харчи масло

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: UK

харчи масло

Мнение от andon_iliev » 25 Мар 2009, 14:05

здравейте искам да попитам какви са алтернативите да харчи масло освен сигментите доливам и аколо литър на 2000км

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 25 Мар 2009, 14:07

гумички на клапаните :roll:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 25 Мар 2009, 15:35

Клапан на картерни газове. Може и само от маслените сигменти да ти харчи масло!
П.С.
С какво масло я караш?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: UK

Мнение от andon_iliev » 25 Мар 2009, 17:24

със 10w40 полусинтетика го карам иначе непуши одзаде

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 25 Мар 2009, 18:30

10/40 ама да не е някое измислено... Трябва да си замериш и компресия, която ще е показател за сигментите. Намери има тема за клапана за картерните газове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 25 Мар 2009, 22:14

Я кажи първо дали я караш извънградско и с каква скорост. Щото ако я дупиш дори малко ти харчи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 26 Мар 2009, 18:13

И аз съм така колега.Понеже реших,че ще си я карам колата вчера я дадох да извадиме двигателяи ще сменяме сегменти и гумички на клапаните.Последно замерих компресия преди месец-и на 6те цилидри беше в границите 12.Ако те интересува ще пиша след интервенцията кое на какво дередже е било.Колата в момента е на 230 000км.М/у другота смених и филтъра на картерните газове,но нямаше ефект.И аз предполагам,че са си заминали гумичкита на клапаните.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: UK

Мнение от andon_iliev » 26 Мар 2009, 19:15

ще съмти благодарен ако пишеш какво е станало и моята е 200000км и неми се иска да я махам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 26 Мар 2009, 20:16

andon_iliev написа:ще съмти благодарен ако пишеш какво е станало и моята е 200000км и неми се иска да я махам

Колега,не искам да съм лош пророк,доста е писано във форума за реалните километри на десет годишна е39,но според мен няма как автомобила да ти е на 200 000 километра.Вярно ,че на дизелите на запад им се навъртат доста повече километри а твоята е бензин,но да попаднеш на такъв екземпляр(с такъв пробег) е едно на хиляда.Аз искрено се надявам твоя да е от тези и проблема да ти е нещо дребно,но имай едно на ум.Направи проста сметка,аз минавам по 4000-4500 километра на месец ,калкулацията е проста.Второ,едно време имах бензинова кола от друга доста по нисък клас марка от БМВ и я продадох на 270 000 реални.Автомобила до последно НЕ пипаше масло.Вярно,че всичко е доста относително,например ако баварката ти е стояла без да се кара една година преди да я купиш,вероятноста да са заминали(спекли)гумичките на клапаните е много голяма.Същото се отнася и за други възли по колата свързани с "горенето"на масло.Според мен слушай колегите от форума(колегата WALL,например),който са доста по компетентни от мен и си намери читав сервиз да ти отстранят проблема с нужните за целта процедури:мерене на компресия и налягане на маслото и т.н.За мен ,както споменават някой колеги по-горе,да ти гори по 1литър масло на 2000 километра си е чиста лудост т.е не е ама никак нормално,колкото ида я "дупиш"тази кола.Просто си намери някой вещ да ти сложи вярната диагноза на колицата.Лично за мен диагнозата е най-важното нещо.Успех и пиши какъв е бил проблема!
П.С.Прави ти чест,че споделяш,че колата ти лапа масло,защото тук във форума на всички ни автомобилите са ни на 125 00километра :D и те че не харчат масло не харчат ами ако сипем седем литра на смяна вадим осем :D :D

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: Б-с

Re: харчи масло

Мнение от m_ski » 27 Мар 2009, 0:09

Koлега не се притесняваи,аз като я купих моята показваше 170000 външно изглеждаше много добре като я проверих имаше почти още толкова на задника.Сега поне си знам че са реални бяха им се посвидели явно парите и нагласили само борда.Не се ядосвах много щото има и по лошо ,като смених маслото не стана като дърначка.Повечето от колите които караме сигурно са на повече К даже и от моята но всеки като не знае се успокоява и мисли че е на реални сякаш сам я изкарал от магазина.Аз си купувам колите на стоика и външен вид всичко останало е горе долу поправимо.На мен на тия К ми хапна около литър за 5000 с извънградко и натискане колата върви като самолет и нямам намерение да я пипам заради 20 лева масло.Ако си бях купил за тия пари нова Дачия Логан нямаше да ми гори ама не я ща, предпочитам да доливам ама да си карам тази.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 27 Мар 2009, 10:23

Колеги,ние българите сме неповторими.Темата в крайна сметка е за харчлъка на масалце,а не с колко са ни врътнали километражите.За да напиша 230 000 км. дали съм го написал за самохвалство.Това са километрите не само по-километраж, а са доказани веднъж в Камор и веднъж в Дару кар.И повярвайте не са гледани само по ключа.Пък и в крайна сметка знам предисторията на колата защото е купувана директно от собственика в Италия.Колата доиде на208 000км.Просто не беше карана доста време.Пък и карах една друга и за това си мисля,че са заминали гумичките на клапаните и от там похарчването на масалце.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 27 Мар 2009, 15:59

joropc написа:
andon_iliev написа:ще съмти благодарен ако пишеш какво е станало и моята е 200000км и неми се иска да я махам

Колега,не искам да съм лош пророк,доста е писано във форума за реалните километри на десет годишна е39,но според мен няма как автомобила да ти е на 200 000 километра.Вярно ,че на дизелите на запад им се навъртат доста повече километри а твоята е бензин,но да попаднеш на такъв екземпляр(с такъв пробег) е едно на хиляда.Аз искрено се надявам твоя да е от тези и проблема да ти е нещо дребно,но имай едно на ум.Направи проста сметка,аз минавам по 4000-4500 километра на месец ,калкулацията е проста.Второ,едно време имах бензинова кола от друга доста по нисък клас марка от БМВ и я продадох на 270 000 реални.Автомобила до последно НЕ пипаше масло.Вярно,че всичко е доста относително,например ако баварката ти е стояла без да се кара една година преди да я купиш,вероятноста да са заминали(спекли)гумичките на клапаните е много голяма.Същото се отнася и за други възли по колата свързани с "горенето"на масло.Според мен слушай колегите от форума(колегата WALL,например),който са доста по компетентни от мен и си намери читав сервиз да ти отстранят проблема с нужните за целта процедури:мерене на компресия и налягане на маслото и т.н.За мен ,както споменават някой колеги по-горе,да ти гори по 1литър масло на 2000 километра си е чиста лудост т.е не е ама никак нормално,колкото ида я "дупиш"тази кола.Просто си намери някой вещ да ти сложи вярната диагноза на колицата.Лично за мен диагнозата е най-важното нещо.Успех и пиши какъв е бил проблема!
П.С.Прави ти чест,че споделяш,че колата ти лапа масло,защото тук във форума на всички ни автомобилите са ни на 125 00километра :D и те че не харчат масло не харчат ами ако сипем седем литра на смяна вадим осем :D :D


Колега, предлагам да прочетеш малко инфо или да попиташ в оторизираните сервизи. Има една програма наречена TIS, според която при дизела и бензина е допустимо до 700 грама на 1000 км, при "дупене". На М двигателите до 1.5 литра на 1000. И това е за нови коли. Нашите на колко години са, че да е лудост литър на 2000 км? Ако се колата се кара в обороти е съвсем нормално. Няма БМВ което да не гори масло. И ако мислиш да ми вадиш offtopic, дай някакъв е-майл, за да ти пратя информация и да не си плакнем устите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 27 Мар 2009, 16:06

Виж по-лошо е когато гори при нормално шофиране. Тогава вече е за сервиз и описаната от теб диагностика.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Мар 2009, 19:13

koko29 написа:Колега, предлагам да прочетеш малко инфо или да попиташ в оторизираните сервизи. Има една програма наречена TIS, според която при дизела и бензина е допустимо до 700 грама на 1000 км, при "дупене". На М двигателите до 1.5 литра на 1000. И това е за нови коли. Нашите на колко години са, че да е лудост литър на 2000 км? Ако се колата се кара в обороти е съвсем нормално. Няма БМВ което да не гори масло. И ако мислиш да ми вадиш offtopic, дай някакъв е-майл, за да ти пратя информация и да не си плакнем устите.


Да съгласен съм с теб, че когато един двигател се пържи харчи масло...,но колегата едва ли я кара се в обороти така, че не е нормално да харчи толкова... има нещо.

Я качи тази инфо.. тук да я разгледаме!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 27 Мар 2009, 20:32

Уточнете ми първо какво значи"дупене" за лично моя яснота.Това каране смаксимална скорост ли е,каране на автомобила в максимални обороти,дрифт или............какво?Интересно ми е какво имате предвид под тази думичка..................?!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook