕЙ отваря казанчето при топъл мотор...ще береш ядове.
Перката на климатика в пълна изправност ли е ?
Профилактика на охладителната система,правил ли си?
Много въпроси,а?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.12.2007

Мнение от dgdheadhunter » 23 Юли 2009, 19:02

Водната помпа мисля че беше около 130-140 лв и смисъл маистора ми е приятел винаги ми слага хубави части дори и да са по скъпи не вярвам да ми е сложил ментак--- марка на помпата незнам мога да ви кажа ако е на достъпно място ако пише

а миналата година ми го е праила тоя номер само че в момента в коит мръдна стрелката и я закарах на репатрак в дару кар и там ми казаха вискосъединител при тях го смених

А тоя номер с вестника и виското не ми е мн ясен не мога да намера в другите теми как става може ли да ми го опишете.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 23 Юли 2009, 19:06

Утрепах се да я търся тая тема и пак не я намерих затова ще го напиша пак.
Във водната система тези 4 неща се развалят: термостат,водна помпа,вискосъединител,радиатор.
-Термостат- нормално проектиран да остава отворен когато се развали, т.е. когато е за смяна колата трудно загрява. 21лв.
-Водна помпа- турбинката превърта от вала и няма циркулация -колата прегрява. Най-характерното за този тип проблем е ,че маркучите на водните съединения остават меки.120лв
-Вискосъединител- силикона в него изтича и не зацепва. Симптомите са ,че колата загрява градско, извънградско температурата е нормална. Прави се тест с весник с ,който се притиска перката на загрял автомобил и ако успееш да спреш перката лесно то означава ,че е за смяна. 200-300лв
-Воден радиатор- запушен, когато докоснеш лявата му страна е студен а дясната е топъл. 200-300лв.
Надявам се да е нещо леко при теб и да минеш с колкото се може по малко пари за ремонт.
Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.12.2007

Мнение от dgdheadhunter » 23 Юли 2009, 19:07

Да не би да трябва да притисна вискосъединителя с сгънат вестник,,, А охладителната система като цяло посл една година е правено следното:
промиване на радиатори
смяна виско
термостат
и са преди 5 дни
водна помпа
термостат
пълнене климатик ако има общо

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.12.2007

Мнение от dgdheadhunter » 23 Юли 2009, 19:09

МЕРСИ ЗА ПОМОЩА КОЛЕГИ СА ОТИВАМ ДА СПИРАМ ПЕРКАТА С ВЕСТНИК НАДЯВАМ СЕ ДА УСПЕЯ. ПОЗДРАВИ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 23 Юли 2009, 19:09

Извинявай ,че само аз ти пиша в темата но сега се сетих и друго. На климатик ли беше когато ти загря колата? И ако ДА, направи ли ти впечатление дали ти работи перката ,тая отпред.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.12.2007

Мнение от dgdheadhunter » 23 Юли 2009, 19:09

МЕРСИ ЗА ПОМОЩА КОЛЕГИ СА ОТИВАМ ДА СПИРАМ ПЕРКАТА С ВЕСТНИК НАДЯВАМ СЕ ДА УСПЕЯ. ПОЗДРАВИ

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.12.2007

Мнение от dgdheadhunter » 23 Юли 2009, 19:17

Не не бях на климатик

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 23 Юли 2009, 19:48

колега виж си обезвъздуши хубаво колата огледай да нямаш пукнат радиатор или някой маруч и да дърпа въздух от там виското не се занимавай с него щом не си бил на климатик няма да е от него защото в такъв случай колата включва принудително перката за охлаждане на климатичния радиатор а тя е електрическа и ако водната ти помпа е с метална турбинка ама има един тип ламаринени с точкувани връзки не излята цялата от сплав и твърде вероятно там да има проблем ама това за накрая го остави

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook