Помощ! БМВ-то изведнъж спря да пали

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.01.2009
Пол: Мъж
Кара: Е39 520i

Помощ! БМВ-то изведнъж спря да пали

Мнение от Bojidar » 08 Май 2009, 21:11

Днес сутринта запалих БМВ-то (запали си както трябва) и си отидох на кафе, но след това проблемите с паленето започнаха. Когато след като си пийнах кафенцето се опитах да запаля колата, тя не палеше. И така с един рапатрак я докарахме до нас и сега стои пред къщата. Дайте ми идеи от какво може изведнъж така да спре да пали. Когато подам контакт на таблото светва една лампа, кръгла с удивителен знак,и не иска да загасне дори когато се опитвам да запаля колата. Да не би това да е причината? Колата е БМВ Е39, 1997 година 520и.


Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 08 Май 2009, 21:19

А върти ли изобщо на стартер,когато се опитваш да палиш?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 08 Май 2009, 21:29

Аз на старото бмв е36 имах същиа проблем,изгасих я и повче не запали върти но не пали.Оказасе бензинова помпа,смених я и готово.Когато купувах новата продавача каза,че гори защощо се кара със малко бензин във колата,помпата загрявя и неможе да со охлади.
BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 08 Май 2009, 21:33

Ако иъведнзж без видима причина е престанала да пали е нещо което се скапва от раз

- бензинова помпа
- датчик колянов/разпределителен вал
- EWS/ECU

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.01.2009
Пол: Мъж
Кара: Е39 520i

А върти ли изобщо на стартер,когато се опитваш да палиш?

Мнение от Bojidar » 08 Май 2009, 21:42

Да, колата върти на стартер.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 08 Май 2009, 21:43

tsb_bg написа:Ако иъведнзж без видима причина е престанала да пали е нещо което се скапва от раз

- бензинова помпа
- датчик колянов/разпределителен вал
- EWS/ECU


Точно за това попитах дали се върти стартера понеже когато колата не си познава имобилайзера стига само до контакт и изобщо не върти на стартер...поне при мен е така де :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 08 Май 2009, 22:00

im0tep написа:... когато колата не си познава имобилайзера стига само до контакт и изобщо не върти на стартер...


:yes:

1. Пробвай дали си познава ключа като опиташ да запалиш с резервния

2. Ослушай се дали бръмчи помпата като дадеш контакт без да въртиш на стартер (помпата трябва да звърти за около 3-4 секунди, за да вдигне налягане)

3. Датчиците на колянов/разпределителен вал се мерят, но ако се стигне до там най-добре е да и направиш една диагностика
Последна промяна tsb_bg на 08 Май 2009, 22:05, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.01.2009
Пол: Мъж
Кара: Е39 520i

БМВ-то изведнъж спря да пали

Мнение от Bojidar » 08 Май 2009, 22:03

Колеги, имате ли представа каква е цената на частите, които сте написали по-горе, само че втора ръка.
Последна промяна Bojidar на 08 Май 2009, 22:35, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: БМВ-то изведнъж спря да пали

Мнение от im0tep » 08 Май 2009, 22:10

Bojidar написа:Колаги, имате ли представа каква е цената на частите, които сте написали по-горе, само че втора ръка.


Колега ти май сам не искаш да си помогнеш.Отговори на въпросите,който сме ти задали за да знаем към кой части да те насочим !

Иначе датчиците на валовете са към 150 лв ,за помпата е към 250-300 ( не изобщо не съм сигурен в това,говоря по много смътни спомени) а ЕКУ-то и ЕВС-а не се купуват.Ако се окаже от последните две,най-вероятно ще трябва да се синхронизира наново имобилайзера на колата.Но въпреки всичко кажи дали колата върти изобщо на стартер и когато си на контакт дали се чува помпата да бръмчи ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 08 Май 2009, 22:12

и ЕКУ се купува и ЕВС се купува първо отиди на диагностика колега тука само може да гадаем

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 08 Май 2009, 22:25

anzak написа:и ЕКУ се купува и ЕВС се купува първо отиди на диагностика колега тука само може да гадаем


Мисълта ми беше,че много рядко се случва те да се сменят
Иначе колегата е прав,най-добре първо на диагностика

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.01.2009
Пол: Мъж
Кара: Е39 520i

БМВ-то не пали

Мнение от Bojidar » 08 Май 2009, 22:34

1. Пробвай дали си познава ключа като опиташ да запалиш с резервния
Да познава го, върти и с него.

2. Ослушай се дали бръмчи помпата като дадеш контакт без да въртиш на стартер (помпата трябва да звърти за около 3-4 секунди, за да вдигне налягане)

Не я чувам да бръмчи.

3. Датчиците на колянов/разпределителен вал се мерят, но ако се стигне до там най-добре е да и направиш една диагностика
Утре съм на диагностика
Последна промяна Bojidar на 08 Май 2009, 22:57, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.01.2009
Пол: Мъж
Кара: Е39 520i

БМВ-то не пали

Мнение от Bojidar » 08 Май 2009, 22:36

На стартер върти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 08 Май 2009, 22:43

tsb_bg написа:
im0tep написа:... когато колата не си познава имобилайзера стига само до контакт и изобщо не върти на стартер...


:yes:

1. Пробвай дали си познава ключа като опиташ да запалиш с резервния

2. Ослушай се дали бръмчи помпата като дадеш контакт без да въртиш на стартер (помпата трябва да звърти за около 3-4 секунди, за да вдигне налягане)

3. Датчиците на колянов/разпределителен вал се мерят, но ако се стигне до там най-добре е да и направиш една диагностика

Датчик колянов вал как ще го премериш колега много ми е интересно на М52

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: БМВ-то не пали

Мнение от im0tep » 08 Май 2009, 22:54

Bojidar написа:1. Пробвай дали си познава ключа като опиташ да запалиш с резервния
Да познава го, запали и с него.

2. Ослушай се дали бръмчи помпата като дадеш контакт без да въртиш на стартер (помпата трябва да звърти за около 3-4 секунди, за да вдигне налягане)

Не я чувам да бръмчи.

3. Датчиците на колянов/разпределителен вал се мерят, но ако се стигне до там най-добре е да и направиш една диагностика
Утре съм на диагностика


Колега,запалил си с резервния ключ?!?!!?!? Това сега ли имаш предвид,че си запалил????????????????

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook