Загасва по инерция,обортомерът се побърква..-РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Загасва по инерция,обортомерът се побърква..-РЕШЕН
От какво може да е според вас , преди да загасне предърпва една такава а обортомерът прескача до 5000 оборота много рязко и спада
Последна промяна hellsgate на 22 Юни 2009, 17:43, променена общо 1 път
BMW ®
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
смуче въздух може би ,огледай гумените маркучи и особено тоя след дебитомера.. стъпковото моторче играе роля ако не подаваш газ в движение няма как да е от него
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
spacepl написа:90% датчик разпределителен вал, но всепак мини на диагностика
Гасненето е от датчика на коляновия вал

Този проблем вече мисля да го реша че ми писна . Не само и по инерция го прави. Значи да опиша по подробно .... Когато съм на скорост и държа педала на газта до половината първо започва да предърпва яко и гледам обортомера на 0 и след 1-2 секунди се съвзема пак на 2000 оборота и после започва да откача. А когато съм на свободна и съм на светофара просто загася все едно въртя ключа и нормално си загася и после трудничко пали , но зависи някой път от 1вия път някой път когато е на наклон по 3-4 пъти неможе. Забравих да кажа и като е студена колата сутринта като я запаля едвам вдига обороти.Стой си до 500 оборота и се мъчи , а ако вдигне отиде на 1000 падне на 750 и изведнъж пак отиде на 1000 някъкви такива много странни рабови прави.
BMW ®
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
при мен съм го виждал тва с оборотомера като имах проблеми с датчика на разп.вал. Имал съм случаи даже сутрин като дам на контакт и оборотомера отива на 3-4-5к оборота и играе като откачен и колата не иска да запали, след смяната на датчика вече 9-10 месеца не се е появявал проблема нито един път.
от датчика на коляновия вал беше
Благодаря ви все пак на диагностиката излязоха 2та датчика на разпределителния вал и на коляновия. Реших да ги сменя и 2та купих ги само че колата не разпознава датчика на разпределителния вал - тоест новия не знам защо така . Уж от Bosch оригинален си го закупих по рама по всичко и пак не иска ! Сега се чудя какво да го правя .

BMW ®
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Какво ще рече не го разпознава? Не можеш да го сложиш или след диагностика пак излиза като грешка 65 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
ако стария ти е сименс,а новия е друг няма да стане,но и ако двата са една и съща марка би трябвало да работи 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
както по-горе написах,сименс се сменя само със сименс и то с абсолютно същите номера като стария,иначе неставаhellsgate написа:Стария ми е сименс . Между другото и с още един колега пробвахме да си разменим датчиците не става и не става не иска да пали въобще с неговия също той е с bosch . Аз днес говорих с момчетата излязоха точни и го върнах

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани