хлабава верига
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
хлабава верига
здр. Колеги, на диагностика ми казаха че веригата е хлабава, та искам да питам таз верига сменя ли се или се оправя по друк начин.питам защото несам запознат с тия работи, и ходих на майсрот и той ми каза направо ги сменя. 2 вериги гарнитура и още няколко неща стружали около 1000лв. и още 1000лв. майсторлък станаха 2000лв за една хлабава верига , та вапроса ми е тва реални цени ли са или майстора ма е взел за балък. колата е 525 ТДС 98 ма . мерси предварително
nqma kakvo da govorim BMW e nomer 1
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Колега има доста писано по темата,ползвай търсачката,за това е направена !!!
П.С.: Цените за веригата и гарнитурата ок...висока е...ама 1000 лв. за трууууд
Питай в оторозиран сервиз колко пари ще ти излезе само смяната на веригата и съответната центровка от която се нуждае,мисля,че ще е доста под тази цена а и знаеш,че е много по надеждно(без да обидя колегите монтьори от форума).Успех
П.С.: Цените за веригата и гарнитурата ок...висока е...ама 1000 лв. за трууууд



Питай в оторозиран сервиз колко пари ще ти излезе само смяната на веригата и съответната центровка от която се нуждае,мисля,че ще е доста под тази цена а и знаеш,че е много по надеждно(без да обидя колегите монтьори от форума).Успех
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: хлабава верига
Ico 525 написа:.....и още 1000лв. майсторлък ....



- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: хлабава верига
при тея цени значи мога да сменям на 2 тдс-а агренажа и да затварям през станалата част от месеца кви са тия цени кво е туи нещоjoropc написа:Ico 525 написа:.....и още 1000лв. майсторлък ....
![]()
![]()
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Ico 525
и като ти е хлабава веригата какво ти прави колата?
Не ти пали топла ли?
Ако колата върви както трябва защо ще ги сменяш?
Ако е хлабава веригата това се компенсира с центровка на помпата, докато веригата се разхлаби до там ,че да няма ход помпата към двигателя вече и тогава сменяш. Виж точно какъв ти е случая. На какви километри ти е колата?
А центровката се прави много лесно. И аз мога да ти я направя ако си от Бс. И без това съм в отпуска и се чудя какво да правя по цял ден ,само на плажа и по капаните вися.
Успех.
и като ти е хлабава веригата какво ти прави колата?
Не ти пали топла ли?
Ако колата върви както трябва защо ще ги сменяш?
Ако е хлабава веригата това се компенсира с центровка на помпата, докато веригата се разхлаби до там ,че да няма ход помпата към двигателя вече и тогава сменяш. Виж точно какъв ти е случая. На какви километри ти е колата?
А центровката се прави много лесно. И аз мога да ти я направя ако си от Бс. И без това съм в отпуска и се чудя какво да правя по цял ден ,само на плажа и по капаните вися.
Успех.
- Dirrty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS Touring
Re: хлабава верига
Ico 525 написа:здр. Колеги, на диагностика ми казаха че веригата е хлабава, та искам да питам таз верига сменя ли се или се оправя по друк начин.питам защото несам запознат с тия работи, и ходих на майсрот и той ми каза направо ги сменя. 2 вериги гарнитура и още няколко неща стружали около 1000лв. и още 1000лв. майсторлък станаха 2000лв за една хлабава верига , та вапроса ми е тва реални цени ли са или майстора ма е взел за балък. колата е 525 ТДС 98 ма . мерси предварително
Колега тоя те е взел за малумен. 2000 лв. за смяна на верига

- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Ico 525 написа:да колата не пали когато е топла и е на 160 000 км. ако някой е сменил да даде ценичка.мерси
Колега, ако си сигурен, че е на 160 000 км, не пипай веригата и търси някъде другаде проблема.
Все пак е верига.
Иначе ето ти тема с подробна информация:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E8%E3%E0
Успех.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F2%E5%EB
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... F%E0%EB%E8
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... F%E0%EB%E8
Малко теми за размисъл.
Почти 90% от случаите когато не пали топла е от разтегната ангренажна верига,която ако решиш да сменяш излиза около 300-400лв с труда, ако не просто компенсираш разрягането на веригата като даваш малко предварение на ГНП-то като я бутнеш към Двигателя (Някой майстори вземат около 80лв за тая елементарна манупулация). А когато към 400-500 000км вече помпата опира в блока и не може да даваш повече предварение се налага да си смениш веригите (по спомен са около 80лв двете вериги) също и банана и воубще цялата ангренажна група ако са износени. Ако си съзтезател и изнасилваш често дизелака може да скъсаш веригата и тогава работата става сериозна и скъпа, ти си прецени ако си такъв сменяй веригата да нямаш по-големи грижи.
Останалите 10% от случаите в които не пали топла се дължат на датчик на коляновия вал,клапан на ГНП, запечени дюзи и други подобни.
Статистиката казва ,че най-вероятно ти е разтегната веригата.
ПС
Колата тресе ли ти като работи на място или студена?
Проблеми с форсирането над 3500об/мин имаш ли?
Като я палиш топла въртиш,въртиш и изведнъж пали , като я загасиш за 2 секунди и я врътнеш пак веднага ли пали?
Пари за диагностика дават ли ти се ,ако искаш направи ....
Успех.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... F%E0%EB%E8
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... F%E0%EB%E8
Малко теми за размисъл.
Почти 90% от случаите когато не пали топла е от разтегната ангренажна верига,която ако решиш да сменяш излиза около 300-400лв с труда, ако не просто компенсираш разрягането на веригата като даваш малко предварение на ГНП-то като я бутнеш към Двигателя (Някой майстори вземат около 80лв за тая елементарна манупулация). А когато към 400-500 000км вече помпата опира в блока и не може да даваш повече предварение се налага да си смениш веригите (по спомен са около 80лв двете вериги) също и банана и воубще цялата ангренажна група ако са износени. Ако си съзтезател и изнасилваш често дизелака може да скъсаш веригата и тогава работата става сериозна и скъпа, ти си прецени ако си такъв сменяй веригата да нямаш по-големи грижи.
Останалите 10% от случаите в които не пали топла се дължат на датчик на коляновия вал,клапан на ГНП, запечени дюзи и други подобни.
Статистиката казва ,че най-вероятно ти е разтегната веригата.
ПС
Колата тресе ли ти като работи на място или студена?
Проблеми с форсирането над 3500об/мин имаш ли?
Като я палиш топла въртиш,въртиш и изведнъж пали , като я загасиш за 2 секунди и я врътнеш пак веднага ли пали?
Пари за диагностика дават ли ти се ,ако искаш направи ....
Успех.
колега бера: първо мерси за изчерпателния отговор. да колата тресе леко но само когато е студена и
Като я палиш топла въртиш,въртиш и изведнъж пали , като я загасиш за 2 секунди и я врътнеш пак веднага пали, точно тва го прави. дали след смяна на верига щессе оправи
Като я палиш топла въртиш,въртиш и изведнъж пали , като я загасиш за 2 секунди и я врътнеш пак веднага пали, точно тва го прави. дали след смяна на верига щессе оправи
nqma kakvo da govorim BMW e nomer 1
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
Аз си мисля ,че проблема ти е в хлабава верига и от там ти бяга центровката.
Другите (по-лоши варианти) са:
-прецакан маховика -колата ще се стресе като работи на място и топла и студена-900лв
-плочка на гнп-пали трудно топла, гасне в движение -600лв.
-датчик на коляновият вал-неравномерна работа на двигателя-тресене и топла и студена-120лв
-бубина на умната дюза- гасне в движение и тресе на място. 400лв
Цените са ориентировъчни
Не мога да кажа какво е ,но можа да ти дам съвет аз как бих постъпил на твое място. Направи си диагностика ако ти се дават пари, ако се окаже ,че имаш следварение ,намери си някой приятел който се занимава с дизели да ти бутне малко помпата към двигателя или някой майстор.Не е трудно 2 часа е цялата философия. Ако си от Бургас бих ти помогнал с каквото мога, мога да хвърля едно око на двигателя ти и ти на моя и да си направиш някакво сравнение.За това сме хора-да си помагаме с каквото можем.
Успех.
Другите (по-лоши варианти) са:
-прецакан маховика -колата ще се стресе като работи на място и топла и студена-900лв
-плочка на гнп-пали трудно топла, гасне в движение -600лв.
-датчик на коляновият вал-неравномерна работа на двигателя-тресене и топла и студена-120лв
-бубина на умната дюза- гасне в движение и тресе на място. 400лв
Цените са ориентировъчни
Не мога да кажа какво е ,но можа да ти дам съвет аз как бих постъпил на твое място. Направи си диагностика ако ти се дават пари, ако се окаже ,че имаш следварение ,намери си някой приятел който се занимава с дизели да ти бутне малко помпата към двигателя или някой майстор.Не е трудно 2 часа е цялата философия. Ако си от Бургас бих ти помогнал с каквото мога, мога да хвърля едно око на двигателя ти и ти на моя и да си направиш някакво сравнение.За това сме хора-да си помагаме с каквото можем.
Успех.
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Направи профилактика на Стартера(моя топъл старт се оправи от това),погледни също и кабелите на буксата на дебитомера ,защото моите се бяха стопили под изолацията и от време на време се отпушваше като самолет и след това пак мъка като дадеше на късо.Остави тия вериги,Успех!
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
I.V.G. написа:Направи профилактика на Стартера(моя топъл старт се оправи от това),погледни също и кабелите на буксата на дебитомера ,защото моите се бяха стопили под изолацията и от време на време се отпушваше като самолет и след това пак мъка като дадеше на късо.Остави тия вериги,Успех!
а къде се намира дебитомера на 725 тдс имаш ли идея колега, че нещо и на мен олата се сопва много и от време на време си се оправя сама и си върви много
King Regards, 0888 750 222
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани