reset индикацията за смяна на масло
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
reset индикацията за смяна на масло
Здравейте,
с бмв 525тдс съм ,смених маслото сам, но не мога да се справя със зануляването на индикацията на таблото видях тези теми тук:
http://www.yiming.info/200810/23/50.html
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F1%EB%EE
http://bmw.dulaine.com/tips/reset.htm
Ето как го правя
1.Без да е на контакт колата отварям капачката на Буксата
2.Свързам дупчици 7 с 19 с кабел.
3. Дазам на контакт (първото полужение на клуча,преди подгрева) за 3 сек.
4. Изключвам от контакт
5. Затварям капачката на буксата
6. Давам на подгрев
7.Нищо не се е получило
8. Процедура 1 до 8 най-малко 10 пъти...
Но не можах да го направя ,....моля някой който го е правил да ми пише как ТОЧНО става reset-а ,..Благодяря
P.S.
Моля за компетентни отговори,..
с бмв 525тдс съм ,смених маслото сам, но не мога да се справя със зануляването на индикацията на таблото видях тези теми тук:
http://www.yiming.info/200810/23/50.html
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F1%EB%EE
http://bmw.dulaine.com/tips/reset.htm
Ето как го правя
1.Без да е на контакт колата отварям капачката на Буксата
2.Свързам дупчици 7 с 19 с кабел.
3. Дазам на контакт (първото полужение на клуча,преди подгрева) за 3 сек.
4. Изключвам от контакт
5. Затварям капачката на буксата
6. Давам на подгрев
7.Нищо не се е получило
8. Процедура 1 до 8 най-малко 10 пъти...
Но не можах да го направя ,....моля някой който го е правил да ми пише как ТОЧНО става reset-а ,..Благодяря
P.S.
Моля за компетентни отговори,..
- светльо85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 530d Exclusive Edition
- Мечтае да кара: само бмв
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1&start=15
ето тук си го има.и определено ключа е на подгрев. За е46 и е39 и за е36 е едно и също
Айде спестихте по 2лв.
ето тук си го има.и определено ключа е на подгрев. За е46 и е39 и за е36 е едно и също

- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
tsb_bg написа:twake написа:Мисля, че се чакаше 30 сек като ги свържеш 7 и 19.
Чака се 3 sec за нулиране на OIL SERVICE и 9 sec за INSPECTION
След 30 sec ще се нулира INSPECTION-a (повече от 9 sec), което означава и нулиране на OIL SERVICE, защото той е част от всеки INSPECTION

Само че ключа трябва да е на позиция 2(преди запалване или подгряване)
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
milennyc написа:![]()
Само че ключа трябва да е на позиция 2(преди запалване или подгряване)
Малко уточнение колега - позиция 2 при TDS е точно при подгряване (или казано иначе – на контакт – всички контролни лампи трябва да светнат):

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Някой да го е правил ? или споделяте какво сте чели в интернет?
Защото аз го пробвам и не става....човек който го е правил ми трябва ...казват ,че има и някакъв начин за ресет от таблото...от менютата...тест 3 ....нека КОЙТО ГО Е ПРАВИЛ да сподели ,моля.
Сега така го правя ,но пак не става..
1.Без да е на контакт колата отварям капачката на Буксата
2.Свързам дупчици 7 с 19 с кабел.(и/или 7 с другия край на кабела на маса)
3. Давам на контакт (подгрева) за 3 сек.
4. Изключвам от контакт (докато изгасне всичко на таблото)
Тук се чудя дали е станал рестарта и как се разбира...
5. Махам кабела, Затварям капачката на буксата
6. Давам на подгрев
7.Нищо не се е получило
8. Процедура 1 до 8 най-малко 10 пъти...няма ефект
нещо ми обягва....има някаква тъкност май.....
Защото аз го пробвам и не става....човек който го е правил ми трябва ...казват ,че има и някакъв начин за ресет от таблото...от менютата...тест 3 ....нека КОЙТО ГО Е ПРАВИЛ да сподели ,моля.
Сега така го правя ,но пак не става..
1.Без да е на контакт колата отварям капачката на Буксата
2.Свързам дупчици 7 с 19 с кабел.(и/или 7 с другия край на кабела на маса)
3. Давам на контакт (подгрева) за 3 сек.
4. Изключвам от контакт (докато изгасне всичко на таблото)
Тук се чудя дали е станал рестарта и как се разбира...
5. Махам кабела, Затварям капачката на буксата
6. Давам на подгрев
7.Нищо не се е получило
8. Процедура 1 до 8 най-малко 10 пъти...няма ефект
нещо ми обягва....има някаква тъкност май.....
- twistermpm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: ре
Абе колега то си пише в http://bmw.dulaine.com/tips/reset.htm ДАВАШ НА КОНТАКТ и тогава свързваш буксите 7 и 19 броиш до 3 и си спестяваш паритеbera написа:Някой да го е правил ? или споделяте какво сте чели в интернет?
Защото аз го пробвам и не става....човек който го е правил ми трябва ...казват ,че има и някакъв начин за ресет от таблото...от менютата...тест 3 ....нека КОЙТО ГО Е ПРАВИЛ да сподели ,моля.
Сега така го правя ,но пак не става..
1.Без да е на контакт колата отварям капачката на Буксата
2.Свързам дупчици 7 с 19 с кабел.(и/или 7 с другия край на кабела на маса)
3. Давам на контакт (подгрева) за 3 сек.
4. Изключвам от контакт (докато изгасне всичко на таблото)
Тук се чудя дали е станал рестарта и как се разбира...
5. Махам кабела, Затварям капачката на буксата
6. Давам на подгрев
7.Нищо не се е получило
8. Процедура 1 до 8 най-малко 10 пъти...няма ефект
нещо ми обягва....има някаква тъкност май.....

- twistermpm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
1.Слагате проводника на пинове 7 и 19.
2.Давате на втора позиция контактния ключ.
3.Изчаквате 3-4 или 10-12сек (за ойл- и тайминспекшъна).
4.Махате проводника от пиновете.
5.Връщате контактния ключ в изходно положение.
Проверете дали със сигурност проводника контактува с пиновете.Пин 19 е "маса",т.е. може да се свърже пин 7 и с корпуса на колата.
2.Давате на втора позиция контактния ключ.
3.Изчаквате 3-4 или 10-12сек (за ойл- и тайминспекшъна).
4.Махате проводника от пиновете.
5.Връщате контактния ключ в изходно положение.
Проверете дали със сигурност проводника контактува с пиновете.Пин 19 е "маса",т.е. може да се свърже пин 7 и с корпуса на колата.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Абе кфи два лева - аз оня ден се набутах да ми сменят масло в един непознат сервиз (до ТУ София) - взеха ми 15 лв за ресет!!!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани