Увеличаване на мощността. Как?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Увеличаване на мощността. Как?
Колата ми е 525tds и ми се вижда бавничка. Как мога да и увелича мощността? И кое е наи-доброто за този модел защото във форума има много хора които дават акъл просто защото са чули нещо от някои а на практика не са запознати. Ако е чип от къде е наи-добре да си го поръчам?
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Качваш 3-4-ма по яки човечета, товариш багажника с нещо тежко и караш известно време. После разтоварваш и правиш разликата. В другия случай слагаш чип или пауър бокс произволна марка и се радваш на малкото оставащ живот на двигателя
В третия случай бартер за 3-та серия - най-удачно 


- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Най-сигурно и най-ефтино е като я смениш с по-мощна ...
При всяко друго начинание с много пари и нерви ще има много съмнителни резултати и почти сигурно ще си съсипеш колата
Просто се радвай на това което имаш и го поддържай в изправност
Това е лично мнение и не искам да обидя никой, който вече е тръгнал по този път ...
При всяко друго начинание с много пари и нерви ще има много съмнителни резултати и почти сигурно ще си съсипеш колата
Просто се радвай на това което имаш и го поддържай в изправност
Това е лично мнение и не искам да обидя никой, който вече е тръгнал по този път ...
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Колега първо я виж на диагностика или в сервиз дали всичко по нея си работи както трябва,може нещо по мотора да е за ремонт.А пък ако не ти стигат 143 кончета тогава по мощна кола или чип 

- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
tsb_bg написа:Най-сигурно и най-ефтино е като я смениш с по-мощна ...
При всяко друго начинание с много пари и нерви ще има много съмнителни резултати и почти сигурно ще си съсипеш колата
Просто се радвай на това което имаш и го поддържай в изправност
Това е лично мнение и не искам да обидя никой, който вече е тръгнал по този път ...

Всеки от колегите е казал по-нещо вярно. Аз бих те посъветвал като за начало да го отпушиш двигатела... спортно филтърче (вграден на местото на твоя оригиналния) и отпушена генерация (спортна) без катализатор. Като казвам спортна не си мисли за пърдялниците дето само включват аларми, а нещто което е изчислено за двигатела ти според обема и оборотите, говорим за диаметър и дължина.... като цяло до тук 10коня минимум ... и чак тогава едно леко чипче (като за автоматик по-малко изпържва двг и опасността от пукане на главата се намалява). Има и други работи, но едва ли ще ти се сваля главата за да я почовъркаш и нея...
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
WALL написа:... спортно филтърче (вграден на местото на твоя оригиналния) и отпушена генерация (спортна)......
Стана ми интересно...я раздуй малко повече за тия двете неща..
Спортен филтър
Махаш катализатора
Центровка на ГНП-то
Радваш се на вървящ и прилично харчещ ТДС
Махаш катализатора
Центровка на ГНП-то
Радваш се на вървящ и прилично харчещ ТДС

Ако си глупав, очаквай бой
гър-р-р
По-добре в село чорбаджия, отколкото в град кюмюрджия.
http://vbox7.com/play:04c3934f

гър-р-р
По-добре в село чорбаджия, отколкото в град кюмюрджия.

http://vbox7.com/play:04c3934f
joropc написа:Стана ми интересно...я раздуй малко повече за тия двете неща..
Ами за филтъра вграден на местото на оригиналния, само че марков K&N или JR.
За генерацията маха/т се катализатора/ите на тяхно место се слагат резонантни гърнета, които като завъртат/завихрят газовете предотвратяват отново "връщането" на газовете (сложно е за обяснение като вакум става в един момент)... Разбира се си има формули по които се изчислява диаметъра дължината на тръбите, извивки и т.н. Сложно е много! Най лесния начин е като се избегнат тези две тръби (при нашите и се сложи 1 до отзад с по-голямо ф с подходящото резонаторно гърне и спортно задно гърне( по-добрия вариант) или с тези двете тръби, но две гърнета отзад. Колата става по-шумна обаче, но и има голяма разлика в ускорението. Катализатора/те и задното гърне са като тапа на двигателя, а сток филтъра задушава двигателя.... Като цяло при атмосферка (бензин) резултата е по-чувствителен, но пък дизела си има турбо и се осеща дори и само със филтърче.

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
колега не се занимаваи с глупости, прасето лебед нестава.
мое мнение, като искаш мощност смени маторя
мое мнение, като искаш мощност смени маторя

58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани