ЗА ИЛИ ПРОТИВ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 12.09.2008
Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06

ЗА ИЛИ ПРОТИВ

Мнение от chegevara1 » 17 Юни 2009, 10:16

Колеги искам да ппопитам какви са плюсовете и какви са минусите за рециклиране на предното ока4ване на наще принцеси?
говоря за 4астите който подлежат на тази процедурка.
какав е опитат ви в това нещо ?
и как се държи колата на пътя при спестените средства.
Мерси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 17 Юни 2009, 11:16

Един глас против рециклирането.Според мен не си заслужава риска който се поема особенно като става дума за ходова част.Единственото изключение което направих е с рециклирането на рейката.Да неговориме,че дори не се спестяват пари.Дори да дават някаква гаранция примерно 3 или 6 месеца.Моето мнение е ,че се намират части/нови/ на съвсем прилични пари и качество.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.09.2008

Мнение от BAVAREC1 » 17 Юни 2009, 11:21

Аз карам 725 тдс и като я взех след седмица каране по бг се разхлопа отидох и подмених всичко по предницата накрайници + шарнири след 3 месеца каране в софия всичко се разби пребрах се в Стара Загора и отидох бях си запазел оргиналните части и ги занесах на рецеклиране и сега не се претеснявам карам спокоино.На е34 бях ги рецеклирал и така я продадох без да мръднат

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 17 Юни 2009, 11:37

Зависи къде и как ти ги рециклират. При 5 цата е особенно, носачите се водят на стугар, правят резби, чашки и тн, за да се монтира после обикновен шарнир. Тампоните на носачите само се избиват, но принципно оригиналните като че ли не са пригодени за БГ офроуд, т.е. за наште дупки. Това е мое мнение и не ангажирам никого с него.

П.П. аз като си правя носачите сиг ще ги рециклирам, за да мога после само да сменям шарнири, без да тр да ходя на стругар отново, но това е за мен защото въртя по 50-70К км по БГ пътищата и няма да ми се рентира друго.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 17 Юни 2009, 18:43

Аз досега не съм рециклирал нищо освен рейката. Та майстора който ми свали рейката, се заприказвахме за това, че много се оплакват от Жан (на окръжна болница) че не го бива много в рециклирането на рейки, но пък каза, че останалите неща по ходовата част ги правел по здрави от оригиналните. Незнам дали е така, просто препредавам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 12.09.2008
Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06

Мнение от chegevara1 » 18 Юни 2009, 14:37

ЗА РЕЦИКЛИРАНЕТО - КОЛАТА МИ ИЗЛЕЗЕ ДНЕС ОТ СЕРВИЗА С РЕЦИКЛИРАНИ ЧАСТИ И МИ ИЗГЛЕЖДА МНОГО ДОБРЕ
СЕГА ЩЕ ЗАСИ4АМЕ КИЛОМЕТРИ ПО ПЪТЯ НА БЪЛГАРИЯ И ВСИ4КО ТОВА ЗА 425 ЛВ С ТРУД (БЕЗ АМОРТЕСЬОРИ)
МОГА ДА ВИ КАЖА САМО ЕДНО - ИЛИ САМ СЕ НАБУТАЛ ИЛИ СЪМ СПЕСТИЛ ОКОЛО ГРУБО 1000 ЛВ.
САМО ВРЕМЕТО ЩЕ ПОКАЖЕ.
НА НОСАЧ ЗА АЛУМИНИЕВИ Е 43ЛВ А ОБИКНОВЕННИ 35
РАБОТА НА СТРАНА (ЛЯВА 70 И ДЯСНА 70)
ДРУГИТЕ ЧАСТИ СА НОВИ4КИ

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 18 Юни 2009, 14:44

Колега, не е нужно да викаш?
Когато пишеш с главни букви се приема, че викаш или се караш!
В правилата също го пише. :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 12.09.2008
Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06

Мнение от chegevara1 » 18 Юни 2009, 15:18

извинявам се

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 18 Юни 2009, 15:53

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 17:13, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 12.09.2008
Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06

Мнение от chegevara1 » 18 Юни 2009, 16:10

време ( 6 месеца като гаранцията отпада при директен удар в носачите ) гаранцията е по тампоните на носачите и някакви шпилки (нз за какво става дума)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 18 Юни 2009, 20:24

Само нови.


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Мнение от dbanchev » 18 Юни 2009, 20:59

Един глас + за новите! На моята сменях 2 носача отпред вече 30К км няма ядове. Вхех си турски марка АМЦ бяха, но за парите които дадох излязоха учудващо добри! :P

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.01.2009
Пол: Мъж
Кара: Е39 520i

Мнение от Bojidar » 20 Юни 2009, 19:34

Единствено и само нови. По-добро от новото няма!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 20 Юни 2009, 22:25

Bojidar написа:Единствено и само нови. По-добро от новото няма!


Добре колега виждал си носач. От едната страна той има тампон/тампони които се захващат за купето, пт другата има шарнир/шарнири които се захващат за шенкела предимно, може като Е46 да има доп шарнир на носача. Та идеята ми е каква принципно е разликата м-у новия и рециклирания освен новия метален държач ? За пример веднага мога да ти дам пример марката Форд. И при Мондеото и при Сиерата тези тампони по БГ пътищата се разбиват за норматив, а в Германия карат години и затова мн често в БГ се заместват с усилени такива и карат много повече от оригиналните, които е вградил производителя. Лично аз съм виждал доста хора с насадени такива усилени тампони на БМВ и са доволни. От другата страна е шарнира. Значи дори и да сложа някакъв ментелив шарнир на тоя носач и той да се разбие 2 пъти по-бързо от другия, аз с-у 40лв на носач ще го сменя, без вече да разпробивам и тн. От друга страна понеже оригинално не е предвидена замяна, няма и много ментета за съответните носачи. Та кажете ми точно от къде идва тая увереност и тази сигурност, че новите са най-добри за БГ пътищата ? За Германия съм напълно съгласен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 20 Юни 2009, 23:28

eddy написа:
Bojidar написа:Единствено и само нови. По-добро от новото няма!
...........

Колега,eddy,ти на колата си горяло масло слагаш ли?Сигурен съм,че не...
Дали си в Германия,Зимбабве или Албания,новото си е ново.Друг е въпроса за нашите пътища.На мен косата ми се изправя като си помисля за стругар захапал цигара,които ми разстъргва носача!
И после,какво,да си го сложа това произведение на българската инжинерна мисъл на колата,да си натоваря детето в нея и да си шпоркам спокойно с 160-180 по магистралата :shock:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook