е39 2.0и гасне при загрял двигател- решено
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
е39 2.0и гасне при загрял двигател- решено
Здравейте колеги! От една седмица насам имам следния проблем: Докато двигателя е студен колата пали и върви отлично, щом загрее гасне (независимо дали е в движение или на място), изчаквам да изстине напълно, паля и така докато загрее пак. Майстори ми казваха, че ми бил заминал датчика за температура на входящия въздух във всмукателния колектор, ако някой е имал подобен проблем моля да сподели. Колата е е39 98год 2.0и.
Последна промяна dbanchev на 01 Юни 2009, 14:40, променена общо 1 път
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
по-скоро датчик на разпределителен или колянов вал - един от двата е, но кои, ще каже диагностиката
не са страшни 130-40 кинта

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Аз залагам на датчика на коляновия вал...но както каза колегата само една диагностика ще каже точно.Аз съм го сменял този датчик и симптомите бяха същите,гаснеше в движение когато е загряла и после неможе да запали докато не поистине малко.
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Аз също съм сменял въпросният датчик. Единият е с по дълъг кабел а другият с по къс тои е на коляновият вал мисля. На диагностиката с което и да е устроиство трябва да ти покаже кои от двата е заминал, а щом е стигнало до гаснене от тоя датчик значи положението е много сериозно. Аз карах 1 месец с заминал такъв датчик и нищо. Направих профилактична диагностика и тогава открих пролбема и го смених. Също друг симптом на това може да бъде леко играене на обороти от време на време пак поради тоя втория датчик.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Значи колеги диагностиката показа следните неща:
проблем в датчика за температурата на входящия въздух
механичен проблем с ваноса
проблем с клапана за рециркулация на бензинови пари.
Смених датчика за температурата, никакъв резултат, възможно ли е от този ванос да се получава гасненето? Защото според мен от клапана за рециркулация на бензиновите пари ( поправете ме ако не се нарича точно така, но момчетата ми обясниха че за това служи) не би трябвало да гасне. Вече се видях в чудо с това гаснене, карам колата от 2,5 год и всяка година си правя профилактична диагностика, досега не съм имал никакви проблеми
.
проблем в датчика за температурата на входящия въздух
механичен проблем с ваноса
проблем с клапана за рециркулация на бензинови пари.
Смених датчика за температурата, никакъв резултат, възможно ли е от този ванос да се получава гасненето? Защото според мен от клапана за рециркулация на бензиновите пари ( поправете ме ако не се нарича точно така, но момчетата ми обясниха че за това служи) не би трябвало да гасне. Вече се видях в чудо с това гаснене, карам колата от 2,5 год и всяка година си правя профилактична диагностика, досега не съм имал никакви проблеми

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Тая клапа за рециркулация не се ли намира в резервоара някаде?
И на мен ми дава някаква грешка за някаква вентиалционна клапа в резервоара,но нямам никакви проблеми с колата.А някои от датчиците на валовете не ти ли го вади като грешка?? Моя проблем с гасненето се оправи след смяна на датчика на коляновия вал.Ако не ти се свидят парите го смени и него нищо ,че не дава грешка...на мен работата ми излезе около 120 лв за датчика и 30лв. смяна в оторизиран сервиз (ВарнаКарс)

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Ами да в резервоара се намира. Други грешки освен тези, които съм описал по- горе не излизат на диагмностиката, ще го сменя датчика на коляновия вал, това не ме притеснява, но незнам какво ще рече това повреда във ваноса и дали е сериозно
? Въобще възможно ли е самият ванос да предизвиква такива неща като гаснене и придърпване в движение?

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
dbanchev написа:Ами да в резервоара се намира. Други грешки освен тези, които съм описал по- горе не излизат на диагмностиката, ще го сменя датчика на коляновия вал, това не ме притеснява, но незнам какво ще рече това повреда във ваноса и дали е сериозно? Въобще възможно ли е самият ванос да предизвиква такива неща като гаснене и придърпване в движение?
Колега,не искам да те подвеждам с тоя датчик на коляновия вал и да се окаже,че не е от него...с устройството точно на вануса не съм сапознат...ако искаш почни първо от него

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Проблема с ваноса бил в това, че някакъв клапан бил повреден и неработел и от там идвала повредата. Нека някой колега, който е по запознат с ваноса да каже нещо по този въпрос, ще съм много благодарен! 

im0tep написа:Тая клапа за рециркулация не се ли намира в резервоара някаде? ...
Този клапан (номер 1 от схемата) се нарича "вентилационен клапан на резервоара" и се намира в двигателния отсек до дросела.
Когато се повреди прекъсва притока на въздух до резервоара, при което помпата създава вакуум и горивото не стига до инжекциона (или поне с не достатъчно количество и налягане).
Това те заблуждава, че е свързано с достигане на работната температура на двигателя, а всъщност е въпрос на време да се създаде вакуум ...
Пробвай да отвиеш капачката на резервоара (за да влиза въздух) и да покараш така.
Ако се оправят нещата значи е от него и трябва да го смениш (около 120 лв.)


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
dbanchev написа:Проблема с ваноса бил в това, че някакъв клапан бил повреден и неработел и от там идвала повредата....
Въпросния клапан е No 3 от схемата
Проверява се като се изключи кабела от буксата и се следи дали има промяна в работата на двигателя
Малко вероятно е да работи на студено и да прави номера само на загрял двигател. Ако въобще е VANOS-a по-скоро са О-пръстените или гарнитурите ...

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Проблема е решен! След смяна на датчици колянов и разпределителен вал и клапана за рециркулация за горивни пари+ изчистване на всички грешки моят любимец отново е в играта и работи по добре от всякога! Благодаря на всички колеги дали мнение по темата! 

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
dbanchev написа:Проблема е решен! След смяна на датчици колянов и разпределителен вал и клапана за рециркулация за горивни пари+ изчистване на всички грешки моят любимец отново е в играта и работи по добре от всякога! Благодаря на всички колеги дали мнение по темата!
Колега я кажи тоя клапан колко го купи? и моя го вади като грешка ама пък не ми прави проблем колата

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
dbanchev написа:Проблема е решен! След смяна на датчици колянов и разпределителен вал и клапана за рециркулация за горивни пари+ изчистване на всички грешки моят любимец отново е в играта и работи по добре от всякога! Благодаря на всички колеги дали мнение по темата!
най вероятно проблема ти е бил само в 1 от тия 3 неща ,но майстора си е търсел работа ...
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Ами клапана го взех за 120лв, майстора е братовчед ми не ме е набутал всички тези неща си бяха заминали колата беше труп преди да ги сменя! Може клапана да не е бил фатален, но реших все пак да го сменя, а датчиците бяха заминали на 100%.
Последна промяна dbanchev на 01 Юни 2009, 15:48, променена общо 1 път
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани