Въпрос относно диференциал
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос относно диференциал
Здравейте колега.Автомобилът е Е39-комби с двигател М52В28 който замени оригиналния М52В20.Освен мотора всичко всичко друго си остана по старому-скорости,генерация и т.н.Дразнещото в случая е че скоростите са прекалено къси,поне аз така ги усещам-при 100км на 5-та съм на почти 3500об,при 4000об няма и 140км,на 200 е малко преди червената зона.Та молбата ми към знаещите е може ли това да се компенсира само със смяна на диференциал и ако да какво трябва да е предавателното му число.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Аз лично чакам с нетърпение отговорите.
Колега кажи повече за трансплантацията, имаше ли някакви особенни затруднения.

Колега кажи повече за трансплантацията, имаше ли някакви особенни затруднения.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Нещо не ми стана ясно... Ако само двигателя е сменен, значи всич съотношението обороти/скорост трябва да си е както преди. Разликата би следвало да е, че върви като разпрана колата. Друг е въпроса кое ще сдаде по-рано багаж - диференциала или скоростната кутия.
От друга страна, естествено че ако сложиш по-дълъг диференциал и/или скорости оборотите на двигателя ще паднат спрямо скоростта. А по-дълъг от на 528 няма. За осмаците са малко по-различни и трябва да се сменят много неща.
От друга страна, естествено че ако сложиш по-дълъг диференциал и/или скорости оборотите на двигателя ще паднат спрямо скоростта. А по-дълъг от на 528 няма. За осмаците са малко по-различни и трябва да се сменят много неща.
Точно така колега-и преди беше същото само че не правеше чак толкова впечатление.Сега колата ускорява много по-бързо и съответно по-бързо стига до максималната скорост която де факто си остава същата като преди.Освен това мисля че ще стане и по-икономична на дълго като паднат оборотите,сега си лапа доста при скорости над 120-130км.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
ми колега при положение че си с трансмисия и диф на 2.0 мотор какво очакваш по принцип трябва да смениш дифа с по дълъг на твоя колко му е числото в момента
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Мда, само че кардана на 528 го дават с 2 см. по-къс и мисля, че разликата идва от голямото каре. Според мен първо то ще сдаде багажа вследствие на по-големия въртящ момент, после дифа и най-накрая скоростната кутия. Това при положение, че всички са в еднакво добро състояние. Инъче божа работа... може и 20 години да си карат, зависи от задкормилното устройство. Ако питаш мен нищо повече не сменяй засега, пък като дойде време то ще си каже. Иди някъде да ти настроят компютъра ако може и си свиркай. То няма как по-големия обем да не гори повече.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
браточка я кажи са, от 2.0 мотор на 2.8 как е, имаше ли голяма разлика след като смени моторетката ?
щоото.. маи маи натам отиват нещата (при мене)

щоото.. маи маи натам отиват нещата (при мене)
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Въпрос относно диференциал
artistic написа:Здравейте колега.Автомобилът е Е39-комби с двигател М52В28 който замени оригиналния М52В20.Освен мотора всичко всичко друго си остана по старому-скорости,генерация и т.н.Дразнещото в случая е че скоростите са прекалено къси,поне аз така ги усещам-при 100км на 5-та съм на почти 3500об,при 4000об няма и 140км,на 200 е малко преди червената зона.Та молбата ми към знаещите е може ли това да се компенсира само със смяна на диференциал и ако да какво трябва да е предавателното му число.
Според мен без да смениш скоростната кутия няма да стане,но нека експертите се произнесът.Преди време един приятел смени на Мерцедеса си 124 бензинов с дизелов мотор и скоростите бяха къси, обикаля на ляво на дясно и в крайна сметка му казаха да смени скоростната кутия, той така и не я смени ,че много пари му искаха и все още кара така. Надявам се при теб да се получи само с смяна на диференциала.
Успех.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Еби-учи, еби-учи...
http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
Значи със сегашния диференциал (3,64) при 4000 оборота на 5-та си със 135 км/ч. Ако сложиш от 528 (3,07) при 4000 оборота на 5-та си със 160 км/ч. За другите сам си сметни, че ми омръзна вече

Значи със сегашния диференциал (3,64) при 4000 оборота на 5-та си със 135 км/ч. Ако сложиш от 528 (3,07) при 4000 оборота на 5-та си със 160 км/ч. За другите сам си сметни, че ми омръзна вече

Mного благодаря на колегите за интересните отговори,щом не става само със смяна на дифа явно за момента така ще останат нещата.Към колегата BMW-E39-братле наистина има голяма промяна след интервенцията въпреки че карам със стария компютър и софтуер на М52В20,колата се събужда още на 1500-2000об,на бензин и на газ обаче има разлика,особено във високите обороти.Но в моя случай просто не може да се използва потенциала който има,за това и съжалявам.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
със смяна на дифа ще си решиш проблема мисля пък и това е най безболезнения вариант само че незнам дали няма да има разлика и в захващането на полуоските
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Mario Pankov написа:Ще изрони друг път, скоростите на 520 са до 310 нютона, M52B28 от 1995 до 1997-а е 280 нютона, а след 1997 е 275Нм. Нищо не трябва да се промени по принцип при такова присаждане освен по-висок разход спрямо 2-литровия мотор и доста по-бързо ускорение ( по-бързо от сток 528 ). Изкарай си колата и ще видиш, че на 6500об/м си на 225км/ч по показание на километража.
Логично е при по-къси скорости и диф да харчи повече и обратното.
Не знам точно до колко Нютона са скоростите, но е в реда на нещата да са предвидени да издържат доста повече от момента на двигателя. И ако се чудиш защо е така - заради обратното натоварване, когато гумите въртят двигателя (от 3-та на 2-ра примерно със 130км/ч - специалиста да каже



ПП Не е необходимо да демонстрираш пренебрежение ако имаш нещо да кажеш, а по-скоро да го защитиш по някакъв начин. Ако не, може спокойно да не пишеш и да си запазиш знанията само за себе си

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани