Грешка 2550 от диагностика на E39 facelift?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- varosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: i7
Грешка 2550 от диагностика на E39 facelift?
Здравейте!
Някой има ли представа грешка 2550 на ECUто при диагностика какво означава?
Защото в Bosch сервиза не я разпознават. Излиза им като непозната грешка.
Благодаря предварително, ако някой има представа!
Някой има ли представа грешка 2550 на ECUто при диагностика какво означава?

Благодаря предварително, ако някой има представа!

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Грешка: P2550 - Torque management request, input signal B - signal low
Причина: Wiring short to earth, ECM, TCM
Огледай си връзките някъде да не губиш маса
п.п Бахти Боша
Причина: Wiring short to earth, ECM, TCM

Огледай си връзките някъде да не губиш маса
п.п Бахти Боша

- varosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: i7
Благодаря ти за бързият отговор!
Ще трябва да разгледам може би по схема къде се намира този Torque management request, input signal B... Трябва да се разтършувам. Някой ако има идея също би било много полезно!
Благодаря!
Ще трябва да разгледам може би по схема къде се намира този Torque management request, input signal B... Трябва да се разтършувам. Някой ако има идея също би било много полезно!
Благодаря!

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Torque management означава, че трябва да си пристегнеш някоя връзка, защото не дава добър сигнал или пък се е окислила
ECM - engine control module a.k.a ЕКУ-то
TCM - transmission control module ЕКУ-то на ск. кутия

ECM - engine control module a.k.a ЕКУ-то
TCM - transmission control module ЕКУ-то на ск. кутия
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
- varosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: i7
От Bosch диагностиката много съм доволен. Момчетата му разбират и ми намериха за нула време проблемът с горивната помпа. Докато на някой други места какво ли не ми изкараха... Но това е друга тема.
Предполагам, че не им излиза като каква точно грешка, защото техните диагностики дават само информация за Bosch компонентите до колкото знам. Те са си специализирани в това.
Предполагам, че не им излиза като каква точно грешка, защото техните диагностики дават само информация за Bosch компонентите до колкото знам. Те са си специализирани в това.

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
varosi написа:Предполагам, че не им излиза като каква точно грешка, защото техните диагностики дават само информация за Bosch компонентите до колкото знам. Те са си специализирани в това.
По-скоро нашите BOSh-майстори не си ъпдейтват софтуера, заради това BOSH-дагностика=никога. Ама това си е мое мнение и на който му харесва, да ходи и да си дава парите.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Torque management e система за следене и контрол на въртящия момент,възможно е да има проблеми с инсталацията но според мен върви при някой който работи с диагностична апаратура оригинална за БМВ,като ДИС...номера на грешката не е по-оригинал на БМВ а е по ОБД стандарта и доста често се случва транскрипцията на грешката и възможните причини да са съвсем други според оригиналната програма ДИСblacksapphire написа:Torque management означава, че трябва да си пристегнеш някоя връзка, защото не дава добър сигнал или пък се е окислила![]()
ECM - engine control module a.k.a ЕКУ-то
TCM - transmission control module ЕКУ-то на ск. кутия

P.s Автомат ли е колата?
Последна промяна VRPerformance на 11 Юни 2009, 20:36, променена общо 2 пъти
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
ами неси прав колкото и странно да ти звучиvarosi написа:...Предполагам, че не им излиза като каква точно грешка, защото техните диагностики дават само информация за Bosch компонентите до колкото знам. Те са си специализирани в това...



- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
ТОЧНОVRPerformance написа:ами неси прав колкото и странно да ти звучиvarosi написа:...Предполагам, че не им излиза като каква точно грешка, защото техните диагностики дават само информация за Bosch компонентите до колкото знам. Те са си специализирани в това...ЕКУ-то на колата си е бош,просто КТС не е толкова добър дори и при четене на продукти от собствената си марка
докато оригиналните тестери за съответните марки вършат работа на 100%,затова и аз от доста време съм се ориентирал към закупуването на оригинални тестери по-добро от тях няма
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Колега виждам че си от Русе, иди да виж как работи Ромео Тачков на старото разградско
Горкия, в таквиз филми ме вкара с тоя тестер Бош, аз си помислих че сънувам. Горкия не знаеше че работя в Бмв
А отидох само да нулирам маслото.......Исках таино да го снимам, ама гада ме скива
п.с Оригнален тестер /тоест те са 4-1 за bmw assistanta/ за БМВ тук е 23 хилки $.Има и за Х6 така






п.с Оригнален тестер /тоест те са 4-1 за bmw assistanta/ за БМВ тук е 23 хилки $.Има и за Х6 така


- varosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: i7
Колата е автомат (Steptronic) има и ръчна смяна на предавките. Къде в София мога да отида на оригинална BMW диагностика и да не ме оберат със 100лв., заради закачане на един кабел и проверка? В Bosch вземат 40лв., а във сервиза на Vari - 60лв.

- varosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: i7
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
varosi написа:да не ме оберат със 100лв., заради закачане на един кабел и проверка?
Колега, закачането на един кабел и правилното диагностициране на проблема е по-трудната работа и ти спестява пари, отстраняването е хамалската

А да ти кажат само номера на грешката и да ти вземат въобще някакви пари...такъв ще го утрепя с лайняния кол
При тези грешки винаги дава, че е прекъснат кабел, но вярвай ми, в 99% от случаите не е просто кабел.
Аз лично представа нямам за какво става въпрос само като ми кажеш грешката, а и едва ли някой тук ще ти даде някакво наистина компетентно мнение.
И защо въобще отиваш при някакви квартални майстори или каквито и да е други, без нужната диагностична техника, като можеш от първия път да отидеш в Дару-Камор, да ти закачат колата на GT1-създаден единствено и само за BMW, да ти вземат 50лв и да ти кажат точно какво трябва да се смени по колата!?
- varosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: i7
mad_presley съгласен съм напълно с теб и ще те послушам.
Ще отида там другата седмица да погледнат машинката и ще пиша какво става после.
Ще отида там другата седмица да погледнат машинката и ще пиша какво става после.


17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани