Консумация на ток???

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Консумация на ток???

Мнение от meha » 15 Май 2009, 22:58

Значи от направените преди малко процедури:
1-заключих бравата на задния капак за да изгасне плафона
2-сложих една хартиика която да натиска бутона на предна дясна врата,за да може да стой отворена докато чакам компа за заспинка
3-свързах мултицета
......заключих колата и зачаках........показа 0.7А.........след 3-4 минутки падна на 0.41А и си остана така дори и на 20-тата минута.......след това разкачих буксата на таралежа и консумацията си остана .......отключих колата и я заключих пак,зачаках да заспи компа и със разкачена букса на таралежа на 20-тата минута консумацията пак беше 0.41А
След това почнах да вадя бушоните един по един по ред на номерата.....и когато извадих номер 9....консумацията изчезна гледам за какво е той и пише,че е за климатроник и отопление пръскалки
Та какво може да е колеги.......предполагам има някъв бъг със системата за пръскалките.......щото при откачен таралеж няма консумация......тоест изключвам климатроника за консуматор
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 15 Май 2009, 23:22

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 21:16, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 15 Май 2009, 23:44

WALL написа:Почти за всичко има писано по няколко пъти/теми, има си и търсачка........колегите са писали, че такава консумация е нормална!


прочел съм всичко що се отнася до консумация,таралежи,акумулатори и т.н,но не намерих своя отговор,затова пуснах тема :!:
В темата която си ми посочил не намирам отново решението си :!:
И консумация от 0.4А НЕ Е НОРМАЛНА :!: :!: :!: :!: :!: Говоря за 0.4А........а не за 0.04А :!:
Та.......бушон номер 9 :?: :?: :?:
Някой има ли представа,как мога да проверя отоплението на пръскалките?Смисъл след запалване се вкл автоматично.....или се пускат като включа реотани заден прозорец :uups: :confused:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 16 Май 2009, 0:05

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 21:16, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 16 Май 2009, 8:53

WALL написа:Нещо и аз не мога да я намеря тази тема която ти трябва може би, но ставаше въпрос за проблем като твоя на някой от София и в Дару кар му го оправят с смяна на кондензатор (може и да бъркам ел. елемент) на платката на управлението на АС


нещо и аз не мога да я намеря тази тема :( :( :( :( :( :(
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: гр. Велико Търново

Мнение от svetlio_vt » 16 Май 2009, 9:19

Здравей колега, аз преди две години имах същия проблем, и аз като махна бушон № 9 и се оправяше, накрая се оказа поставената аларма на колата, т.к са поставили някакви диоди които пропускат ток в една посока и колата не може да заспи. Та ако си поставял аларма просто я махни. На мене в Дарукар ми оправиха проблема като ми казаха че просто нямам нужда от нея. Успех!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 16 Май 2009, 9:22

svetlio_vt написа:Та ако си поставял аларма просто я махни. На мене в Дарукар ми оправиха проблема като ми казаха че просто нямам нужда от нея. Успех!!!


Еми,за съжаление се оказа че колата няма оригинална аларма и трябваше да сложа,иначе няма Каско :(
А без аларма няма как да стой колата :evil:
Макя му и трън,ама ако е от алармата би трябвало при изваден бушон и тя да не работи,а тя си баца :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: гр. Велико Търново

Мнение от svetlio_vt » 16 Май 2009, 9:35

Това е истината, махай я. Тя ти трябва само за каското, аз също заради това я сложих, сега изобщо неискам да чуя за аларма. В дарукар ми я направиха да работи само като дистанционно централно...пак си писукаше, но като отвориш врата не писка. Но проблема ти е от там убеден съм.....Аз смених и акумулатор даже докато разбера какво е станало. Просто тези диоди които са поставени не пропускат ток ..и компа не може да подаде информация колата да заспи (поне така ми обясниха в Дару) И сега като махнеш бушона мисля че и осветлението в купето изчезваше..пълна гадост. За съжаление не са прости автомобили и слагането на такива аларми създават доста проблеми и не само на тебе а на доста народ които карат Е39. Успех!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 16 Май 2009, 10:14

svetlio_vt написа:И сега като махнеш бушона мисля че и осветлението в купето изчезваше..пълна гадост.
За съжаление не са прости автомобили и слагането на такива аларми създават доста проблеми и не само на тебе а на доста народ които карат Е39. Успех!!!


Всичко работи,осветление,централното заключване от плипа,стъкла отваря/затваря от фабричния ключ :roll:

Махам бушона и няма консумация........обаче и не тръгва климатроника :mhihi:

А найстина,алармата я правиха един цял ден,и казаха че тези коли са много сложни,защото били много "умни"и трудно се лъжели,след това като я взех......на 16-тата минута компа заспиваше и аларма нямаше,щото не бяха в вързали на постоянен плюс :D Айде пак я закарах......оправиха я........надявам се да са си свършили работата добре,щото я правиха в една от добрите фирми за аудио,видео,аларми и т.н :confused:

Как да проверя дали е от алармата консумацията?
Да и разкача куплунга на управлението и да пробвам да замеря пак консумацията,м :?:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 16 Май 2009, 10:18

и при мен има нещо странно -зимата като има лед и скреж и излеза на балкона винаги около пръскалките ми е размразено ,но до сега акумулатора не ми е падал . Мислех ,че се включват сами под някаква температура ,но явно е проблем :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 16 Май 2009, 10:47

някой може ли да каже,кога започват да топлят пръскалките?
Смисъл включват ли се от някъде или са на автоматичен режим,спрямо датчика за външна температура :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: гр. Велико Търново

Мнение от svetlio_vt » 16 Май 2009, 10:53

За да разбереш дали е от алармата трябва да откачаш всички кабели от вратите защото са вързани най вероятно последователно.....най добре да отидеш при хората които са ти поставяли алармата, те най добре ще замерят, защото са специалисти. Има и друго важно условие ако искаш алармата да ти остане! Сега 4-те врати са ти вързани последователно, а при Е39 се връзва всяка врата поотделно и е хубаво да им кажеш това!....и тези диоди (ако имаш поставени) да ги махнат, защото като я заключиш, тя си прави разни тестове и заспива на 16 мин мисля че беше, а като ги има тях няма как да "заспи"! :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 16 Май 2009, 11:12

svetlio_vt написа:....и тези диоди (ако имаш поставени) да ги махнат, защото като я заключиш, тя си прави разни тестове и заспива на 16 мин мисля че беше, а като ги има тях няма как да "заспи"! :D [/b]


за кои диоди става въпрос колега?
иначе много полезно инфо,мерси ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: гр. Велико Търново

Мнение от svetlio_vt » 16 Май 2009, 12:28

Ами обикновенно ги слагат преди буксата на фаровете или мигачите...зависи към кое са ти я вързали (което ти мига при отключване и заключване), съответно и за стоповете важи същото. Просто погледни дали ги има....някой алармаджии ги слагат други не. При мене лично бяха към мигачите вързани. Тези диоди ги слагат за да не подават напрежение към алармата и да ти отключат колата. Така поне съм чувал, не съм специалист в тази област. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 16 Май 2009, 12:51

svetlio_vt написа:При мене лично бяха към мигачите вързани.


и при мен е на мигачите
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook