Читава диагностика
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Читава диагностика
Здравейте колеги , ще помоля да ме посаветвате каде да отида на читава диагностика в софия , кадето сте ходили и сте доволни , значи колата ми прекъсва като мине около 30 , 40 км значи на студен двигател не го прави , значи карам си примерно с около 80 на 5 та и изведнаж прекъсне така по силно и после като подавам газ в спряло положение газ и в ниските обороти така леко се осеща прекъсване и колата не върви като за 150 коня бензин . Като загася колата и после я запаля няма проблем известно време и после пак , на 5 диагностики ходих и ми казват че колата няма никакъв проблем , незнам някои ако е имал подобен проблем или му намирисва на какво може да е да каже ще съм много благодарен .
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
след като няма грешки на диагностика направи едно хубаво обслужване, смяна на всички филтри + свещи, ултразвук на дюзи евтино е 

- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Имах подобен проблем на старата ми кола (Толедо) - в смисъл че си приличат с твоя по симптоми и неоткриваемост. Покрай него станах приятел с почти всички в сервиза на Дунев до ЦСКА.
Обяснението ми ще е малко дълго, но може нещо от него да ти свърши работа.
Моята кола вървеше нормално, но когато тръгнех да ускорявам, между 3000 и 4000 оборота придърпваше и после си продължаваше с ускорението. Първо смених регулатор на празния ход, после дебитомер (беше гърмяла на газ няколко пъти), след това един ден си играхме в сервиза да сменяме бобини, свещи, кабели, прекъсвач-разпределител. А да - и горивен филтър, след като Румен Дунев направи едно кръгче с колата (с мен вътре - повече няма да се возя при състезатели) и си постави диагнозата. И нищо. Колата си придърпва.
Две три седмици след това аз реших, че проблема вероятно е в дроселовата клапа - средното ми образование е ДВГ и въпреки че не бях се цапал с масло откакто излязох от Механото, имах идея как работи колата. Както казах, колата беше с газ, холандско изпълнение, и имаше допълнителна дроселова клапа за газта, вързана с лостова система за бензиновата дроселова клапа. Извадих всички нужни маркучи - от въздушния филтър към дроселовата клапа, към регулатора на празния ход и самия регулатор и маркуча за картерните газове - него и големия въздухопровод от дебитомера до дроселовата клапа също ги бях сменял.
Стигнах до дроселовата клапа, колкото да установя, че няма никакви проблеми със движението и или замърсяване. Порядъчно обезкуражен си събрах колата.
При следващото каране - чудо. Проблема го няма. И тогава чак ми светна - при всичките ми ходения по сервизи, никой не е сглобил колата като хората и тя е взимала въздух от някъде, като основен заподозрян е регулатора на празния ход, защото той се монтира само с един гумен пръстен (който също съм сменял). От тогава този проблем не се е проявявал - колата продължава да я кара баща ми.
Така че да го кажа и с две думи - ако нямаш за момента други идеи, струва си да провериш дали са херметезирани всички съединения.
Обяснението ми ще е малко дълго, но може нещо от него да ти свърши работа.
Моята кола вървеше нормално, но когато тръгнех да ускорявам, между 3000 и 4000 оборота придърпваше и после си продължаваше с ускорението. Първо смених регулатор на празния ход, после дебитомер (беше гърмяла на газ няколко пъти), след това един ден си играхме в сервиза да сменяме бобини, свещи, кабели, прекъсвач-разпределител. А да - и горивен филтър, след като Румен Дунев направи едно кръгче с колата (с мен вътре - повече няма да се возя при състезатели) и си постави диагнозата. И нищо. Колата си придърпва.
Две три седмици след това аз реших, че проблема вероятно е в дроселовата клапа - средното ми образование е ДВГ и въпреки че не бях се цапал с масло откакто излязох от Механото, имах идея как работи колата. Както казах, колата беше с газ, холандско изпълнение, и имаше допълнителна дроселова клапа за газта, вързана с лостова система за бензиновата дроселова клапа. Извадих всички нужни маркучи - от въздушния филтър към дроселовата клапа, към регулатора на празния ход и самия регулатор и маркуча за картерните газове - него и големия въздухопровод от дебитомера до дроселовата клапа също ги бях сменял.
Стигнах до дроселовата клапа, колкото да установя, че няма никакви проблеми със движението и или замърсяване. Порядъчно обезкуражен си събрах колата.
При следващото каране - чудо. Проблема го няма. И тогава чак ми светна - при всичките ми ходения по сервизи, никой не е сглобил колата като хората и тя е взимала въздух от някъде, като основен заподозрян е регулатора на празния ход, защото той се монтира само с един гумен пръстен (който също съм сменял). От тогава този проблем не се е проявявал - колата продължава да я кара баща ми.
Така че да го кажа и с две думи - ако нямаш за момента други идеи, струва си да провериш дали са херметезирани всички съединения.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Колега скоро смених гарнитура на глава и там преди да я сменят бях казал за тоя проблем и после ми казаха че е имало едно скъсано оплатнение и са го направили и ми казаха че може и от това да е ама те пак си го има . Казаха ми също че на едниния нещо не му харесало как стои датчика с коленовия вал , но ще вида ше отида на още едно 2 места да вида те кво ще кажат
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
- rumentanka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
Колеги за да не отварям нова тема да питам къде се прави ултразвук и съответно какви пари струва това удоволствие,мерси предварително
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Зад Исул има Бош сервиз.Човека се казва Росен,но мой съвет е да не чистиш дюзите с ултра звук.При него има възможност да ги ремонтира с ремонтни комплекти.В Дару вече нечистят дюзи,защото ефекта е временен и после става по-лошо.Или си вземи Дезолит и пробвай с него.Ако си мислиш,че проблема е в дюзите.От Сточна гара се хваща пътя за Подуене и веднага след като завиеш по него първата пряка в дясно.Пътя е нещо като локално на булеварда.Караш до края и неможе да пропуснеш сервиза.Буквално е на гърба на Исул.Успех.rumentanka написа:Колеги за да не отварям нова тема да питам къде се прави ултразвук и съответно какви пари струва това удоволствие,мерси предварително
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- rumentanka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Разгледай Важна тема:Вашият BMW сервиз.
Намира се в подфорум Продава.
Намира се в подфорум Продава.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- gogatasf
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW e39 530i 2001
Колега..какво стана с проблема ..имам го абсолютно същия..но на мен си ми дава грешка датчика на колянов вал и дебитомер
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Щом си сменил всички консумативи от които може да е проблема, и не го лови диагностика, не остава нищо друго освен бензинова помпа.
Иначе за хубава диагностика, извън оторизиран сервиз виж тая тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=127648 . На моята Яската й изкара и кътните зъби с таз диагностика неговата, а не е като да не съм ходил преди това по диагностики.
П.С. Тия дребните неоткриваеми проблеми как ги мразя, и аз в момента имам един такъв дребен дразнещ и неще да излезе откъде е и неще...
Иначе за хубава диагностика, извън оторизиран сервиз виж тая тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=127648 . На моята Яската й изкара и кътните зъби с таз диагностика неговата, а не е като да не съм ходил преди това по диагностики.
П.С. Тия дребните неоткриваеми проблеми как ги мразя, и аз в момента имам един такъв дребен дразнещ и неще да излезе откъде е и неще...

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани