за триене

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София

за триене

Мнение от Nik » 05 Мар 2009, 22:54

...
Последна промяна Nik на 28 Фев 2018, 11:31, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София

Мнение от Nik » 06 Мар 2009, 16:36

колеги никой ли незнае нещо по този въпрос
:help: :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 06 Мар 2009, 16:39

Колега в този случай е трудно да гадаем за какво става реч ,все пак говорим за електроника .Според мен една диагностика ще си каже всичко ,успех ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Мнение от jordao75 » 06 Мар 2009, 23:31

Иди на диагностика най добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София

Мнение от Nik » 07 Мар 2009, 0:33

Значи бях на диагностика в един частен сервиз, закачиха хората лаптопа и започна едно четене, едни грешки натрупани явно с времето, след което изчистиха всички грешки и наново рестарт и така три пъти накрая се оказа че немогат да ми нулират инспекцията и три грешки, едната на климатроника, втората на купето и грешката свързана с таблото.
За климатроника имам няколко счупени копчета а може и да няма достатъчно фреон това ще се види в момента ми трябва само топло.
За купето ми казаха че една лампа да не свети и дава грешка а и задните ел. стъкла нещо неработят това ще се отстрани.
Остава проблема с таблото който ми е по сложен и се надявах някой ако е патил с такъв проблем да сподели но явно ще се ходи в дару а като знам там как е ...... преди три години замалко да ми отворят мотора на тдс-а защото грееше а се оказа замърсени радиатори и то външно :confused:
Или смяна на цялото табло с друго дали има някакви усложнения или изваждам моето и слагам директно другото естествено от подобен автомобил и нужно ли е друго нещо като програмиране или нещо подобно.
:help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 07 Мар 2009, 1:52

Nik написа:Или смяна на цялото табло с друго дали има някакви усложнения или изваждам моето и слагам директно другото естествено от подобен автомобил и нужно ли е друго нещо като програмиране или нещо подобно.
:help:

Ако колата ти е 96-та, IKE-то на таблото ти е външно и можеш спокойно да го прехвърлиш на друго табло, без да имаш нужда от прекодиране.

Относно проблемът ти, предлагам ти да свалиш таблото, да махнеш IKE-то (една черна кутия закачена на самото табло отзад и в нея влизат бяла и синя букса) и ще видиш едни бежови кръгчета.Това са крушките на таблото.Пробвай първо да ги развиеш и да ги завиеш отново.Понякога с времето се натрупва прахоляк и не дават добър контакт.

Това се сещам само за твоят случай.Ако и така не стане, пробвай с друго табло.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook