"Акумулатор"/табло
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
"Акумулатор"/табло
Колеги, започна да свети лапмата "акумулатор" на таблото. Моля, някой да каже къде се намира бушона на ренератора, спешно е.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Не е до бушона колега, сваляй алтернатора за преглед при "доктора", че ще ти замине акумулатора бързо. Четки или колектор, па му смени и лагерите да те слуша дълго.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
NikiNikolov написа:Не е до бушона колега, сваляй алтернатора за преглед при "доктора", че ще ти замине акумулатора бързо. Четки или колектор, па му смени и лагерите да те слуша дълго.

- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Трудно ли се сваля колеги? Колко ще излезе смяната на всичко това?
След 3500-4000 оборота спира да свети. После спре и да пали колата.
След 3500-4000 оборота спира да свети. После спре и да пали колата.
Последна промяна twake на 28 Мар 2009, 23:54, променена общо 2 пъти
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Бах я цифрата, какво е толкова сложно. От къде си колега, ако нямаш нужния инструмент може да направиш и беля. На моя ремонта ми струваше 30 лв. : 15 за реле-регулатор за голф 2 и останалото за ударна отверка, че не беше отвивано от както е излязло от завода, лагерите ги намерих в гаража.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани