Масло
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
то ако е на 165 добре, ама за съжаление дори и от германия да е там арабелите по автокъщите ги връщат (не само в българия има цигани) - 10В40 на кастрол според мен е най-добро за тоя мотор
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
zlobicar написа:Добро е мотулаSesko написа:а за Мотул 10в40 - 6100 какво ще кажете ?!?
По добро ли е от Кастрола или

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Аз карам с Мотул и съм доволен...
Преди бях сипал 10W40 6100, а сега съм с 5W40 8100...
Ако на някой му трябва Мотул да казва...
Преди бях сипал 10W40 6100, а сега съм с 5W40 8100...
Ако на някой му трябва Мотул да казва...
- twistermpm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
- maty_m
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 2.09.2008
- Местоположение: Бургас, Несебър, Слънчев бряг
- Кара: Е38
Маслото, което използват БМВ е Кастрол (в твоя случай 10/40 ще свърши чудесна работа), всичко друго е въпрос на лично предпочитание.
- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
и моята е на толко КМ, карам я с 10х40 наливно от БМВ дарукар, не го пипва да чукнеме на дърво, да се чудя дали следващия път да не сипа 5х40 ? некои да обясни каква е разликата за този мотор с тези 2 вида масла ?
сегашното 10х40
може би следващото 5х40 ? по тънко следва да е нали така ? е, след като е по тънко, кво колата става по безшумна и върви повече, или ?
сегашното 10х40
може би следващото 5х40 ? по тънко следва да е нали така ? е, след като е по тънко, кво колата става по безшумна и върви повече, или ?

- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
BMW-E39 написа:и моята е на толко КМ, карам я с 10х40 наливно от БМВ дарукар, не го пипва да чукнеме на дърво, да се чудя дали следващия път да не сипа 5х40 ? некои да обясни каква е разликата за този мотор с тези 2 вида масла ?
сегашното 10х40
може би следващото 5х40 ? по тънко следва да е нали така ? е, след като е по тънко, кво колата става по безшумна и върви повече, или ?
Ако 10W40 не го пипа,сменяй го с по тънко 5W40.Първото масло е полусинтетично а другото пълна синтетика(това го знаеш).Маслата пълна синтетика поради по малкият си вискозитет(по тънки)смазват частите на двигателя доста по добре.Тези масла за разработени и за по големи натоварвания на мотора и при високи температурни амплитуди(разлики),не си губят част от смазочните качества като маслата 10W40(полусинтетика).Едно от важните предимства на пълната синтетика е студеният старт на двигателя.Когато маслото преди палене на двигателя се е събрало в картера на автомобила,времето за което пълната синтетика достига до клапаните е доста по кратко заради неговия малък вискозитет т.е почти няма пречукване на клапани на сухо,което е изключително важно.По принцип неписаното правило за дизелови двигатели е,че при старт на мотора при -10 градуса ,износването на двигателя се равнява на изминати 100 километра.Това износване ,със синтетичните масла е значително намалено.При бензините нещата стоят долу-горе по същият начин.
Последна промяна joropc на 13 Мар 2009, 22:39, променена общо 1 път
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колега благодаря за отговора, първо бях с някакво масло с което ми тропаше леко повече мотора от другите познати с е39 бензинови, и си викам краи колата преебана, ама после сложих оригинално масло БМВ 10х40 и колата пее, представям си ако сложа 5х40.. хм, ще стане кукла
ама аз как карам 10 000 за 1 година, бая има да почакам до следващата смяна
ама аз как карам 10 000 за 1 година, бая има да почакам до следващата смяна

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани