харчи масло
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- andon_iliev
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: UK
харчи масло
здравейте искам да попитам какви са алтернативите да харчи масло освен сигментите доливам и аколо литър на 2000км
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
И аз съм така колега.Понеже реших,че ще си я карам колата вчера я дадох да извадиме двигателяи ще сменяме сегменти и гумички на клапаните.Последно замерих компресия преди месец-и на 6те цилидри беше в границите 12.Ако те интересува ще пиша след интервенцията кое на какво дередже е било.Колата в момента е на 230 000км.М/у другота смених и филтъра на картерните газове,но нямаше ефект.И аз предполагам,че са си заминали гумичкита на клапаните.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
andon_iliev написа:ще съмти благодарен ако пишеш какво е станало и моята е 200000км и неми се иска да я махам
Колега,не искам да съм лош пророк,доста е писано във форума за реалните километри на десет годишна е39,но според мен няма как автомобила да ти е на 200 000 километра.Вярно ,че на дизелите на запад им се навъртат доста повече километри а твоята е бензин,но да попаднеш на такъв екземпляр(с такъв пробег) е едно на хиляда.Аз искрено се надявам твоя да е от тези и проблема да ти е нещо дребно,но имай едно на ум.Направи проста сметка,аз минавам по 4000-4500 километра на месец ,калкулацията е проста.Второ,едно време имах бензинова кола от друга доста по нисък клас марка от БМВ и я продадох на 270 000 реални.Автомобила до последно НЕ пипаше масло.Вярно,че всичко е доста относително,например ако баварката ти е стояла без да се кара една година преди да я купиш,вероятноста да са заминали(спекли)гумичките на клапаните е много голяма.Същото се отнася и за други възли по колата свързани с "горенето"на масло.Според мен слушай колегите от форума(колегата WALL,например),който са доста по компетентни от мен и си намери читав сервиз да ти отстранят проблема с нужните за целта процедури:мерене на компресия и налягане на маслото и т.н.За мен ,както споменават някой колеги по-горе,да ти гори по 1литър масло на 2000 километра си е чиста лудост т.е не е ама никак нормално,колкото ида я "дупиш"тази кола.Просто си намери някой вещ да ти сложи вярната диагноза на колицата.Лично за мен диагнозата е най-важното нещо.Успех и пиши какъв е бил проблема!
П.С.Прави ти чест,че споделяш,че колата ти лапа масло,защото тук във форума на всички ни автомобилите са ни на 125 00километра



Re: харчи масло
Koлега не се притесняваи,аз като я купих моята показваше 170000 външно изглеждаше много добре като я проверих имаше почти още толкова на задника.Сега поне си знам че са реални бяха им се посвидели явно парите и нагласили само борда.Не се ядосвах много щото има и по лошо ,като смених маслото не стана като дърначка.Повечето от колите които караме сигурно са на повече К даже и от моята но всеки като не знае се успокоява и мисли че е на реални сякаш сам я изкарал от магазина.Аз си купувам колите на стоика и външен вид всичко останало е горе долу поправимо.На мен на тия К ми хапна около литър за 5000 с извънградко и натискане колата върви като самолет и нямам намерение да я пипам заради 20 лева масло.Ако си бях купил за тия пари нова Дачия Логан нямаше да ми гори ама не я ща, предпочитам да доливам ама да си карам тази.
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Колеги,ние българите сме неповторими.Темата в крайна сметка е за харчлъка на масалце,а не с колко са ни врътнали километражите.За да напиша 230 000 км. дали съм го написал за самохвалство.Това са километрите не само по-километраж, а са доказани веднъж в Камор и веднъж в Дару кар.И повярвайте не са гледани само по ключа.Пък и в крайна сметка знам предисторията на колата защото е купувана директно от собственика в Италия.Колата доиде на208 000км.Просто не беше карана доста време.Пък и карах една друга и за това си мисля,че са заминали гумичките на клапаните и от там похарчването на масалце.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
joropc написа:andon_iliev написа:ще съмти благодарен ако пишеш какво е станало и моята е 200000км и неми се иска да я махам
Колега,не искам да съм лош пророк,доста е писано във форума за реалните километри на десет годишна е39,но според мен няма как автомобила да ти е на 200 000 километра.Вярно ,че на дизелите на запад им се навъртат доста повече километри а твоята е бензин,но да попаднеш на такъв екземпляр(с такъв пробег) е едно на хиляда.Аз искрено се надявам твоя да е от тези и проблема да ти е нещо дребно,но имай едно на ум.Направи проста сметка,аз минавам по 4000-4500 километра на месец ,калкулацията е проста.Второ,едно време имах бензинова кола от друга доста по нисък клас марка от БМВ и я продадох на 270 000 реални.Автомобила до последно НЕ пипаше масло.Вярно,че всичко е доста относително,например ако баварката ти е стояла без да се кара една година преди да я купиш,вероятноста да са заминали(спекли)гумичките на клапаните е много голяма.Същото се отнася и за други възли по колата свързани с "горенето"на масло.Според мен слушай колегите от форума(колегата WALL,например),който са доста по компетентни от мен и си намери читав сервиз да ти отстранят проблема с нужните за целта процедури:мерене на компресия и налягане на маслото и т.н.За мен ,както споменават някой колеги по-горе,да ти гори по 1литър масло на 2000 километра си е чиста лудост т.е не е ама никак нормално,колкото ида я "дупиш"тази кола.Просто си намери някой вещ да ти сложи вярната диагноза на колицата.Лично за мен диагнозата е най-важното нещо.Успех и пиши какъв е бил проблема!
П.С.Прави ти чест,че споделяш,че колата ти лапа масло,защото тук във форума на всички ни автомобилите са ни на 125 00километраи те че не харчат масло не харчат ами ако сипем седем литра на смяна вадим осем
![]()
Колега, предлагам да прочетеш малко инфо или да попиташ в оторизираните сервизи. Има една програма наречена TIS, според която при дизела и бензина е допустимо до 700 грама на 1000 км, при "дупене". На М двигателите до 1.5 литра на 1000. И това е за нови коли. Нашите на колко години са, че да е лудост литър на 2000 км? Ако се колата се кара в обороти е съвсем нормално. Няма БМВ което да не гори масло. И ако мислиш да ми вадиш offtopic, дай някакъв е-майл, за да ти пратя информация и да не си плакнем устите.
koko29 написа:Колега, предлагам да прочетеш малко инфо или да попиташ в оторизираните сервизи. Има една програма наречена TIS, според която при дизела и бензина е допустимо до 700 грама на 1000 км, при "дупене". На М двигателите до 1.5 литра на 1000. И това е за нови коли. Нашите на колко години са, че да е лудост литър на 2000 км? Ако се колата се кара в обороти е съвсем нормално. Няма БМВ което да не гори масло. И ако мислиш да ми вадиш offtopic, дай някакъв е-майл, за да ти пратя информация и да не си плакнем устите.
Да съгласен съм с теб, че когато един двигател се пържи харчи масло...,но колегата едва ли я кара се в обороти така, че не е нормално да харчи толкова... има нещо.
Я качи тази инфо.. тук да я разгледаме!
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Уточнете ми първо какво значи"дупене" за лично моя яснота.Това каране смаксимална скорост ли е,каране на автомобила в максимални обороти,дрифт или............какво?Интересно ми е какво имате предвид под тази думичка..................?!
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани