Увеличаване на мощността. Как?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 9.11.2008

Увеличаване на мощността. Как?

Мнение от oliure » 23 Мар 2009, 19:45

Колата ми е 525tds и ми се вижда бавничка. Как мога да и увелича мощността? И кое е наи-доброто за този модел защото във форума има много хора които дават акъл просто защото са чули нещо от някои а на практика не са запознати. Ако е чип от къде е наи-добре да си го поръчам?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 23 Мар 2009, 19:52

Качваш 3-4-ма по яки човечета, товариш багажника с нещо тежко и караш известно време. После разтоварваш и правиш разликата. В другия случай слагаш чип или пауър бокс произволна марка и се радваш на малкото оставащ живот на двигателя ;) В третия случай бартер за 3-та серия - най-удачно :yes:
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 23 Мар 2009, 19:53

Не я мъчи, тя си е мъртво родена Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 11.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f80 M3 Competition Package
Мечтае да кара: M6 GC

Мнение от stasko5 » 23 Мар 2009, 19:57

Слагай смело чип, пауър бокса е шитава работа. С чипа ще усетиш разлика. В продава има оферти виж.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 23 Мар 2009, 20:02

blacksapphire написа:Не я мъчи, тя си е мъртво родена Изображение

браво Къци браво Вапцаров ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 23 Мар 2009, 20:14

Най-сигурно и най-ефтино е като я смениш с по-мощна ...

При всяко друго начинание с много пари и нерви ще има много съмнителни резултати и почти сигурно ще си съсипеш колата

Просто се радвай на това което имаш и го поддържай в изправност

Това е лично мнение и не искам да обидя никой, който вече е тръгнал по този път ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 23 Мар 2009, 20:41

Колега първо я виж на диагностика или в сервиз дали всичко по нея си работи както трябва,може нещо по мотора да е за ремонт.А пък ако не ти стигат 143 кончета тогава по мощна кола или чип :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 23 Мар 2009, 20:48

tsb_bg написа:Най-сигурно и най-ефтино е като я смениш с по-мощна ...

При всяко друго начинание с много пари и нерви ще има много съмнителни резултати и почти сигурно ще си съсипеш колата

Просто се радвай на това което имаш и го поддържай в изправност

Това е лично мнение и не искам да обидя никой, който вече е тръгнал по този път ...

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 23 Мар 2009, 22:01

Всеки от колегите е казал по-нещо вярно. Аз бих те посъветвал като за начало да го отпушиш двигатела... спортно филтърче (вграден на местото на твоя оригиналния) и отпушена генерация (спортна) без катализатор. Като казвам спортна не си мисли за пърдялниците дето само включват аларми, а нещто което е изчислено за двигатела ти според обема и оборотите, говорим за диаметър и дължина.... като цяло до тук 10коня минимум ... и чак тогава едно леко чипче (като за автоматик по-малко изпържва двг и опасността от пукане на главата се намалява). Има и други работи, но едва ли ще ти се сваля главата за да я почовъркаш и нея...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 23 Мар 2009, 22:08

WALL написа:... спортно филтърче (вграден на местото на твоя оригиналния) и отпушена генерация (спортна)......

Стана ми интересно...я раздуй малко повече за тия двете неща..

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 7.07.2008
Пол: Мъж

Мнение от Илко К.Д. » 23 Мар 2009, 22:10

Спортен филтър
Махаш катализатора
Центровка на ГНП-то
Радваш се на вървящ и прилично харчещ ТДС ;)
Ако си глупав, очаквай бой :maad:
гър-р-р
По-добре в село чорбаджия, отколкото в град кюмюрджия.;)

http://vbox7.com/play:04c3934f

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 23 Мар 2009, 22:41

joropc написа:Стана ми интересно...я раздуй малко повече за тия двете неща..


Ами за филтъра вграден на местото на оригиналния, само че марков K&N или JR.
За генерацията маха/т се катализатора/ите на тяхно место се слагат резонантни гърнета, които като завъртат/завихрят газовете предотвратяват отново "връщането" на газовете (сложно е за обяснение като вакум става в един момент)... Разбира се си има формули по които се изчислява диаметъра дължината на тръбите, извивки и т.н. Сложно е много! Най лесния начин е като се избегнат тези две тръби (при нашите и се сложи 1 до отзад с по-голямо ф с подходящото резонаторно гърне и спортно задно гърне( по-добрия вариант) или с тези двете тръби, но две гърнета отзад. Колата става по-шумна обаче, но и има голяма разлика в ускорението. Катализатора/те и задното гърне са като тапа на двигателя, а сток филтъра задушава двигателя.... Като цяло при атмосферка (бензин) резултата е по-чувствителен, но пък дизела си има турбо и се осеща дори и само със филтърче. 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 23 Мар 2009, 23:19

blacksapphire написа:Не я мъчи, тя си е мъртво родена Изображение

за всеки случай по пъргава е от би-ваноса ти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 23 Мар 2009, 23:23

А дано, ама надали Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 24 Мар 2009, 0:49

колега не се занимаваи с глупости, прасето лебед нестава.
мое мнение, като искаш мощност смени маторя ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook