Губи oбороти
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Губи oбороти
Днес сутринта както я паля , нали изчаквам да загрее около 30 секунди трагвам вартя малко кормилото и изгася. И така 2-3 пати както сам по инерция , мислих че е така защото не е загряла нацяло но след 1-2 часа каране и загряла кола с 70 км. пускам я на инерция и загася . Втвърди се и хидравлика и педали ... всичко.От какво може да е проблема да не е свещи или кабели много странна работа загасна ми поне 2-3 пати като беше загряла. Направи ми впечатление ... незнам дали и при вас е така че като завъртя пълен ляв и пълен десен едва не изгасва колата , немога да си го обясня ако някой може да помогне да заповяда.
Последна промяна hellsgate на 02 Мар 2009, 20:57, променена общо 1 път
BMW ®
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: Губи убодори
hellsgate написа:Днес сутринта както я паля , нали изчаквам да загрее около 30 секунди трагвам вартя малко кормилото и изгася. И така 2-3 пати както сам по инерция , мислих че е така защото не е загряла нацяло но след 1-2 часа каране и загряла кола с 70 км. пускам я на инерция и загася . Втвърди се и хидравлика и педали ... всичко.От какво може да е проблема да не е свещи или кабели много странна работа загасна ми поне 2-3 пати като беше загряла. Направи ми впечатление ... незнам дали и при вас е така че като завъртя пълен ляв и пълен десен едва не изгасва колата , немога да си го обясня ако някой може да помогне да заповяда.
Това с "УБОДОРИТЕ" си е сериозен проблем,колега.Ама твоя не е само там!(проблема)



- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Добре поправи поне половината дума........а иначе първо диагностика в читав сервиз,може проблема да е в доста неща.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
hellsgate написа:Ами то добре в читав сервис ... да ме насочите към някой защото сам на п**ката си м*йна , чак в Ямбол .... тука хората ми искат 60лв. за диагностика .... машината Bosch bila
60 лева според мен е много,но не забравяй,че имаш проблем.Да ти гасне колата в движение си е бая проблем.Ти сам си решаваш ама според мен ти трябва диагностика.......Търси в Бургас-тук доста колеги могат да помогнат със съвет къде да отидеш там!
Колега ако имаш проблем със свещите той ще се прояви преди всичко при паленето (и то сега в студа) а не толкова при работа на загрял двигател.
Както го описваш според мен оборотите са ниски, за това като въртиш волана работата на хидравличнта помпа натоварва допълнително двигателя и той гасне (ако завиеш до край волана се отварят предпазни клапи, които позволяват помпата да върти свободно хидравличната течност - без натоварване)
Според мен първо провери дали не смуче от някъде въздух (спукан маркуч) и дали бензиновата помпа има достатъчно дебит (самата помпа и горивен филтър) изобщо от горивната смес.
Може и ламбда сондата да си е заминала и да дава грешна информация на ECU-то
Притеснително е това, че ти гасне в движение, когато ти е отворен дросела и подаваш гориво (това обикновено компенсира донякъде грешките в ECU-то и поддържа работата на двигателя в "някакъв" режим) и не би трябвало да гасне докато не пуснеш газта
Както го описваш според мен оборотите са ниски, за това като въртиш волана работата на хидравличнта помпа натоварва допълнително двигателя и той гасне (ако завиеш до край волана се отварят предпазни клапи, които позволяват помпата да върти свободно хидравличната течност - без натоварване)
Според мен първо провери дали не смуче от някъде въздух (спукан маркуч) и дали бензиновата помпа има достатъчно дебит (самата помпа и горивен филтър) изобщо от горивната смес.
Може и ламбда сондата да си е заминала и да дава грешна информация на ECU-то
Притеснително е това, че ти гасне в движение, когато ти е отворен дросела и подаваш гориво (това обикновено компенсира донякъде грешките в ECU-то и поддържа работата на двигателя в "някакъв" режим) и не би трябвало да гасне докато не пуснеш газта
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
А преди да угасне мени ли оборотите (неравномерни ли са), или си гасне без "предупреждение"? Има един датчик, ТПС май му беше съкращението! Намира се малко преди всмукателния колектор, най отгоре, възможно е да е от него! Диагностиката ще го покаже 100%, ако е той виновника.
Успех!
Успех!
ами мени си оборотите да ... забелязъл съм че стрелката изведнъж отива на 500 оборота и пак се качва за около секунда става
Последна промяна hellsgate на 06 Мар 2009, 12:11, променена общо 1 път
BMW ®
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега според мен са или датчика на разпределителния или колянов вал ,щом мени оборотите и гасне,провери това първо,успехhellsgate написа:Забелязъл съм също така и че като я запаля и като е студена някой път неможе да вдигне убороти докато не дам газ .... стрелката варира между 0 и 500 оборота много странен проблем

Нищо лично ,Просто бизнес !
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Имах сходен проблем и се оказа ТПС датчика, сменя се за 3 минути и не е скъп. Както ти писах по рано, отиди на диагностика, там ще си покаже дали е от него. Възможно е и Ичкоо да е прав де
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани