Въпрос относно диференциал

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.06.2008

Въпрос относно диференциал

Мнение от artistic » 16 Юли 2009, 17:04

Здравейте колега.Автомобилът е Е39-комби с двигател М52В28 който замени оригиналния М52В20.Освен мотора всичко всичко друго си остана по старому-скорости,генерация и т.н.Дразнещото в случая е че скоростите са прекалено къси,поне аз така ги усещам-при 100км на 5-та съм на почти 3500об,при 4000об няма и 140км,на 200 е малко преди червената зона.Та молбата ми към знаещите е може ли това да се компенсира само със смяна на диференциал и ако да какво трябва да е предавателното му число.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 16 Юли 2009, 17:18

Аз лично чакам с нетърпение отговорите. :)

Колега кажи повече за трансплантацията, имаше ли някакви особенни затруднения.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 16 Юли 2009, 17:42

Нещо не ми стана ясно... Ако само двигателя е сменен, значи всич съотношението обороти/скорост трябва да си е както преди. Разликата би следвало да е, че върви като разпрана колата. Друг е въпроса кое ще сдаде по-рано багаж - диференциала или скоростната кутия.
От друга страна, естествено че ако сложиш по-дълъг диференциал и/или скорости оборотите на двигателя ще паднат спрямо скоростта. А по-дълъг от на 528 няма. За осмаците са малко по-различни и трябва да се сменят много неща.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от artistic » 16 Юли 2009, 18:09

Точно така колега-и преди беше същото само че не правеше чак толкова впечатление.Сега колата ускорява много по-бързо и съответно по-бързо стига до максималната скорост която де факто си остава същата като преди.Освен това мисля че ще стане и по-икономична на дълго като паднат оборотите,сега си лапа доста при скорости над 120-130км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 16 Юли 2009, 18:26

ми колега при положение че си с трансмисия и диф на 2.0 мотор какво очакваш по принцип трябва да смениш дифа с по дълъг на твоя колко му е числото в момента

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 16 Юли 2009, 20:54

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 12:43, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 16 Юли 2009, 21:51

Мда, само че кардана на 528 го дават с 2 см. по-къс и мисля, че разликата идва от голямото каре. Според мен първо то ще сдаде багажа вследствие на по-големия въртящ момент, после дифа и най-накрая скоростната кутия. Това при положение, че всички са в еднакво добро състояние. Инъче божа работа... може и 20 години да си карат, зависи от задкормилното устройство. Ако питаш мен нищо повече не сменяй засега, пък като дойде време то ще си каже. Иди някъде да ти настроят компютъра ако може и си свиркай. То няма как по-големия обем да не гори повече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 16 Юли 2009, 22:25

браточка я кажи са, от 2.0 мотор на 2.8 как е, имаше ли голяма разлика след като смени моторетката ? :)
щоото.. маи маи натам отиват нещата (при мене)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Въпрос относно диференциал

Мнение от bera » 16 Юли 2009, 22:38

artistic написа:Здравейте колега.Автомобилът е Е39-комби с двигател М52В28 който замени оригиналния М52В20.Освен мотора всичко всичко друго си остана по старому-скорости,генерация и т.н.Дразнещото в случая е че скоростите са прекалено къси,поне аз така ги усещам-при 100км на 5-та съм на почти 3500об,при 4000об няма и 140км,на 200 е малко преди червената зона.Та молбата ми към знаещите е може ли това да се компенсира само със смяна на диференциал и ако да какво трябва да е предавателното му число.

Според мен без да смениш скоростната кутия няма да стане,но нека експертите се произнесът.Преди време един приятел смени на Мерцедеса си 124 бензинов с дизелов мотор и скоростите бяха къси, обикаля на ляво на дясно и в крайна сметка му казаха да смени скоростната кутия, той така и не я смени ,че много пари му искаха и все още кара така. Надявам се при теб да се получи само с смяна на диференциала.
Успех.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 16 Юли 2009, 22:50

Еби-учи, еби-учи... :mhihi: http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html

Значи със сегашния диференциал (3,64) при 4000 оборота на 5-та си със 135 км/ч. Ако сложиш от 528 (3,07) при 4000 оборота на 5-та си със 160 км/ч. За другите сам си сметни, че ми омръзна вече 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 16 Юли 2009, 23:05

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 12:41, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от artistic » 17 Юли 2009, 11:10

Mного благодаря на колегите за интересните отговори,щом не става само със смяна на дифа явно за момента така ще останат нещата.Към колегата BMW-E39-братле наистина има голяма промяна след интервенцията въпреки че карам със стария компютър и софтуер на М52В20,колата се събужда още на 1500-2000об,на бензин и на газ обаче има разлика,особено във високите обороти.Но в моя случай просто не може да се използва потенциала който има,за това и съжалявам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 17 Юли 2009, 13:31

със смяна на дифа ще си решиш проблема мисля пък и това е най безболезнения вариант само че незнам дали няма да има разлика и в захващането на полуоските

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 17 Юли 2009, 19:03

Mario Pankov написа:Ще изрони друг път, скоростите на 520 са до 310 нютона, M52B28 от 1995 до 1997-а е 280 нютона, а след 1997 е 275Нм. Нищо не трябва да се промени по принцип при такова присаждане освен по-висок разход спрямо 2-литровия мотор и доста по-бързо ускорение ( по-бързо от сток 528 ). Изкарай си колата и ще видиш, че на 6500об/м си на 225км/ч по показание на километража.
Логично е при по-къси скорости и диф да харчи повече и обратното.


Не знам точно до колко Нютона са скоростите, но е в реда на нещата да са предвидени да издържат доста повече от момента на двигателя. И ако се чудиш защо е така - заради обратното натоварване, когато гумите въртят двигателя (от 3-та на 2-ра примерно със 130км/ч - специалиста да каже :mhihi: :mhihi: :mhihi: ) Въпросът тук е, че ако карето или диференциала сдадат багажера и не се обърне внимание ще последват кардана и скоростната кутия. Това са коли на по 10+ години и този вид части си сдават багажа с нормалните двигатели, а кво остава при по-екстремно натоварване. По-нагоре затова съм писал, че всичко зависи от шофьора - ако се усети проблем своевременно, може да се отстрани, ако не - се усложнява.

ПП Не е необходимо да демонстрираш пренебрежение ако имаш нещо да кажеш, а по-скоро да го защитиш по някакъв начин. Ако не, може спокойно да не пишеш и да си запазиш знанията само за себе си ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 17 Юли 2009, 21:15

:bchug:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook