Насочил съм се към Е39. Моля за съвети и препоръки.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 6.07.2009

Насочил съм се към Е39. Моля за съвети и препоръки.

Мнение от morpheus » 06 Юли 2009, 14:14

Здравейте,
Харесал съм една Е39/525/2003/163к.с./Автоматик.
Никога до сега не съм карал BMW, но в тази направо се влюбих. Лошото е че търговеца, освен да ми я хвали (което е нормално де) не можа да ми даде никаква по-детайлна техническа информация - двигател/тип, скоростна кутия (барем да беше казал с 4 или 5 скорости е) и други такива чисто технически подробности. Единственото което ми нахвали е че това вече била от последните и всички "детски" болести (като рейка ходова част и т.н.) били излекувани.
Обръщам се към Вас за съвет - има ли нещо по-особено в тези дизелови двигатели; какви са слабите места на модела/годината (за какво да си отварям очите); каква е ориентировъчната цена на консумативите, които обичайно се подменят при кола 2-ра ръка (ремъци/ролки/масла). Какъв е обичайният разход (80% от времето колата ще се търкаля "градско"). До колко разбрах тези коли са с някакъв филтър за твърди частици, който при други производители изисква да се "разхожда" и по-сръчква от време на време на магистралата в по-високи обороти.
Благодаря предварително

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 06 Юли 2009, 14:41

От последните е да.
Двигателя е common rail.
Автоматика е стептроник с пет скорости.
Разхода е относително понятие, но за сверка погледни Тук
Може да изчетеш + и - на Е39, детски болести, E39 Tips & Tricks и Части за Е39

Ако имаш още нещо за питане питаи смело :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 06 Юли 2009, 14:55

здравей колега,
карам подобна кола и което мога да ти кажа е:
кутията е стептроник на GM, 5 степенна и е препоръчително, да не кажа задължително, смяната на маслото и филтъра в сервиз на вмw!
след това само ще се кефиш на прецизноста на автомата!
за мотора, сменяш маслото с castrol txt LL04 ,пълна синтетика, това масло е специална разработка за bmw с филтър за твърди частици /FAP/, има го в бмв на 35лв. литър, но други сайтове може и по евтино! и горивото, което зареждаш, задължително качествено, защото дюзите са чувствителни! казват, че на OMW дизела бил най!
и избягвай да я караш с под 15-20литра в резервоара, за да не се товари препомпата, която е под седалката, понеже и тя е чувствителна!
дистрибуцията е с вериги и тези мотори нямат проблеми, предполагам и други колеги ще допълнят!
успех!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 06 Юли 2009, 15:24

nightdriver написа:кутията е стептроник на GM, 5 степенна и е препоръчително, да не кажа задължително, смяната на маслото и филтъра в сервиз на вмw!


Абе той германеца си е казал, че не се сменя маслото на автомата, но сам си преценяваш дали ти се дават пари да го смениш.
Ето една дискусия на тема "автомат смяна на масло"
Изображение

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 06 Юли 2009, 15:33

Колега, карам същият автомобил, и мога да кажа, че съм доволен от него. Найстина част от детските болести ги няма в този модел в сравнение с по-стария ТДС, но имай едно впредвид щом купуваш автомобил втора употреба, а то е късмета!
Успех ти желая!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Насочил съм се към Е39. Моля за съвети и препоръки.

Мнение от bera » 06 Юли 2009, 17:41

morpheus написа:До колко разбрах тези коли са с някакъв филтър за твърди частици, който при други производители изисква да се "разхожда" и по-сръчква от време на време на магистралата в по-високи обороти.


http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 2%E8%F6%E8

Тук се споменава нещо за него.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 6.07.2009

Мнение от morpheus » 06 Юли 2009, 19:36

Благодаря на всички отзовали се за полезната информация и линковете, които са дали.
Бих искал да попитам и следното: до колко е вярно твърдението, че информация за реалните километри на колата се съхранява в ключа и че в официалните сервизи (Kamor/DaruCar) разполагат със специализирани устройства, които могат да я изчетат и да предоставят тази информация на бъдещия собственик, както и да направят справка за извършваните ремонтни дейности (ако те разбира се са правени в официален сервиз извън българия) ?

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 06 Юли 2009, 19:45

Вярно е да :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 06 Юли 2009, 20:21

ако са променени както трябва километрите и господ не може да ти каже на колко е ;) което аз лично не мисля че е от огромно значение ако колата е запазена и в добро състояние :) успех :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 06 Юли 2009, 22:22

колега нали знаеш кола и жена се взимат на късмет. Относно колата наистина този модел е много добър няма нищо общо с ТДС-а (не казвам че ТДС-а е лош) ако е добре поддържана преди и ти си я гледаш като хората няма да имаш проблеми

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 06 Юли 2009, 22:34

бихте ли казали с какво толкова е по добър от тдс ? щото съм виждал чипосан ТДС да размазва 525д ? може би защото е добър в кое.. маи само защото е по нов ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 06 Юли 2009, 23:19

BMW-E39 написа:бихте ли казали с какво толкова е по добър от тдс ? щото съм виждал чипосан ТДС да размазва 525д ? може би защото е добър в кое.. маи само защото е по нов ?


То и турбиниран Кадет размазва М3 321кс, ама дай тогава да си вземем Кадети и да ги турбинираме. Sorry за офф-а ама не се сдържах. Иначе Д варианта най-малкото е дизел от ново поколение ( комън рейл ), харчи по-малко и върви повече заводски, без доп екстри ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: Насочил съм се към Е39. Моля за съвети и препоръки.

Мнение от WALL » 07 Юли 2009, 1:40

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 13:39, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Насочил съм се към Е39. Моля за съвети и препоръки.

Мнение от badsharki » 07 Юли 2009, 7:46

WALL написа:Нито една детска болест не е изчистена от БМВ

... и аз така мисля, особенно рейката си е една и съща за всички модели, само за V8 е различна. Прекарай колата през неравности (павета) с ниска скорост и ако усетиш чукане и вибрации във волана 100% рейка и ремонт около 2500 до 3000 лв. в оторизиран сервиз. Най-добре ще е, да я закараш в оторизиран сервиз и срещу 100-150 лв ще ти я прегледат цялата от-до, и може да си спестиш много неприятности от финансов характер след това. Успех с покупката. :yes:

BMW-E39 написа:бихте ли казали с какво толкова е по добър от тдс ? щото съм виждал чипосан ТДС да размазва 525д ? може би защото е добър в кое.. маи само защото е по нов ?

Ще ме извиняваш колега, ама това беше най-невероятната глупост, която съм чувал напоследък!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Насочил съм се към Е39. Моля за съвети и препоръки.

Мнение от bera » 07 Юли 2009, 10:07

badsharki написа:...и ремонт около 2500 до 3000 лв.


Напълно съм съгласен с колегата БатШарки, щом я вземаш от българин и щом е карана в БГ приготви поне 2000лв за ремонт по най-наболелите части: ходова ,рейка,да не дава господ дюза (че тогава идва много дебело),филтри (горивен,въздушен,на климатика),ще хвърлиш пари по нея стара кола вземаш няма как.Не мисля ,че само със смяна на масла ще минеш. Но возията на 5-цата ще те накара да забравиш всичко лошо през ,което си минал и парите ,които си дал.
Късмет.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook