Проблем с климатроника
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Стоян 1982
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530d
Проблем с климатроника
Като го пусна да охлажда в краката или на стьклото запо4ва да духа горещо,а централно си охлажда супер.От какво може да е 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
за тоя проблем има писано в ТИС даже и там знаеш ли какво е обяснено
въздуха от средните духалки се завихря и влиза във решетчицата на управлението на климатроника където е датчика за вътрешната температура на колата - следователно климатроника решава че в колата е станало много студено и пуска по-топъл въздух - за решение пишеше че трябва да се промени посоката на средна шофьорска духалка
ПС: пробвай да запушиш решетчиците с нещо за 1 минута и провери дали ще се нормализира положението



ПС: пробвай да запушиш решетчиците с нещо за 1 минута и провери дали ще се нормализира положението
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Извинявам се че се намисам в темата, но искам да попитам и за моя климатроник. Нагласям го дори на 28 градуса и пак ме простудява. Направо не се търпи, да не говорим ако го поставя на около 20. Става като фризер. От какво може да е това ? Нещо регулира ли се софтуерно ?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
мне, за съжаление климатроника на Е39 е така - или ти е студено или топло, да установиш точното положение граничи с невъзможното
и при мен е така

- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Проблем с климатроника
Стоян 1982 написа:Като го пусна да охлажда в краката или на стьклото запо4ва да духа горещо,а централно си охлажда супер.От какво може да е
Колега под кутията на въздушния филтър или по-скоро под тръбите на този филтър, който отиват към двиг имаш едни клапани, то е едно цяло ама с две чашки, не знам как се казва, сменяш го и се оправя проблема

64 12 8 374 995 това му е номера в ЕТК иначе е воден клапан

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблем с климатроника
eddy написа:Стоян 1982 написа:Като го пусна да охлажда в краката или на стьклото запо4ва да духа горещо,а централно си охлажда супер.От какво може да е
Колега под кутията на въздушния филтър или по-скоро под тръбите на този филтър, който отиват към двиг имаш едни клапани, то е едно цяло ама с две чашки, не знам как се казва, сменяш го и се оправя проблема
64 12 8 374 995 това му е номера в ЕТК иначе е воден клапанв буквален превод Wasserventil
колега ако е от клапите на парното за които обясняваш ми се струва , ще духа различно от двете страни(лява и дясна за това са 2 по една за страна ) , а не да разделя крака и прозорец примерно..

- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Проблем с климатроника
Sesko написа:eddy написа:Стоян 1982 написа:Като го пусна да охлажда в краката или на стьклото запо4ва да духа горещо,а централно си охлажда супер.От какво може да е
Колега под кутията на въздушния филтър или по-скоро под тръбите на този филтър, който отиват към двиг имаш едни клапани, то е едно цяло ама с две чашки, не знам как се казва, сменяш го и се оправя проблема
64 12 8 374 995 това му е номера в ЕТК иначе е воден клапанв буквален превод Wasserventil
колега ако е от клапите на парното за които обясняваш ми се струва , ще духа различно от двете страни(лява и дясна за това са 2 по една за страна ) , а не да разделя крака и прозорец примерно..
Еми колега Е46 не е с двузонов климатр, а е със същите клапи. Мисля отговорих на въпроса ти

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблем с климатроника
eddy написа:
Еми колега Е46 не е с двузонов климатр, а е със същите клапи. Мисля отговорих на въпроса ти
да ама колега тука говорим за е39 а той е с двуозонов , и по това което казваш , излиза че тия клапи регулират въздушния поток към прозорец , крака и т.н. така ли ?

- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Проблем с климатроника
Sesko написа:eddy написа:
Еми колега Е46 не е с двузонов климатр, а е със същите клапи. Мисля отговорих на въпроса ти
да ама колега тука говорим за е39 а той е с двуозонов , и по това което казваш , излиза че тия клапи регулират въздушния поток към прозорец , крака и т.н. така ли ?
Да колега и по пътя на логиката щом ползват едно и също нещо, за двузонов и еднозонов значи не регулира зоните. Всъщност не ме интересува дали ми вярваш или не, аз казвам мое мнение и съм 99% сигурен в това което казвам, но все пак това е форум, а не сервиз

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Няма значение дали ти вярвам или не, нали гледаме да помогнем на колегата , а на мене ми е интересно какво общо имат тия клапи с това къде какъв въздух духа (топъл или студен ) . Не се заяждам , просто питам ако можеш да обясниш ще е добре за тези , които не знаят (като мен) 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
ами то лесно може да се пробва ве, да запали колата, да я остави на климатик да поработи и да пипне тръбите на парното - и трите трябва да са студени ( е всъщност не чак студени, ама не трябва да парят) ако пари някоя значи клапана не затваря.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
spacepl написа:ами то лесно може да се пробва ве, да запали колата, да я остави на климатик да поработи и да пипне тръбите на парното - и трите трябва да са студени ( е всъщност не чак студени, ама не трябва да парят) ако пари някоя значи клапана не затваря.



- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
spacepl написа:ами то лесно може да се пробва ве, да запали колата, да я остави на климатик да поработи и да пипне тръбите на парното - и трите трябва да са студени ( е всъщност не чак студени, ама не трябва да парят) ако пари някоя значи клапана не затваря.
Ако е гореща някоя значи не работят клапаните (т.е не затварят) и следователно ще излезе , че те регулират къде какъв въздух да духа така ли

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
ами те са за ляво и дясно 100% , но знаеш ли, може радиатора за затопляне да е по-близко до изхода за краката, а този на климатика да е по-близко до средните духалки и от там да идва някакъв такъв ефект. Ама нали ви казах че във ТИС пишеше точно за този проблем че БМВ го описват като бъг на климатроника на Е39 и проблема е от струята на средна лява духалка
ПС: пък и Е46 може да не е с двузонов климатроник, но може да е с двузоново парно - всепак тия клапани са за парното не за климата - не съм запознат с Е46

ПС: пък и Е46 може да не е с двузонов климатроник, но може да е с двузоново парно - всепак тия клапани са за парното не за климата - не съм запознат с Е46
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Клапите регулират лявата и дясната зона на климатроника. Самия радиатор на климатроника е разделен на 2 части в обща пита и клапите чрез импулси (отворено / затворено) подават съответното количество горещ антифриз към отделните пити за лява и дясна зона.
Hoses f pump and valve/autom.air cond.
Hoses f pump and valve/autom.air cond.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани