Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Здравейте колеги,
значи маркучите на казанчето за хидравлика са ми много омаслени и дари поизтича малко хидравлична течност. Интересуваме какво се прави? Могат ли да се сменят само маркучите или трябва и казанчето , и за какви цени говорим горе долу?
И между другото някои може ли дами каже колко ще струва да си сменя задния прозорец, че се е напукал ходих в Кобра, но не ми казват цена
Викат ми даи да почваме пък после ще видим аз викам, аа добре .
Благодаря предварително .
значи маркучите на казанчето за хидравлика са ми много омаслени и дари поизтича малко хидравлична течност. Интересуваме какво се прави? Могат ли да се сменят само маркучите или трябва и казанчето , и за какви цени говорим горе долу?
И между другото някои може ли дами каже колко ще струва да си сменя задния прозорец, че се е напукал ходих в Кобра, но не ми казват цена

Викат ми даи да почваме пък после ще видим аз викам, аа добре .
Благодаря предварително .
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Бих те посъветвал да си вземеш нови маркучи, двата в Дару струват 128лв.
Сега най-вероятно ще ми наскачат разни индивиди с размисли и мисли, как да го направиш по български, но вярвай ми, нищо не става.Знам го от личен опит
Задното стъкло най-добре си вземи втора употреба.В "Продава" има доста Е39-ки на части, така че можеш да се пазариш.
Сега най-вероятно ще ми наскачат разни индивиди с размисли и мисли, как да го направиш по български, но вярвай ми, нищо не става.Знам го от личен опит

Задното стъкло най-добре си вземи втора употреба.В "Продава" има доста Е39-ки на части, така че можеш да се пазариш.
Последна промяна mad_presley на 11 Мар 2009, 22:01, променена общо 2 пъти
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите въпрос .
RFBM написа:ходих в кобра но не ми казват ценавикат ми даи да почваме пък после ще видим .
А-а-а-а-а-а верно ли бе? Тези хора направо нямат равни.

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
За маркучите можеш да питаш и в ауто плюс. Пак оригинални ми излязоха 20-на лева по евтино, не е кой знае колко, ама в тая криза са си пари
... незнам дали и казанчето не е добре да смениш. Има някакъв филтър в него. Аз не съм много убеден, ама оня ден един майстор ми каза че със сигурност че има филтър и съм склонен да му вярвам.

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
аххаааа на тия в Кобра що не им каза "Аре аз като я изкарам после ша видим дали ша плащам"
бахти измекярите, за тия па ка не чух един път нещо добро. Едно време на аудито ми сменяха предния джам - еми тоя силикон се едно с гъзовете си го беха срали по колата и стъклото.

- safety car F1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 28.04.2008
- Местоположение: burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e61 n52b30
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
и аз за кобра нищо хубаво не съм чул или криви стъкла или не пасващи или сложени неправилно не съм им ползвал услугите ама ако се наложи ще търся някоя друга фирма
Колеги много ви благодаря за отговорите и съветите най вероятно ще отида тея дни до дару кар да си взема едни маркучи няма кво да се прави , а до колкото кобра отивам аз говора с приемчика поглежда прозореца и вика да трябва да се смени аз викам колко пари той ми вика немога да ти кажа , казва ми трябва да оставиш колата за минимум
6 часа и тогава ще видиме , викам си ясно .

6 часа и тогава ще видиме , викам си ясно .

За маркучите
Ако става въпрос за маркучите които са от казанчето и са без накрайници няма смисъл да се дават толкова пари за " оригинални ".
Това са си най обикновенни маркучи - прави.
Аз моите ги смених и двата за около 15лв. мисля и двата.
просто трябва да са с оплетка , маслоустойчиви и да държат на около 4 бара налягане което е нищо.
Смених ги есента и до сега нямам никакъв теч на масло.
С няфта промих филтъра на казанчето щото не беше запушен но профилактично и нямам никакви проблеми.
Това са си най обикновенни маркучи - прави.
Аз моите ги смених и двата за около 15лв. мисля и двата.
просто трябва да са с оплетка , маслоустойчиви и да държат на около 4 бара налягане което е нищо.
Смених ги есента и до сега нямам никакъв теч на масло.
С няфта промих филтъра на казанчето щото не беше запушен но профилактично и нямам никакви проблеми.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Много ми е интересно, как смени този маркуч с обикновен
Другият, който е към помпата може да се смени с обикновен, въпреки че оригинално маркуча е с термоустойчива оплетка, което съвсем не случайно:
Този към охлаждащия радиатор си е със специален накрайник и освен да режеш и да хващаш със скоба за стария накрайник, не виждам как може да се направи.
Както казах, най-добре си е оригинални маркучи, защото този към помпата минава съвсем близо до блока на двигателя и ще се опече за нула време.Другият е с накрайник и определено ще трябва да се побългарява, а хидравличното масло е много тънко и гарантирано ще протече



Другият, който е към помпата може да се смени с обикновен, въпреки че оригинално маркуча е с термоустойчива оплетка, което съвсем не случайно:

Този към охлаждащия радиатор си е със специален накрайник и освен да режеш и да хващаш със скоба за стария накрайник, не виждам как може да се направи.
Както казах, най-добре си е оригинални маркучи, защото този към помпата минава съвсем близо до блока на двигателя и ще се опече за нула време.Другият е с накрайник и определено ще трябва да се побългарява, а хидравличното масло е много тънко и гарантирано ще протече

маркучи
Казах че става въпрос за маркучите без стоманени накрайници.
Междудугото накрайниците не е никакъв проблем да се хванат за маркуча. има такива машини.
Междудугото накрайниците не е никакъв проблем да се хванат за маркуча. има такива машини.
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани