Е 39 тдс-Авариен режим или?-Решен проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: 3-тата планета

Е 39 тдс-Авариен режим или?-Решен проблем

Мнение от fast78 » 06 Апр 2009, 19:21

Здравейте колеги,
ето го и моя проблем.имам е 39 тдс'98 комби,автоматик.когато се кача в колата след като съм я карал и стрелката на водата е 12ч.и вляза в трафик или катеря баири стрелката на водата отива(не много бързо)почти до червеното и колата спира да върви.колкото и да давам газ повече от 1500 оборота не вдига.спирам,гася колата и чакам 10 секунди,паля,стрелката е на 12 ч.колата е самолет.интересното е ,че когато се кача и е студена ако ще в най големия трафик да вляза или да катеря някой проход никога не го прави.знам че тдс-а е капризен точно относно температура и тн.и съм взел мерки като съм сменил всичко по охладителната система(виско,датчици,антифризи,термостати и тн).даже си спомням че последният път като ми направи този номер дори не я гасих,чаках малко на място на обороти и стрелката се върна на 12ч.питането ми е ,какво е това което не позволява да вдигна повече от 1500 оборота,когато е тази темп.?и да искам не мога да я прегрея с 2 думи,не че искам :mhihi: .пробах да я карам само на тези обороти с риск да влезе в червеното но не,седи там на 1 мм от него,и карам с 15 км,докато не реши че ще се охлади сама :shock:
дано някой има идея,мерси
п.с колата е пресен внос от Германия,отлично подържана там
Последна промяна fast78 на 10 Апр 2009, 20:02, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Апр 2009, 19:44

Не виждам водна помпа в списъка със сменените части
Не е сменена или просто си пропуснал да я отбележиш ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 06 Апр 2009, 19:48

Ти ме изкефи мъчиш се да я прегрееш ама тя не иска,готин експеримент.Иначе да това е авариен режим по принцип,ама ако си по настоятелен може да влезе в червеното да знаеш.И последно търси си къде ти е проблема,защото стрелката при никакви полжения не трябва да мърда от средата.
обичам BMW

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: 3-тата планета

Мнение от fast78 » 06 Апр 2009, 19:49

Водната помпа е сменена като дойде колата тоест преди 1 месец и половина.Всичко което е консуматив е сменено

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 06 Апр 2009, 19:57

колега не се ебаваи така с тоя Тдс, да не е служебен :mhihi:
да не си сложил ментета нови части? гледал ли си нивото на антифриза

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: 3-тата планета

Мнение от fast78 » 06 Апр 2009, 20:03

нивото на антифриза е пушка :mhihi: ,кораба не е служебен за съжаление.като се замисля май остава само да съм взел ментак термостат,друго всичко е от камор,но термоста го плащах кам 100 лв но не помня каква марка беше и има възможност да е нередовен :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 06 Апр 2009, 20:05

е ти са ако точно термостата си го взел менте.. предлагам да я засилиш тая красавица в некоя ограда, тотал щета, поне от каското да вземеш парички :mhihi:
термостата е много важна част, само оригинален, пипкава работа си е тая охладителна с-ма при е39

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: 3-тата планета

Мнение от fast78 » 06 Апр 2009, 20:10

братле ти ме отчая от живота :mhihi: утре се засилвам с 200 да купя термостат от Камор ама ако пак ми прави мизерии ще трябва да ме офертираш за здрава ограда :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 06 Апр 2009, 20:13

Дали може да е високото(силикон на перката)само предполагам.
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 06 Апр 2009, 20:18

Ако авариен режим няма да можеш да вдигнеш повече от 4000обр,така беше при един приятел със е36.Нямя значение дали е загряла или не повече от 4000обр нещеше да вдигне.
BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Мнение от Банго » 06 Апр 2009, 20:26

gorota написа:Ако авариен режим няма да можеш да вдигнеш повече от 4000обр,така беше при един приятел със е36.Нямя значение дали е загряла или не повече от 4000обр нещеше да вдигне.



при тдс-а автомат когато е студен или е загрял повече от колкото трябва ЕКУ-то ограничава мотора да се форсира зада не се случи наи-лошото

П.П изнииси радяторите на мивка с пароструика и смени термостата със хубав но наи вече радяторите ако неможеш да се справиш 0899104840
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: 3-тата планета

Мнение от fast78 » 06 Апр 2009, 23:52

cherveia,ако не се справя ще се обадя задължително,мерси ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 07 Апр 2009, 1:47

Колега направи и профилактика на радиаторите, ако не си сменил виското го сменяй, идва лято все пак :D .
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 576
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Мнение от hrpopov217 » 07 Апр 2009, 2:29

gorota написа:Дали може да е високото(силикон на перката)само предполагам.

Съмнява ме да е от виското, щото и мойто го забелязах че не работи преди няколко месеца , но стрелката ми никога не е мърдала от средата в каквито и да е задръствания да съм попадал при положение че водна помпа и термостат си ми работят.То вярно че и времето си беше студено. Ама вече е време за смяна на виското, че топлите дни идват.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 07 Апр 2009, 9:05

Аз да питам пак за това виско , значи на загряла кола го спирам с ръка , не много лесно , но спира. И после като си махна ръката тръгва , обаче все още не съм го чувал да вие. На колко градуса , трябва да се включва това виско по принцип и значи ли , че не е наред щом го спирам с ръка ?!? Ако е всичко наред спира ли се с ръка или не може ? :roll:
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook