Губи oбороти

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Губи oбороти

Мнение от hellsgate » 02 Мар 2009, 20:43

Днес сутринта както я паля , нали изчаквам да загрее около 30 секунди трагвам вартя малко кормилото и изгася. И така 2-3 пати както сам по инерция , мислих че е така защото не е загряла нацяло но след 1-2 часа каране и загряла кола с 70 км. пускам я на инерция и загася . Втвърди се и хидравлика и педали ... всичко.От какво може да е проблема да не е свещи или кабели много странна работа загасна ми поне 2-3 пати като беше загряла. Направи ми впечатление ... незнам дали и при вас е така че като завъртя пълен ляв и пълен десен едва не изгасва колата , немога да си го обясня ако някой може да помогне да заповяда.
Последна промяна hellsgate на 02 Мар 2009, 20:57, променена общо 1 път
BMW ®

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Re: Губи убодори

Мнение от joropc » 02 Мар 2009, 20:52

hellsgate написа:Днес сутринта както я паля , нали изчаквам да загрее около 30 секунди трагвам вартя малко кормилото и изгася. И така 2-3 пати както сам по инерция , мислих че е така защото не е загряла нацяло но след 1-2 часа каране и загряла кола с 70 км. пускам я на инерция и загася . Втвърди се и хидравлика и педали ... всичко.От какво може да е проблема да не е свещи или кабели много странна работа загасна ми поне 2-3 пати като беше загряла. Направи ми впечатление ... незнам дали и при вас е така че като завъртя пълен ляв и пълен десен едва не изгасва колата , немога да си го обясня ако някой може да помогне да заповяда.

Това с "УБОДОРИТЕ" си е сериозен проблем,колега.Ама твоя не е само там!(проблема) :bgflag: :bgflag: :bgflag:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 02 Мар 2009, 20:58

Всичко точно , само неможах да разбера на теб какъв ти е (ПРОБЛЕМА)?
BMW ®

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 02 Мар 2009, 21:00

Добре поправи поне половината дума........а иначе първо диагностика в читав сервиз,може проблема да е в доста неща.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 02 Мар 2009, 21:02

Ами то добре в читав сервис ... да ме насочите към някой защото сам на п**ката си м*йна , чак в Ямбол .... тука хората ми искат 60лв. за диагностика .... машината Bosch bila :shock:
BMW ®

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 02 Мар 2009, 21:17

hellsgate написа:Ами то добре в читав сервис ... да ме насочите към някой защото сам на п**ката си м*йна , чак в Ямбол .... тука хората ми искат 60лв. за диагностика .... машината Bosch bila :shock:

60 лева според мен е много,но не забравяй,че имаш проблем.Да ти гасне колата в движение си е бая проблем.Ти сам си решаваш ама според мен ти трябва диагностика.......Търси в Бургас-тук доста колеги могат да помогнат със съвет къде да отидеш там!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 02 Мар 2009, 23:33

Колега ако имаш проблем със свещите той ще се прояви преди всичко при паленето (и то сега в студа) а не толкова при работа на загрял двигател.

Както го описваш според мен оборотите са ниски, за това като въртиш волана работата на хидравличнта помпа натоварва допълнително двигателя и той гасне (ако завиеш до край волана се отварят предпазни клапи, които позволяват помпата да върти свободно хидравличната течност - без натоварване)

Според мен първо провери дали не смуче от някъде въздух (спукан маркуч) и дали бензиновата помпа има достатъчно дебит (самата помпа и горивен филтър) изобщо от горивната смес.

Може и ламбда сондата да си е заминала и да дава грешна информация на ECU-то

Притеснително е това, че ти гасне в движение, когато ти е отворен дросела и подаваш гориво (това обикновено компенсира донякъде грешките в ECU-то и поддържа работата на двигателя в "някакъв" режим) и не би трябвало да гасне докато не пуснеш газта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 06 Мар 2009, 1:21

Не бе колега аз гаста си я пускам само че като я дам на инерция и ми гасне , а като не е загряла задължително ми загася поне 2 пъти (Винаги когато е на свободна скорост или съм натиснал съединителя докрай)
BMW ®

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 06 Мар 2009, 4:09

А преди да угасне мени ли оборотите (неравномерни ли са), или си гасне без "предупреждение"? Има един датчик, ТПС май му беше съкращението! Намира се малко преди всмукателния колектор, най отгоре, възможно е да е от него! Диагностиката ще го покаже 100%, ако е той виновника.
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 06 Мар 2009, 12:08

ами мени си оборотите да ... забелязъл съм че стрелката изведнъж отива на 500 оборота и пак се качва за около секунда става
Последна промяна hellsgate на 06 Мар 2009, 12:11, променена общо 1 път
BMW ®

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 06 Мар 2009, 12:10

Забелязъл съм също така и че като я запаля и като е студена някой път неможе да вдигне убороти докато не дам газ .... стрелката варира между 0 и 500 оборота много странен проблем :shock:
BMW ®

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 06 Мар 2009, 15:45

hellsgate написа:Забелязъл съм също така и че като я запаля и като е студена някой път неможе да вдигне убороти докато не дам газ .... стрелката варира между 0 и 500 оборота много странен проблем :shock:
Колега според мен са или датчика на разпределителния или колянов вал ,щом мени оборотите и гасне,провери това първо,успех ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 06 Мар 2009, 20:05

Имах сходен проблем и се оказа ТПС датчика, сменя се за 3 минути и не е скъп. Както ти писах по рано, отиди на диагностика, там ще си покаже дали е от него. Възможно е и Ичкоо да е прав де

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 06 Мар 2009, 20:48

То е ясно че ще се ходи само кажете къде има хубав сервиз в Бургас за моя дзвер :)
BMW ®

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 07 Мар 2009, 12:11

Според мен имаш скъсан маркуч за въздуха към двигателя.Така се променя гориво-въздушната смес.Провери си ги обстойно.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook