Загасва по инерция,обортомерът се побърква..-РЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Загасва по инерция,обортомерът се побърква..-РЕШЕН

Мнение от hellsgate » 31 Май 2009, 0:55

От какво може да е според вас , преди да загасне предърпва една такава а обортомерът прескача до 5000 оборота много рязко и спада
Последна промяна hellsgate на 22 Юни 2009, 17:43, променена общо 1 път
BMW ®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 31 Май 2009, 4:24

90% датчик разпределителен вал, но всепак мини на диагностика

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 31 Май 2009, 11:20

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 18:41, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 31 Май 2009, 11:36

смуче въздух може би ,огледай гумените маркучи и особено тоя след дебитомера.. стъпковото моторче играе роля ако не подаваш газ в движение няма как да е от него

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 31 Май 2009, 11:43

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 18:40, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 31 Май 2009, 11:50

spacepl написа:90% датчик разпределителен вал, но всепак мини на диагностика


Гасненето е от датчика на коляновия вал ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 31 Май 2009, 12:08

Този проблем вече мисля да го реша че ми писна . Не само и по инерция го прави. Значи да опиша по подробно .... Когато съм на скорост и държа педала на газта до половината първо започва да предърпва яко и гледам обортомера на 0 и след 1-2 секунди се съвзема пак на 2000 оборота и после започва да откача. А когато съм на свободна и съм на светофара просто загася все едно въртя ключа и нормално си загася и после трудничко пали , но зависи някой път от 1вия път някой път когато е на наклон по 3-4 пъти неможе. Забравих да кажа и като е студена колата сутринта като я запаля едвам вдига обороти.Стой си до 500 оборота и се мъчи , а ако вдигне отиде на 1000 падне на 750 и изведнъж пак отиде на 1000 някъкви такива много странни рабови прави.
BMW ®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 31 Май 2009, 13:04

при мен съм го виждал тва с оборотомера като имах проблеми с датчика на разп.вал. Имал съм случаи даже сутрин като дам на контакт и оборотомера отива на 3-4-5к оборота и играе като откачен и колата не иска да запали, след смяната на датчика вече 9-10 месеца не се е появявал проблема нито един път.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 20 Юни 2009, 18:51

от датчика на коляновия вал беше :) Благодаря ви все пак на диагностиката излязоха 2та датчика на разпределителния вал и на коляновия. Реших да ги сменя и 2та купих ги само че колата не разпознава датчика на разпределителния вал - тоест новия не знам защо така . Уж от Bosch оригинален си го закупих по рама по всичко и пак не иска ! Сега се чудя какво да го правя .
BMW ®

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 20 Юни 2009, 19:33

Какво ще рече не го разпознава? Не можеш да го сложиш или след диагностика пак излиза като грешка 65 :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 22 Юни 2009, 17:36

изобщо не иска да запали колега просто не пасва на колата
BMW ®

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 22 Юни 2009, 18:13

ако стария ти е сименс,а новия е друг няма да стане,но и ако двата са една и съща марка би трябвало да работи :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Юни 2009, 18:18

И нов може да е дефектен. Случвало ми се е с температурен датчик за въздуха ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 22 Юни 2009, 20:05

Стария ми е сименс . Между другото и с още един колега пробвахме да си разменим датчиците не става и не става не иска да пали въобще с неговия също той е с bosch . Аз днес говорих с момчетата излязоха точни и го върнах
BMW ®

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 22 Юни 2009, 21:49

hellsgate написа:Стария ми е сименс . Между другото и с още един колега пробвахме да си разменим датчиците не става и не става не иска да пали въобще с неговия също той е с bosch . Аз днес говорих с момчетата излязоха точни и го върнах
както по-горе написах,сименс се сменя само със сименс и то с абсолютно същите номера като стария,иначе нестава :idea:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook