Консумация на ток???
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Консумация на ток???
Значи от направените преди малко процедури:
1-заключих бравата на задния капак за да изгасне плафона
2-сложих една хартиика която да натиска бутона на предна дясна врата,за да може да стой отворена докато чакам компа за заспинка
3-свързах мултицета
......заключих колата и зачаках........показа 0.7А.........след 3-4 минутки падна на 0.41А и си остана така дори и на 20-тата минута.......след това разкачих буксата на таралежа и консумацията си остана .......отключих колата и я заключих пак,зачаках да заспи компа и със разкачена букса на таралежа на 20-тата минута консумацията пак беше 0.41А
След това почнах да вадя бушоните един по един по ред на номерата.....и когато извадих номер 9....консумацията изчезна гледам за какво е той и пише,че е за климатроник и отопление пръскалки
Та какво може да е колеги.......предполагам има някъв бъг със системата за пръскалките.......щото при откачен таралеж няма консумация......тоест изключвам климатроника за консуматор
1-заключих бравата на задния капак за да изгасне плафона
2-сложих една хартиика която да натиска бутона на предна дясна врата,за да може да стой отворена докато чакам компа за заспинка
3-свързах мултицета
......заключих колата и зачаках........показа 0.7А.........след 3-4 минутки падна на 0.41А и си остана така дори и на 20-тата минута.......след това разкачих буксата на таралежа и консумацията си остана .......отключих колата и я заключих пак,зачаках да заспи компа и със разкачена букса на таралежа на 20-тата минута консумацията пак беше 0.41А
След това почнах да вадя бушоните един по един по ред на номерата.....и когато извадих номер 9....консумацията изчезна гледам за какво е той и пише,че е за климатроник и отопление пръскалки
Та какво може да е колеги.......предполагам има някъв бъг със системата за пръскалките.......щото при откачен таралеж няма консумация......тоест изключвам климатроника за консуматор
WALL написа:Почти за всичко има писано по няколко пъти/теми, има си и търсачка........колегите са писали, че такава консумация е нормална!
прочел съм всичко що се отнася до консумация,таралежи,акумулатори и т.н,но не намерих своя отговор,затова пуснах тема

В темата която си ми посочил не намирам отново решението си

И консумация от 0.4А НЕ Е НОРМАЛНА






Та.......бушон номер 9



Някой има ли представа,как мога да проверя отоплението на пръскалките?Смисъл след запалване се вкл автоматично.....или се пускат като включа реотани заден прозорец


- svetlio_vt
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: гр. Велико Търново
Здравей колега, аз преди две години имах същия проблем, и аз като махна бушон № 9 и се оправяше, накрая се оказа поставената аларма на колата, т.к са поставили някакви диоди които пропускат ток в една посока и колата не може да заспи. Та ако си поставял аларма просто я махни. На мене в Дарукар ми оправиха проблема като ми казаха че просто нямам нужда от нея. Успех!!!
svetlio_vt написа:Та ако си поставял аларма просто я махни. На мене в Дарукар ми оправиха проблема като ми казаха че просто нямам нужда от нея. Успех!!!
Еми,за съжаление се оказа че колата няма оригинална аларма и трябваше да сложа,иначе няма Каско

А без аларма няма как да стой колата

Макя му и трън,ама ако е от алармата би трябвало при изваден бушон и тя да не работи,а тя си баца

- svetlio_vt
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: гр. Велико Търново
Това е истината, махай я. Тя ти трябва само за каското, аз също заради това я сложих, сега изобщо неискам да чуя за аларма. В дарукар ми я направиха да работи само като дистанционно централно...пак си писукаше, но като отвориш врата не писка. Но проблема ти е от там убеден съм.....Аз смених и акумулатор даже докато разбера какво е станало. Просто тези диоди които са поставени не пропускат ток ..и компа не може да подаде информация колата да заспи (поне така ми обясниха в Дару) И сега като махнеш бушона мисля че и осветлението в купето изчезваше..пълна гадост. За съжаление не са прости автомобили и слагането на такива аларми създават доста проблеми и не само на тебе а на доста народ които карат Е39. Успех!!!
svetlio_vt написа:И сега като махнеш бушона мисля че и осветлението в купето изчезваше..пълна гадост.
За съжаление не са прости автомобили и слагането на такива аларми създават доста проблеми и не само на тебе а на доста народ които карат Е39. Успех!!!
Всичко работи,осветление,централното заключване от плипа,стъкла отваря/затваря от фабричния ключ

Махам бушона и няма консумация........обаче и не тръгва климатроника

А найстина,алармата я правиха един цял ден,и казаха че тези коли са много сложни,защото били много "умни"и трудно се лъжели,след това като я взех......на 16-тата минута компа заспиваше и аларма нямаше,щото не бяха в вързали на постоянен плюс


Как да проверя дали е от алармата консумацията?
Да и разкача куплунга на управлението и да пробвам да замеря пак консумацията,м

- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
и при мен има нещо странно -зимата като има лед и скреж и излеза на балкона винаги около пръскалките ми е размразено ,но до сега акумулатора не ми е падал . Мислех ,че се включват сами под някаква температура ,но явно е проблем 

- svetlio_vt
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: гр. Велико Търново
За да разбереш дали е от алармата трябва да откачаш всички кабели от вратите защото са вързани най вероятно последователно.....най добре да отидеш при хората които са ти поставяли алармата, те най добре ще замерят, защото са специалисти. Има и друго важно условие ако искаш алармата да ти остане! Сега 4-те врати са ти вързани последователно, а при Е39 се връзва всяка врата поотделно и е хубаво да им кажеш това!....и тези диоди (ако имаш поставени) да ги махнат, защото като я заключиш, тя си прави разни тестове и заспива на 16 мин мисля че беше, а като ги има тях няма как да "заспи"!

- svetlio_vt
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: гр. Велико Търново
Ами обикновенно ги слагат преди буксата на фаровете или мигачите...зависи към кое са ти я вързали (което ти мига при отключване и заключване), съответно и за стоповете важи същото. Просто погледни дали ги има....някой алармаджии ги слагат други не. При мене лично бяха към мигачите вързани. Тези диоди ги слагат за да не подават напрежение към алармата и да ти отключат колата. Така поне съм чувал, не съм специалист в тази област. 

33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани