Дюзи или нещо друго
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Дюзи или нещо друго
Искам да Ви попитам относно дюзите. По принцип на скоро имах няколко проблема, които вече съм отстранил (претрисане между предавките, пушене, тромаво потегляне и т.н., тресене на място).
След регулиране на плочката, почистване на всички датчици и т.н., смяна на маховик, нещата се стабилизираха и съм доволен. Колата върви добре и не пуши. Остана ми единствено едно леко претрисане на място, много отсечени и леки претрисания, не се тресе както от маховика нито дрънчи, сякаш оборотите са неравни, но пък оборотомера не мърда, наблюдавах го.
Та въпроса ми е може ли да е от не добре работеща дюза ? И моля да ме посъветвате дали е достатъчно да сменя разпръсквачите.
Вече съм ходил на доста диагностики заради проблемите по-горе които вече са отстранени и там са гледани дюзи включително. Поне на диагностика не виждат проблем в дюзи.
Ако има колега от Варна, който има желание да погледне ще съм благодарен.
След регулиране на плочката, почистване на всички датчици и т.н., смяна на маховик, нещата се стабилизираха и съм доволен. Колата върви добре и не пуши. Остана ми единствено едно леко претрисане на място, много отсечени и леки претрисания, не се тресе както от маховика нито дрънчи, сякаш оборотите са неравни, но пък оборотомера не мърда, наблюдавах го.
Та въпроса ми е може ли да е от не добре работеща дюза ? И моля да ме посъветвате дали е достатъчно да сменя разпръсквачите.
Вече съм ходил на доста диагностики заради проблемите по-горе които вече са отстранени и там са гледани дюзи включително. Поне на диагностика не виждат проблем в дюзи.
Ако има колега от Варна, който има желание да погледне ще съм благодарен.
За дюзите най сигурният начин да се проверат е да се свалят и една по една да се замерят тогава вече могат да ти кажат че са наред
извиняваи колега да те питам от какво пушише колата че моита пропушва пък е карах в м-кар опраиха сичо друго даже ми опраиха радиото но пушенето неспря та накрая викат сигурно е от нафтата ама както и да е
ще се радвам да споделиш
извиняваи колега да те питам от какво пушише колата че моита пропушва пък е карах в м-кар опраиха сичо друго даже ми опраиха радиото но пушенето неспря та накрая викат сигурно е от нафтата ама както и да е
ще се радвам да споделиш

- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
За съжаление тази така наречена плочка явно е основния проблем при всички тдс-и, а и доста капризна част. При правилна регулировка и обслужени консумативи би трябвало да спре да ти пуши. Чак на 4-тия път вече съм доволен от центровката. Този път ми почистиха АГР клапана и дебитомера, може и от тях допълнително да се е създавала предпоставка за пушенето. Все пак считай за нормално при по рязко настъпване да изпуши за момент, но трябва да спре веднага след това. На мен беше започнала да ми пуши при всяко потегляне и се виждаше много неприятно на светлините на автомобилите отзад.
На първо време зареди 40-45 литра гориво и предварително изсипи от добавката на STP за почистване. Но го направи като имаш извънградско продължително каране, инъче няма да има нужния ефект, а и не е желателно да се задържат в резервоара тези агресивни добавки. Това е хубаво да се прави на 2-3000 км ако ти се събира повечко градско шофиране. Аз при всяко зареждане слагам и от тази добавка на Castrol TDA. Допълнително помага за превенция от натрупване на мизерии в горивната система както и двигателя ми работи много тихо
Смятам да я оставя да огледат внимателно дюзите и евентуално да сменя разпръсквачите ако от това се получава това леко претрисане на място.
На първо време зареди 40-45 литра гориво и предварително изсипи от добавката на STP за почистване. Но го направи като имаш извънградско продължително каране, инъче няма да има нужния ефект, а и не е желателно да се задържат в резервоара тези агресивни добавки. Това е хубаво да се прави на 2-3000 км ако ти се събира повечко градско шофиране. Аз при всяко зареждане слагам и от тази добавка на Castrol TDA. Допълнително помага за превенция от натрупване на мизерии в горивната система както и двигателя ми работи много тихо

Смятам да я оставя да огледат внимателно дюзите и евентуално да сменя разпръсквачите ако от това се получава това леко претрисане на място.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
mesho написа:За дюзите най сигурният начин да се проверат е да се свалят и една по една да се замерят тогава вече могат да ти кажат че са наред
извиняваи колега да те питам от какво пушише колата че моита пропушва пък е карах в м-кар опраиха сичо друго даже ми опраиха радиото но пушенето неспря та накрая викат сигурно е от нафтата ама както и да е
ще се радвам да споделиш
ако пуши постоянно,не е нормално,но ако пуши само в обороти,мисла че е добре-има добро изгаряне и е нормално
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
martinvn написа:За съжаление тази така наречена плочка явно е основния проблем при всички тдс-и, а и доста капризна част. При правилна регулировка и обслужени консумативи би трябвало да спре да ти пуши. Чак на 4-тия път вече съм доволен от центровката. Този път ми почистиха АГР клапана и дебитомера, може и от тях допълнително да се е създавала предпоставка за пушенето. Все пак считай за нормално при по рязко настъпване да изпуши за момент, но трябва да спре веднага след това. На мен беше започнала да ми пуши при всяко потегляне и се виждаше много неприятно на светлините на автомобилите отзад.
На първо време зареди 40-45 литра гориво и предварително изсипи от добавката на STP за почистване. Но го направи като имаш извънградско продължително каране, инъче няма да има нужния ефект, а и не е желателно да се задържат в резервоара тези агресивни добавки. Това е хубаво да се прави на 2-3000 км ако ти се събира повечко градско шофиране. Аз при всяко зареждане слагам и от тази добавка на Castrol TDA. Допълнително помага за превенция от натрупване на мизерии в горивната система както и двигателя ми работи много тихо
Смятам да я оставя да огледат внимателно дюзите и евентуално да сменя разпръсквачите ако от това се получава това леко претрисане на място.
колега от къде може да се купи тази добавка stp.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
редекс по мое мнение е по добра от стп ама ти си знаеш и може и малко двутактово масло да капнеш в резервоара
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
А как се казваше добавката за бензин?
И друго да попитам...при около 2000-2500 оборота има нещо като заглъхване-леко забиване на двигателя и след това се изстрелва(образно казано
),от какво може да е това?Не съм сменял горивен филтър и незнам дали някога е сменян. При смяна на такъв и една добавка за почистване на горивната система при бензин дали ще има някакъв ефект?
П.С. На диагностика ми излиза само някакъв датчик за вентилация на резервоара и датчик за температурата на входящия въздух на всмукателния колектор,който датчик смених с чисто нов оригинален от Варна Карс,но грешката така и си остана?
И друго да попитам...при около 2000-2500 оборота има нещо като заглъхване-леко забиване на двигателя и след това се изстрелва(образно казано

П.С. На диагностика ми излиза само някакъв датчик за вентилация на резервоара и датчик за температурата на входящия въздух на всмукателния колектор,който датчик смених с чисто нов оригинален от Варна Карс,но грешката така и си остана?

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
ми лошо няма първо да си решиш проблема с грешката за датичик темп вход въздух и виж провери дали не са разменени буксите на клапана за вентилациа и на датчика и от това да ти дава грешка
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
im0tep написа:А как се казваше добавката за бензин?
И друго да попитам...при около 2000-2500 оборота има нещо като заглъхване-леко забиване на двигателя и след това се изстрелва(образно казано),от какво може да е това?Не съм сменял горивен филтър и незнам дали някога е сменян. При смяна на такъв и една добавка за почистване на горивната система при бензин дали ще има някакъв ефект?
П.С. На диагностика ми излиза само някакъв датчик за вентилация на резервоара и датчик за температурата на входящия въздух на всмукателния колектор,който датчик смених с чисто нов оригинален от Варна Карс,но грешката така и си остана?
Аз винаги си сменям горивния филтър заедно с маслото, и на дизел и на бензин. С какъв акъл не си го сменил тоя филтър, като знаеш какви горива се продават в България?

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
anzak написа:ми лошо няма първо да си решиш проблема с грешката за датичик темп вход въздух и виж провери дали не са разменени буксите на клапана за вентилациа и на датчика и от това да ти дава грешка
Почти съм сигурен,че не са понеже сам си сменях датчика,но пак ще проверя(щом го казваш предполагам,че двете букси са еднакви и са една до друга?).Лошото е ,че когато го сменях бях почти извадил вмсукателния колектор понеже правих една интервенция по газовия инжекцион и сега незнам дали ще мога да си навра пак ръката до там,че е на такова е*ано място...
А тази грешка за клапана на вентилация ми я дава мн отдавна още преди да ми излезе и грешка за датчика на вход. въздух...но определено ще пробвам да ги разменя
А относно до горивния филтър колега Воденичаров....май нямам логично и конкретно обяснение


И някой да каже име на добавка за бензин???
П.С.: Колата не се кара на газ от доста време и за сега си мисля така и да остане
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
В представителствата на БМВ предлагат Дезолит К, който до колкото помня е за прочистване на резервоара от боклуците и т.н. Той се полва и за бензин и за дизел. По бензиностанциите има Редекс за бензин, както и много други добавки.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Малко се отклони първоначалната тема, но да кажа по моя проблем с лекото претрисане. Установих, че се получава само при включен климатик. Първоначално само за момент спирах климатика и пак го пусках за тест и продължаваше да си го прави, но явно е било необходимо да поработи 2 3 минути без него за да се стабилизира. Като е изключен си работи много по-тихо и не разтриса.
Това демпфер ли е или нещо друго ? По принцип не се чува никакъв специфичен звук или прекалено да се тресе предницата, но се усеща докато чакам по светофари.
Това демпфер ли е или нещо друго ? По принцип не се чува никакъв специфичен звук или прекалено да се тресе предницата, но се усеща докато чакам по светофари.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани