Твърди маркучи на водния радиатор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Твърди маркучи на водния радиатор

Мнение от jelezar 70 » 25 Фев 2009, 11:25

Карам е39 98 г 2,5 тдс , от скоро забелязах че водните съединения на охладителната система са доста твърди на загрят двигател, При студен двигател водните съединения остават твърди ,Смених капачката на разширителния съд , но разлика няма , Температурата е нормална,стрелката не мърда от средата, парното също работи чудесно
Моля за компетентно мнение по въпроса ,нормално ли е това , накакво налягане работи охладителната система

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.02.2009
Пол: Мъж
Кара: F34

Мнение от harati » 25 Фев 2009, 11:28

Гарнитура на главата е издухана ми се струва!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 25 Фев 2009, 11:30

на първо време един тест за изгорели газове в системата си направи преди да тръгнеш да сваляш глава но е твърде вероятно ако са много твърди гарнитура или глава да е но системата на бмв си работи под налягане по принцип зависи колко твърди са ти маркучите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 25 Фев 2009, 11:38

Нормално е да са твърди маркучите, но не да са като сап. Системата работи на 1.5-2 бара налягане, направете си сметка колко трябва да са твърди, ако са меки има теч по системата или капачката не държи вече налягане.

Колега, за да си спокоен си направи тест за изгорели газове както предложи колегата по-горе.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 25 Фев 2009, 12:09

при издухана гарнитура няма ли да се губи парното при положение че вкарва газове в антифриза

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 25 Фев 2009, 12:29

jelezar 70 написа:при издухана гарнитура няма ли да се губи парното при положение че вкарва газове в антифриза


Не е задължително да се губи парното! Сравни с друга кола, или на сервиз за тест за газове. Ако ти надува доста би трябвало да ти изхвърля антифриз в един момент от капачката на казанчето при продължително каране...

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 25 Фев 2009, 12:34

единствения слаб теч който забелязох бе от малкото маркуче което е от радиатора към разширителния съд

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 25 Фев 2009, 12:37

Благодаря за мненията ще направя тест за изгорели газове в системата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 26 Мар 2009, 2:33

jelezar 70 написа:Благодаря за мненията ще направя тест за изгорели газове в системата


Колега сподели ако има някакъв напредък че ми е интересно и на мен. :)
Изображение

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 26 Мар 2009, 15:45

Ходих на тест за изгорели газове, резултата бе следния :
- при нормално загрял работещ двигателел няма газове във водната система
-при около 2000 оборота ми каза че вкарвало малко газове
думите на "специалиста " бяха -"тръгнала е леко" но кое , глава или гарнитура ..... не знам .
Смених капачката на разширителния съд , карам си колата засега без проблем , температураата е нормална , антифриза не се губи , върви като самолет , пък каквото стане ..... - една глава и гарнитура , какво толкова :driving: :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 26 Мар 2009, 15:49

Колкото повече се кара така , толкова по зле ще става! Няма начин като я изгасиш антифриза влиза в цилиндър/и и тепърва ще почне да го губи или да смеси с масло, въздушна възглавница и т.н.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 26 Мар 2009, 16:03

Лоша переспектива , но засега всичко е ок.
Да се надяваме че до лятото ще е добре. Има един препарат , не мога да се сетя името му , който решава проблема временно , използвал съм го за една фронтера дизел - невероятен резултат- но временен .
Върти ми се една идея , до колкото разбрах слабо място на този двигател е охлаждането на 5 и 6 цилиндър - допълнителна ел. помпа за по добро охлаждане.... :?: :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 26 Мар 2009, 16:10

На всеки двигател последните цилиндри се износват повече. Според мен не отлагай ремонта. За един път ще зазлее работата....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 26 Мар 2009, 17:42

jelezar 70 написа:Ходих на тест за изгорели газове, резултата бе следния :
- при нормално загрял работещ двигателел няма газове във водната система
-при около 2000 оборота ми каза че вкарвало малко газове
думите на "специалиста " бяха -"тръгнала е леко" но кое , глава или гарнитура ..... не знам .
Смених капачката на разширителния съд , карам си колата засега без проблем , температураата е нормална , антифриза не се губи , върви като самолет , пък каквото стане ..... - една глава и гарнитура , какво толкова :driving: :bowdown:
Колега не отлагай , ако имаш ползвай друга кола до ремонта.В първите дни когата температурата стане 23-24 градуса дневната ,на някой светофар ще прегрее ,да не говорим и ако пускаш климата става за секунди ,успех ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 26 Мар 2009, 17:55

какво значи тръгнала е тя е тръгнала като е излязла от завода още въпроса е кога ще стигне...то не съществува тдс който ако не му е правена главата и гарнитурата да не са тръгнали...просто няма такова животно...ще прегрее ако надуе брутално маркучите и хвърли водата и то ще стане само ако я реже на светофара не мисля че ще прегрее ако има водичка ест....може така да изкара още 5 години само господ знае а като се отвори главата тогава само може да се каже дали е спукана или само гарнитурата е за смяна всичко друго е гадаене ;) според мен си карай но с 1 на ум

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook