Е 39 тдс-Авариен режим или?-Решен проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Е 39 тдс-Авариен режим или?-Решен проблем
Здравейте колеги,
ето го и моя проблем.имам е 39 тдс'98 комби,автоматик.когато се кача в колата след като съм я карал и стрелката на водата е 12ч.и вляза в трафик или катеря баири стрелката на водата отива(не много бързо)почти до червеното и колата спира да върви.колкото и да давам газ повече от 1500 оборота не вдига.спирам,гася колата и чакам 10 секунди,паля,стрелката е на 12 ч.колата е самолет.интересното е ,че когато се кача и е студена ако ще в най големия трафик да вляза или да катеря някой проход никога не го прави.знам че тдс-а е капризен точно относно температура и тн.и съм взел мерки като съм сменил всичко по охладителната система(виско,датчици,антифризи,термостати и тн).даже си спомням че последният път като ми направи този номер дори не я гасих,чаках малко на място на обороти и стрелката се върна на 12ч.питането ми е ,какво е това което не позволява да вдигна повече от 1500 оборота,когато е тази темп.?и да искам не мога да я прегрея с 2 думи,не че искам
.пробах да я карам само на тези обороти с риск да влезе в червеното но не,седи там на 1 мм от него,и карам с 15 км,докато не реши че ще се охлади сама
дано някой има идея,мерси
п.с колата е пресен внос от Германия,отлично подържана там
ето го и моя проблем.имам е 39 тдс'98 комби,автоматик.когато се кача в колата след като съм я карал и стрелката на водата е 12ч.и вляза в трафик или катеря баири стрелката на водата отива(не много бързо)почти до червеното и колата спира да върви.колкото и да давам газ повече от 1500 оборота не вдига.спирам,гася колата и чакам 10 секунди,паля,стрелката е на 12 ч.колата е самолет.интересното е ,че когато се кача и е студена ако ще в най големия трафик да вляза или да катеря някой проход никога не го прави.знам че тдс-а е капризен точно относно температура и тн.и съм взел мерки като съм сменил всичко по охладителната система(виско,датчици,антифризи,термостати и тн).даже си спомням че последният път като ми направи този номер дори не я гасих,чаках малко на място на обороти и стрелката се върна на 12ч.питането ми е ,какво е това което не позволява да вдигна повече от 1500 оборота,когато е тази темп.?и да искам не мога да я прегрея с 2 думи,не че искам


дано някой има идея,мерси
п.с колата е пресен внос от Германия,отлично подържана там
Последна промяна fast78 на 10 Апр 2009, 20:02, променена общо 1 път
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Ти ме изкефи мъчиш се да я прегрееш ама тя не иска,готин експеримент.Иначе да това е авариен режим по принцип,ама ако си по настоятелен може да влезе в червеното да знаеш.И последно търси си къде ти е проблема,защото стрелката при никакви полжения не трябва да мърда от средата.
обичам BMW
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колега не се ебаваи така с тоя Тдс, да не е служебен
да не си сложил ментета нови части? гледал ли си нивото на антифриза

да не си сложил ментета нови части? гледал ли си нивото на антифриза
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
е ти са ако точно термостата си го взел менте.. предлагам да я засилиш тая красавица в некоя ограда, тотал щета, поне от каското да вземеш парички
термостата е много важна част, само оригинален, пипкава работа си е тая охладителна с-ма при е39

термостата е много важна част, само оригинален, пипкава работа си е тая охладителна с-ма при е39
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Ако авариен режим няма да можеш да вдигнеш повече от 4000обр,така беше при един приятел със е36.Нямя значение дали е загряла или не повече от 4000обр нещеше да вдигне.
BMW
- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
gorota написа:Ако авариен режим няма да можеш да вдигнеш повече от 4000обр,така беше при един приятел със е36.Нямя значение дали е загряла или не повече от 4000обр нещеше да вдигне.
при тдс-а автомат когато е студен или е загрял повече от колкото трябва ЕКУ-то ограничава мотора да се форсира зада не се случи наи-лошото
П.П изнииси радяторите на мивка с пароструика и смени термостата със хубав но наи вече радяторите ако неможеш да се справиш 0899104840
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега направи и профилактика на радиаторите, ако не си сменил виското го сменяй, идва лято все пак
.

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 576
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
gorota написа:Дали може да е високото(силикон на перката)само предполагам.
Съмнява ме да е от виското, щото и мойто го забелязах че не работи преди няколко месеца , но стрелката ми никога не е мърдала от средата в каквито и да е задръствания да съм попадал при положение че водна помпа и термостат си ми работят.То вярно че и времето си беше студено. Ама вече е време за смяна на виското, че топлите дни идват.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Аз да питам пак за това виско , значи на загряла кола го спирам с ръка , не много лесно , но спира. И после като си махна ръката тръгва , обаче все още не съм го чувал да вие. На колко градуса , трябва да се включва това виско по принцип и значи ли , че не е наред щом го спирам с ръка ?!? Ако е всичко наред спира ли се с ръка или не може ? 

34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани