Дюзи или нещо друго

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Дюзи или нещо друго

Мнение от martinvn » 17 Юли 2009, 12:48

Искам да Ви попитам относно дюзите. По принцип на скоро имах няколко проблема, които вече съм отстранил (претрисане между предавките, пушене, тромаво потегляне и т.н., тресене на място).

След регулиране на плочката, почистване на всички датчици и т.н., смяна на маховик, нещата се стабилизираха и съм доволен. Колата върви добре и не пуши. Остана ми единствено едно леко претрисане на място, много отсечени и леки претрисания, не се тресе както от маховика нито дрънчи, сякаш оборотите са неравни, но пък оборотомера не мърда, наблюдавах го.

Та въпроса ми е може ли да е от не добре работеща дюза ? И моля да ме посъветвате дали е достатъчно да сменя разпръсквачите.

Вече съм ходил на доста диагностики заради проблемите по-горе които вече са отстранени и там са гледани дюзи включително. Поне на диагностика не виждат проблем в дюзи.

Ако има колега от Варна, който има желание да погледне ще съм благодарен.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: Пловдив

Мнение от mesho » 17 Юли 2009, 13:35

За дюзите най сигурният начин да се проверат е да се свалят и една по една да се замерят тогава вече могат да ти кажат че са наред
извиняваи колега да те питам от какво пушише колата че моита пропушва пък е карах в м-кар опраиха сичо друго даже ми опраиха радиото но пушенето неспря та накрая викат сигурно е от нафтата ама както и да е
ще се радвам да споделиш :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 17 Юли 2009, 13:52

маховик от къде взе колега?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 17 Юли 2009, 14:01

За съжаление тази така наречена плочка явно е основния проблем при всички тдс-и, а и доста капризна част. При правилна регулировка и обслужени консумативи би трябвало да спре да ти пуши. Чак на 4-тия път вече съм доволен от центровката. Този път ми почистиха АГР клапана и дебитомера, може и от тях допълнително да се е създавала предпоставка за пушенето. Все пак считай за нормално при по рязко настъпване да изпуши за момент, но трябва да спре веднага след това. На мен беше започнала да ми пуши при всяко потегляне и се виждаше много неприятно на светлините на автомобилите отзад.

На първо време зареди 40-45 литра гориво и предварително изсипи от добавката на STP за почистване. Но го направи като имаш извънградско продължително каране, инъче няма да има нужния ефект, а и не е желателно да се задържат в резервоара тези агресивни добавки. Това е хубаво да се прави на 2-3000 км ако ти се събира повечко градско шофиране. Аз при всяко зареждане слагам и от тази добавка на Castrol TDA. Допълнително помага за превенция от натрупване на мизерии в горивната система както и двигателя ми работи много тихо :)

Смятам да я оставя да огледат внимателно дюзите и евентуално да сменя разпръсквачите ако от това се получава това леко претрисане на място.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 17 Юли 2009, 14:03

I.V.G взех го от ЕлитКар. Около 1250 лв. е цената.

На Лук.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 17 Юли 2009, 17:29

mesho написа:За дюзите най сигурният начин да се проверат е да се свалят и една по една да се замерят тогава вече могат да ти кажат че са наред
извиняваи колега да те питам от какво пушише колата че моита пропушва пък е карах в м-кар опраиха сичо друго даже ми опраиха радиото но пушенето неспря та накрая викат сигурно е от нафтата ама както и да е
ще се радвам да споделиш :)

ако пуши постоянно,не е нормално,но ако пуши само в обороти,мисла че е добре-има добро изгаряне и е нормално

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 17 Юли 2009, 17:32

martinvn написа:За съжаление тази така наречена плочка явно е основния проблем при всички тдс-и, а и доста капризна част. При правилна регулировка и обслужени консумативи би трябвало да спре да ти пуши. Чак на 4-тия път вече съм доволен от центровката. Този път ми почистиха АГР клапана и дебитомера, може и от тях допълнително да се е създавала предпоставка за пушенето. Все пак считай за нормално при по рязко настъпване да изпуши за момент, но трябва да спре веднага след това. На мен беше започнала да ми пуши при всяко потегляне и се виждаше много неприятно на светлините на автомобилите отзад.

На първо време зареди 40-45 литра гориво и предварително изсипи от добавката на STP за почистване. Но го направи като имаш извънградско продължително каране, инъче няма да има нужния ефект, а и не е желателно да се задържат в резервоара тези агресивни добавки. Това е хубаво да се прави на 2-3000 км ако ти се събира повечко градско шофиране. Аз при всяко зареждане слагам и от тази добавка на Castrol TDA. Допълнително помага за превенция от натрупване на мизерии в горивната система както и двигателя ми работи много тихо :)

Смятам да я оставя да огледат внимателно дюзите и евентуално да сменя разпръсквачите ако от това се получава това леко претрисане на място.

колега от къде може да се купи тази добавка stp.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 17 Юли 2009, 19:14

hobotqnin написа:колега от къде може да се купи тази добавка stp.

От почти всяка бензиностанция, бриколажа,автоаксесоари и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 17 Юли 2009, 21:40

редекс по мое мнение е по добра от стп ама ти си знаеш и може и малко двутактово масло да капнеш в резервоара

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 17 Юли 2009, 22:04

А как се казваше добавката за бензин?

И друго да попитам...при около 2000-2500 оборота има нещо като заглъхване-леко забиване на двигателя и след това се изстрелва(образно казано :mhihi: ),от какво може да е това?Не съм сменял горивен филтър и незнам дали някога е сменян. При смяна на такъв и една добавка за почистване на горивната система при бензин дали ще има някакъв ефект?

П.С. На диагностика ми излиза само някакъв датчик за вентилация на резервоара и датчик за температурата на входящия въздух на всмукателния колектор,който датчик смених с чисто нов оригинален от Варна Карс,но грешката така и си остана? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 17 Юли 2009, 22:08

ми лошо няма първо да си решиш проблема с грешката за датичик темп вход въздух и виж провери дали не са разменени буксите на клапана за вентилациа и на датчика и от това да ти дава грешка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 17 Юли 2009, 22:10

im0tep написа:А как се казваше добавката за бензин?

И друго да попитам...при около 2000-2500 оборота има нещо като заглъхване-леко забиване на двигателя и след това се изстрелва(образно казано :mhihi: ),от какво може да е това?Не съм сменял горивен филтър и незнам дали някога е сменян. При смяна на такъв и една добавка за почистване на горивната система при бензин дали ще има някакъв ефект?

П.С. На диагностика ми излиза само някакъв датчик за вентилация на резервоара и датчик за температурата на входящия въздух на всмукателния колектор,който датчик смених с чисто нов оригинален от Варна Карс,но грешката така и си остана? :roll:


Аз винаги си сменям горивния филтър заедно с маслото, и на дизел и на бензин. С какъв акъл не си го сменил тоя филтър, като знаеш какви горива се продават в България? :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 17 Юли 2009, 22:55

anzak написа:ми лошо няма първо да си решиш проблема с грешката за датичик темп вход въздух и виж провери дали не са разменени буксите на клапана за вентилациа и на датчика и от това да ти дава грешка


Почти съм сигурен,че не са понеже сам си сменях датчика,но пак ще проверя(щом го казваш предполагам,че двете букси са еднакви и са една до друга?).Лошото е ,че когато го сменях бях почти извадил вмсукателния колектор понеже правих една интервенция по газовия инжекцион и сега незнам дали ще мога да си навра пак ръката до там,че е на такова е*ано място...

А тази грешка за клапана на вентилация ми я дава мн отдавна още преди да ми излезе и грешка за датчика на вход. въздух...но определено ще пробвам да ги разменя

А относно до горивния филтър колега Воденичаров....май нямам логично и конкретно обяснение :roll: :( ...още в понеделник ще го сменя... !

И някой да каже име на добавка за бензин???

П.С.: Колата не се кара на газ от доста време и за сега си мисля така и да остане

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 17 Юли 2009, 23:02

В представителствата на БМВ предлагат Дезолит К, който до колкото помня е за прочистване на резервоара от боклуците и т.н. Той се полва и за бензин и за дизел. По бензиностанциите има Редекс за бензин, както и много други добавки.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 18 Юли 2009, 11:48

Малко се отклони първоначалната тема, но да кажа по моя проблем с лекото претрисане. Установих, че се получава само при включен климатик. Първоначално само за момент спирах климатика и пак го пусках за тест и продължаваше да си го прави, но явно е било необходимо да поработи 2 3 минути без него за да се стабилизира. Като е изключен си работи много по-тихо и не разтриса.

Това демпфер ли е или нещо друго ? По принцип не се чува никакъв специфичен звук или прекалено да се тресе предницата, но се усеща докато чакам по светофари.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook