Разглабяне на радио BMW Professional RDS с MID

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: E39 525TDS Touring

Разглабяне на радио BMW Professional RDS с MID

Мнение от Dirrty » 16 Апр 2009, 17:09

Здравейте колеги! Ще ви бъда много благодарен ако някой може да коже как се разглабя този модел радио.
† Св. Синод
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 16 Апр 2009, 17:22

1. Издърпваш копчето за включване и усилване на MID-a
2. Под него в долната част има дупка през която се стига до винтче - торкс (мисля, че беше No 8 )
3. Завърташ около 45 градуса наляво и вадиш MID-a (с нагаждане първо от ляво)
4. Ако ще разглобяваш повече е добре да откачиш кабелите от гърба на MID-a за да не го надраскаш него и управлението на климатроника под него
5. От долната страна на RDS-а има винтове, които до момента са били скрити от MID-а.
6. Отвиваш ги и тях и издърпваш RDS-a напред като внимаваш за буксата с кабелите и антената

.........

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 11.04.2009

Мнение от AndRea&CostI » 16 Апр 2009, 17:33

tsb_bg написа:1. Издърпваш копчето за включване и усилване на MID-a
2. Под него в долната част има дупка през която се стига до винтче - торкс (мисля, че беше No 8 )
3. Завърташ около 45 градуса наляво и вадиш MID-a (с нагаждане първо от ляво)
4. Ако ще разглобяваш повече е добре да откачиш кабелите от гърба на MID-a за да не го надраскаш него и управлението на климатроника под него
5. От долната страна на RDS-а има винтове, които до момента са били скрити от MID-а.
6. Отвиваш ги и тях и издърпваш RDS-a напред като внимаваш за буксата с кабелите и антената

.........



:yes:

и все пак, ако някои си търси такова, маи беше бизнес моето.. състои се от 2 части, имам за продаване + малката букса за долното :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: E39 525TDS Touring

Мнение от Dirrty » 16 Апр 2009, 18:13

Благодаря за бързата намеса. Проблема е следния глъхне радиото от време на време и се съмнявам да не е нещо по антената проблема. Ако някой е имал такъв проблем нека до сподели.
† Св. Синод
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 16 Апр 2009, 18:35

Изключи RDS-a (да не се опитва да намери същата станция с по-силен сигнал) и виж как ще му се отрази

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: E39 525TDS Touring

Мнение от Dirrty » 21 Апр 2009, 10:24

Колеги пробвах с изключване на RDS, но няма подобрение
† Св. Синод
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 21 Апр 2009, 12:54

Как по-точно глъхне? Губи станцията или намаля звука? На ЦД, респективно касета има ли го проблема?
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: E39 525TDS Touring

Мнение от Dirrty » 21 Апр 2009, 17:07

Получава се едно намаляне на звука, а понякога губи и самата станция. На косета не съм пробвал, защото неработи.
† Св. Синод
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 21 Апр 2009, 18:06

Вероятно има проблем със самото радио, щом е развалена касетата, тъй като тунер, усилвател и плеер са там. Все пак пробвай да влезеш в сервизното меню:

1. Изключваш радиото от копчето.
2. Включваш и в рамките на 8сек. натискаш и задържаш копчето "m"
3. Излиза сервизното меню:
3.1. Сериен номер на радиото
3.2. SW версия на радиото
3.3. Чувствителност на търсенето на станциите - "I" - за силен сигнал, "II" - за ловене и на станции с по-слаб сигнал.
3.4. Чувствителност на автоматичното усилване и намаляне на сигнала спрямо скоростта, 4-ри степени.
3.5. DSP - "1" за наличие, "0" за липса :(
3.6. FM - някаква информация за качеството на приемане.

и да промениш настройките за чувствителността на усилване. От друга страна може да е антената.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: E39 525TDS Touring

Мнение от Dirrty » 21 Апр 2009, 21:29

Проблема е решен. Оказа се проблем в антената.
† Св. Синод
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 13.02.2009
Местоположение: Видин / София / Влашките емирства
Пол: Мъж
Кара: печката да пали точилата
Мечтае да кара: кола
Детайли за колата: кола : BMW
модел : е 39
двигател : 525
гориво : diesel
конски сили ~ 143
цвят : criminal black

Мнение от venko_e39 » 21 Апр 2009, 23:30

Извинете че почти спамя в темата на човека, също имам проблем с радиото, но при мен проблема е следния - след смяната на акомулатор спря да се включва - колкото и да натискам копчето за включване или да задържам други няма ефект - пак се извинявам но не намерих такава тема :uups:
... колкото повече, толкова повече ... - каза мечо пух и умря от свръх доза !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 21 Апр 2009, 23:45

Да не е било кодирано нещо? Досега не съм чувал, ама знае ли човек? Пробвай с друго радио да си сигурен поне къде да търсиш проблема - в радиото или кабели, бушони. Провери първо бушони 25 и 44.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook