Помощ! БМВ-то изведнъж спря да пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Помощ! БМВ-то изведнъж спря да пали
Днес сутринта запалих БМВ-то (запали си както трябва) и си отидох на кафе, но след това проблемите с паленето започнаха. Когато след като си пийнах кафенцето се опитах да запаля колата, тя не палеше. И така с един рапатрак я докарахме до нас и сега стои пред къщата. Дайте ми идеи от какво може изведнъж така да спре да пали. Когато подам контакт на таблото светва една лампа, кръгла с удивителен знак,и не иска да загасне дори когато се опитвам да запаля колата. Да не би това да е причината? Колата е БМВ Е39, 1997 година 520и.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Аз на старото бмв е36 имах същиа проблем,изгасих я и повче не запали върти но не пали.Оказасе бензинова помпа,смених я и готово.Когато купувах новата продавача каза,че гори защощо се кара със малко бензин във колата,помпата загрявя и неможе да со охлади.
BMW
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
tsb_bg написа:Ако иъведнзж без видима причина е престанала да пали е нещо което се скапва от раз
- бензинова помпа
- датчик колянов/разпределителен вал
- EWS/ECU
Точно за това попитах дали се върти стартера понеже когато колата не си познава имобилайзера стига само до контакт и изобщо не върти на стартер...поне при мен е така де

im0tep написа:... когато колата не си познава имобилайзера стига само до контакт и изобщо не върти на стартер...

1. Пробвай дали си познава ключа като опиташ да запалиш с резервния
2. Ослушай се дали бръмчи помпата като дадеш контакт без да въртиш на стартер (помпата трябва да звърти за около 3-4 секунди, за да вдигне налягане)
3. Датчиците на колянов/разпределителен вал се мерят, но ако се стигне до там най-добре е да и направиш една диагностика
Последна промяна tsb_bg на 08 Май 2009, 22:05, променена общо 1 път
БМВ-то изведнъж спря да пали
Колеги, имате ли представа каква е цената на частите, които сте написали по-горе, само че втора ръка.
Последна промяна Bojidar на 08 Май 2009, 22:35, променена общо 1 път
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: БМВ-то изведнъж спря да пали
Bojidar написа:Колаги, имате ли представа каква е цената на частите, които сте написали по-горе, само че втора ръка.
Колега ти май сам не искаш да си помогнеш.Отговори на въпросите,който сме ти задали за да знаем към кой части да те насочим !
Иначе датчиците на валовете са към 150 лв ,за помпата е към 250-300 ( не изобщо не съм сигурен в това,говоря по много смътни спомени) а ЕКУ-то и ЕВС-а не се купуват.Ако се окаже от последните две,най-вероятно ще трябва да се синхронизира наново имобилайзера на колата.Но въпреки всичко кажи дали колата върти изобщо на стартер и когато си на контакт дали се чува помпата да бръмчи ???
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
anzak написа:и ЕКУ се купува и ЕВС се купува първо отиди на диагностика колега тука само може да гадаем
Мисълта ми беше,че много рядко се случва те да се сменят
Иначе колегата е прав,най-добре първо на диагностика
БМВ-то не пали
1. Пробвай дали си познава ключа като опиташ да запалиш с резервния
Да познава го, върти и с него.
2. Ослушай се дали бръмчи помпата като дадеш контакт без да въртиш на стартер (помпата трябва да звърти за около 3-4 секунди, за да вдигне налягане)
Не я чувам да бръмчи.
3. Датчиците на колянов/разпределителен вал се мерят, но ако се стигне до там най-добре е да и направиш една диагностика
Утре съм на диагностика
Да познава го, върти и с него.
2. Ослушай се дали бръмчи помпата като дадеш контакт без да въртиш на стартер (помпата трябва да звърти за около 3-4 секунди, за да вдигне налягане)
Не я чувам да бръмчи.
3. Датчиците на колянов/разпределителен вал се мерят, но ако се стигне до там най-добре е да и направиш една диагностика
Утре съм на диагностика
Последна промяна Bojidar на 08 Май 2009, 22:57, променена общо 1 път
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
tsb_bg написа:im0tep написа:... когато колата не си познава имобилайзера стига само до контакт и изобщо не върти на стартер...
1. Пробвай дали си познава ключа като опиташ да запалиш с резервния
2. Ослушай се дали бръмчи помпата като дадеш контакт без да въртиш на стартер (помпата трябва да звърти за около 3-4 секунди, за да вдигне налягане)
3. Датчиците на колянов/разпределителен вал се мерят, но ако се стигне до там най-добре е да и направиш една диагностика
Датчик колянов вал как ще го премериш колега много ми е интересно на М52
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: БМВ-то не пали
Bojidar написа:1. Пробвай дали си познава ключа като опиташ да запалиш с резервния
Да познава го, запали и с него.
2. Ослушай се дали бръмчи помпата като дадеш контакт без да въртиш на стартер (помпата трябва да звърти за около 3-4 секунди, за да вдигне налягане)
Не я чувам да бръмчи.
3. Датчиците на колянов/разпределителен вал се мерят, но ако се стигне до там най-добре е да и направиш една диагностика
Утре съм на диагностика
Колега,запалил си с резервния ключ?!?!!?!? Това сега ли имаш предвид,че си запалил????????????????
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани