Разглабяне на радио BMW Professional RDS с MID
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Dirrty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS Touring
Разглабяне на радио BMW Professional RDS с MID
Здравейте колеги! Ще ви бъда много благодарен ако някой може да коже как се разглабя този модел радио.
1. Издърпваш копчето за включване и усилване на MID-a
2. Под него в долната част има дупка през която се стига до винтче - торкс (мисля, че беше No 8 )
3. Завърташ около 45 градуса наляво и вадиш MID-a (с нагаждане първо от ляво)
4. Ако ще разглобяваш повече е добре да откачиш кабелите от гърба на MID-a за да не го надраскаш него и управлението на климатроника под него
5. От долната страна на RDS-а има винтове, които до момента са били скрити от MID-а.
6. Отвиваш ги и тях и издърпваш RDS-a напред като внимаваш за буксата с кабелите и антената
.........
2. Под него в долната част има дупка през която се стига до винтче - торкс (мисля, че беше No 8 )
3. Завърташ около 45 градуса наляво и вадиш MID-a (с нагаждане първо от ляво)
4. Ако ще разглобяваш повече е добре да откачиш кабелите от гърба на MID-a за да не го надраскаш него и управлението на климатроника под него
5. От долната страна на RDS-а има винтове, които до момента са били скрити от MID-а.
6. Отвиваш ги и тях и издърпваш RDS-a напред като внимаваш за буксата с кабелите и антената
.........
- AndRea&CostI
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 11.04.2009
tsb_bg написа:1. Издърпваш копчето за включване и усилване на MID-a
2. Под него в долната част има дупка през която се стига до винтче - торкс (мисля, че беше No 8 )
3. Завърташ около 45 градуса наляво и вадиш MID-a (с нагаждане първо от ляво)
4. Ако ще разглобяваш повече е добре да откачиш кабелите от гърба на MID-a за да не го надраскаш него и управлението на климатроника под него
5. От долната страна на RDS-а има винтове, които до момента са били скрити от MID-а.
6. Отвиваш ги и тях и издърпваш RDS-a напред като внимаваш за буксата с кабелите и антената
.........

и все пак, ако някои си търси такова, маи беше бизнес моето.. състои се от 2 части, имам за продаване + малката букса за долното

- Dirrty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS Touring
Благодаря за бързата намеса. Проблема е следния глъхне радиото от време на време и се съмнявам да не е нещо по антената проблема. Ако някой е имал такъв проблем нека до сподели.
- Dirrty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS Touring
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
- Dirrty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS Touring
Получава се едно намаляне на звука, а понякога губи и самата станция. На косета не съм пробвал, защото неработи.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Вероятно има проблем със самото радио, щом е развалена касетата, тъй като тунер, усилвател и плеер са там. Все пак пробвай да влезеш в сервизното меню:
1. Изключваш радиото от копчето.
2. Включваш и в рамките на 8сек. натискаш и задържаш копчето "m"
3. Излиза сервизното меню:
3.1. Сериен номер на радиото
3.2. SW версия на радиото
3.3. Чувствителност на търсенето на станциите - "I" - за силен сигнал, "II" - за ловене и на станции с по-слаб сигнал.
3.4. Чувствителност на автоматичното усилване и намаляне на сигнала спрямо скоростта, 4-ри степени.
3.5. DSP - "1" за наличие, "0" за липса
3.6. FM - някаква информация за качеството на приемане.
и да промениш настройките за чувствителността на усилване. От друга страна може да е антената.
1. Изключваш радиото от копчето.
2. Включваш и в рамките на 8сек. натискаш и задържаш копчето "m"
3. Излиза сервизното меню:
3.1. Сериен номер на радиото
3.2. SW версия на радиото
3.3. Чувствителност на търсенето на станциите - "I" - за силен сигнал, "II" - за ловене и на станции с по-слаб сигнал.
3.4. Чувствителност на автоматичното усилване и намаляне на сигнала спрямо скоростта, 4-ри степени.
3.5. DSP - "1" за наличие, "0" за липса

3.6. FM - някаква информация за качеството на приемане.
и да промениш настройките за чувствителността на усилване. От друга страна може да е антената.
- Dirrty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525TDS Touring
- venko_e39
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: Видин / София / Влашките емирства
- Пол: Мъж
- Кара: печката да пали точилата
- Мечтае да кара: кола
- Детайли за колата: кола : BMW
модел : е 39
двигател : 525
гориво : diesel
конски сили ~ 143
цвят : criminal black
Извинете че почти спамя в темата на човека, също имам проблем с радиото, но при мен проблема е следния - след смяната на акомулатор спря да се включва - колкото и да натискам копчето за включване или да задържам други няма ефект - пак се извинявам но не намерих такава тема 

... колкото повече, толкова повече ... - каза мечо пух и умря от свръх доза !
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Да не е било кодирано нещо? Досега не съм чувал, ама знае ли човек? Пробвай с друго радио да си сигурен поне къде да търсиш проблема - в радиото или кабели, бушони. Провери първо бушони 25 и 44.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани