Грешка 2550 от диагностика на E39 facelift?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Грешка 2550 от диагностика на E39 facelift?

Мнение от varosi » 11 Юни 2009, 17:19

Здравейте!

Някой има ли представа грешка 2550 на ECUто при диагностика какво означава? :help: Защото в Bosch сервиза не я разпознават. Излиза им като непозната грешка.

Благодаря предварително, ако някой има представа!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 11 Юни 2009, 17:35

Грешка: P2550 - Torque management request, input signal B - signal low

Причина: Wiring short to earth, ECM, TCM ;)

Огледай си връзките някъде да не губиш маса

п.п Бахти Боша Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Мнение от varosi » 11 Юни 2009, 18:04

Благодаря ти за бързият отговор!
Ще трябва да разгледам може би по схема къде се намира този Torque management request, input signal B... Трябва да се разтършувам. Някой ако има идея също би било много полезно!
Благодаря!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 11 Юни 2009, 18:20

Torque management означава, че трябва да си пристегнеш някоя връзка, защото не дава добър сигнал или пък се е окислила :winky:

ECM - engine control module a.k.a ЕКУ-то
TCM - transmission control module ЕКУ-то на ск. кутия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 11 Юни 2009, 18:32

blacksapphire написа:..... п.п Бахти Боша ...

:D :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Мнение от varosi » 11 Юни 2009, 20:04

От Bosch диагностиката много съм доволен. Момчетата му разбират и ми намериха за нула време проблемът с горивната помпа. Докато на някой други места какво ли не ми изкараха... Но това е друга тема.
Предполагам, че не им излиза като каква точно грешка, защото техните диагностики дават само информация за Bosch компонентите до колкото знам. Те са си специализирани в това.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 11 Юни 2009, 20:09

varosi написа:Предполагам, че не им излиза като каква точно грешка, защото техните диагностики дават само информация за Bosch компонентите до колкото знам. Те са си специализирани в това.


По-скоро нашите BOSh-майстори не си ъпдейтват софтуера, заради това BOSH-дагностика=никога. Ама това си е мое мнение и на който му харесва, да ходи и да си дава парите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 11 Юни 2009, 20:13

blacksapphire написа:Torque management означава, че трябва да си пристегнеш някоя връзка, защото не дава добър сигнал или пък се е окислила :winky:

ECM - engine control module a.k.a ЕКУ-то
TCM - transmission control module ЕКУ-то на ск. кутия
Torque management e система за следене и контрол на въртящия момент,възможно е да има проблеми с инсталацията но според мен върви при някой който работи с диагностична апаратура оригинална за БМВ,като ДИС...номера на грешката не е по-оригинал на БМВ а е по ОБД стандарта и доста често се случва транскрипцията на грешката и възможните причини да са съвсем други според оригиналната програма ДИС :)

P.s Автомат ли е колата?
Последна промяна VRPerformance на 11 Юни 2009, 20:36, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 11 Юни 2009, 20:17

varosi написа:...Предполагам, че не им излиза като каква точно грешка, защото техните диагностики дават само информация за Bosch компонентите до колкото знам. Те са си специализирани в това...
ами неси прав колкото и странно да ти звучи :D ЕКУ-то на колата си е бош,просто КТС не е толкова добър дори и при четене на продукти от собствената си марка :D докато оригиналните тестери за съответните марки вършат работа на 100%,затова и аз от доста време съм се ориентирал към закупуването на оригинални тестери по-добро от тях няма :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 11 Юни 2009, 21:07

VRPerformance написа:
varosi написа:...Предполагам, че не им излиза като каква точно грешка, защото техните диагностики дават само информация за Bosch компонентите до колкото знам. Те са си специализирани в това...
ами неси прав колкото и странно да ти звучи :D ЕКУ-то на колата си е бош,просто КТС не е толкова добър дори и при четене на продукти от собствената си марка :D докато оригиналните тестери за съответните марки вършат работа на 100%,затова и аз от доста време съм се ориентирал към закупуването на оригинални тестери по-добро от тях няма :)
ТОЧНО

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Мнение от sadex5 » 12 Юни 2009, 2:35

Колега виждам че си от Русе, иди да виж как работи Ромео Тачков на старото разградско :D :D Горкия, в таквиз филми ме вкара с тоя тестер Бош, аз си помислих че сънувам. Горкия не знаеше че работя в Бмв :twisted: :twisted: А отидох само да нулирам маслото.......Исках таино да го снимам, ама гада ме скива :P
п.с Оригнален тестер /тоест те са 4-1 за bmw assistanta/ за БМВ тук е 23 хилки $.Има и за Х6 така :D :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Мнение от varosi » 12 Юни 2009, 10:53

Колата е автомат (Steptronic) има и ръчна смяна на предавките. Къде в София мога да отида на оригинална BMW диагностика и да не ме оберат със 100лв., заради закачане на един кабел и проверка? В Bosch вземат 40лв., а във сервиза на Vari - 60лв.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Мнение от varosi » 12 Юни 2009, 10:56

И по-важното, някой има ли идея потенциално кои кабели могат да предизвикат тази грешка?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 12 Юни 2009, 11:20

varosi написа:да не ме оберат със 100лв., заради закачане на един кабел и проверка?

Колега, закачането на един кабел и правилното диагностициране на проблема е по-трудната работа и ти спестява пари, отстраняването е хамалската ;)
А да ти кажат само номера на грешката и да ти вземат въобще някакви пари...такъв ще го утрепя с лайняния кол
При тези грешки винаги дава, че е прекъснат кабел, но вярвай ми, в 99% от случаите не е просто кабел.

Аз лично представа нямам за какво става въпрос само като ми кажеш грешката, а и едва ли някой тук ще ти даде някакво наистина компетентно мнение.

И защо въобще отиваш при някакви квартални майстори или каквито и да е други, без нужната диагностична техника, като можеш от първия път да отидеш в Дару-Камор, да ти закачат колата на GT1-създаден единствено и само за BMW, да ти вземат 50лв и да ти кажат точно какво трябва да се смени по колата!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Мнение от varosi » 12 Юни 2009, 11:27

mad_presley съгласен съм напълно с теб и ще те послушам.
Ще отида там другата седмица да погледнат машинката и ще пиша какво става после. :driving:
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook