Профилактика на дюзи за ТДС?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Профилактика на дюзи за ТДС?
здравейте колеги!Имам едно странно менене на оборотите,притрисане на купето и някакво тракане,като варират от 750-775 оборота!Преди няколко месеца смених умната дюза,сменил съм гарнитурите на гнп-то,както и е ремонтирана плоката на гнп-то(в Монтана при едни страшни пичове,които работят много съвестно и на много разумни цени),почистил съм също и интеркулера.Колата в момента работи безупречно,но само това ми създава проблеми и незнам!?прави го при загрял двигател,и по някой път го прави като изклуча от скорост и започна да спирам.Може ли да има връзка с дюзите,и къде мога да отида да ги проверат в какво състояние са?
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
CLM-Ivo написа:Един приятел имаше симптоми, подобен на този, които ти описваш и се оказа тампон на двигателя.
Ако е от пикаеща дюза проблема щеше да е основно при студен двигател.
Да уточня това са само предположения, да не връхлети пак някой експерт да ме съди какви глупости съм говорел!
Успех със загадката
Знам,че имаш предвид мен,но за доброто на форума предлагам да заровим томахавките.
И аз като теб мисля,че проблема може да е от тампон на двигателя.Когато той е умекнал(каучукът му) течността(гела) в него при загрял двигател става изключително рядък и ако въпросният каучук не държи е много вероятно да има вибрации при тези обороти на двигателя.Според мен ако горивната ти система е 6.Провери тампони и на скоростната кутия.В търсачката ще намериш по какъв начин да ги тестваш(и на двигателя).Успех!
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Благодаря за помощта колеги,но защо тогава оборотите варират м/у 750-770.При диагностика и то на няколко места и то на стенд за бош помпи от към електронната част няма грешки,в горивната с-ма също.Какво общо ще има тогава тампона!?Озадачен съм доста
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
При мен имаше същият проблем. Само топла почваше да се тресе целия мотор и то не винаги. Смених депферния маховик на съединителят и от тогава мотора замърка, но и аз като теб първо се хвърлих на гнп, а не беше от него и сега си имам резервно гнп в гаража.
Последна промяна stefan_bmw7 на 14 Фев 2009, 16:28, променена общо 1 път
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега пробвай да сложиш масло за двутактови двигатели в нафтата, ако престане да мени оборотите значи независимо,че са ти отремонтирали плочката тя е за смяна. При мен е така получава има едно колебание на оборотите след като исключа от скорост или на място при запален двигател, но не го прави винаги. Като добавя масло в нафтата колебанието на оборотите изчезва . Ако има колебание в оборотите при студен двигател тогава е от дюза! Само да попитам, това колебание как се усеща, в смисъл само на скритото меню на борда ли го виждаш или видимо се усеща с леко притрисане на мотора?
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
бате и аз имам съмнения че може да е той(кофти ще е-1000лв и нагоре),ама ще направа още малко маркетинг
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
**Novobraneca написа:Колега пробвай да сложиш масло за двутактови двигатели в нафтата, ако престане да мени оборотите значи независимо,че са ти отремонтирали плочката тя е за смяна. При мен е така получава има едно колебание на оборотите след като исключа от скорост или на място при запален двигател, но не го прави винаги. Като добавя масло в нафтата колебанието на оборотите изчезва . Ако има колебание в оборотите при студен двигател тогава е от дюза! Само да попитам, това колебание как се усеща, в смисъл само на скритото меню на борда ли го виждаш или видимо се усеща с леко притрисане на мотора?
колко ти излезе това удоволствие
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Аз плочката не сам я сменял, като сложа масло(слагам от това за моторните резачки то е бездимно) и нещата заспиват. Колата се държи мн добре в смисъл не пркъсва или да глъхне или нещо от сорта всичко си е ок, слагам по 8 до 10 гр. на литър масалце в нафтата и си гледам рахатлъка. Ако почне да ми прави проблеми ще я сменя. Един приятел я сменя във Варна и му излезе 1300 лв. с труд и гарнитури
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
stefan_bmw7 написа:при мен имаше същият проблем само топла почваше да се тресе целия мотор и то не винаги смених депферния маховик на съединителят и от тогава мотора замърка но и аз като теб първо се хвърлих на гнп а небеше от него и сега си имам резервно гнп в гаража
а при тебе бате колко ти струваше смяната на съединителя
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
**Novobraneca написа:Аз плочката не сам я сменял, като сложа масло(слагам от това за моторните резачки то е бездимно) и нещата заспиват. Колата се държи мн добре в смисъл не пркъсва или да глъхне или нещо от сорта всичко си е ок, слагам по 8 до 10 гр. на литър масалце в нафтата и си гледам рахатлъка. Ако почне да ми прави проблеми ще я сменя. Един приятел я сменя във Варна и му излезе 1300 лв. с труд и гарнитури
какво е точно това масло(дай некви параметри ако знаеш)аз съм слагал обикновенно моторно-15w40(2л на пълен резервар)но не усетих май да има промяна
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
в монтана едни пичове ги прават като нови и струва около 10 пъти по евтино отколкото новата.сметнете вие колко струва.ако някой се интересува да пише на лс-то,ще му дам координатите на пичовете и се надявам че няма да останат разочаровани.и да подчертая-не ползват лаптопи
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Маслото което слагам е за моторни резачки(хускварна или щтил), слагам от него щото е бездимно, но може и друго масло но да е за двутактови двигатели. Аз слагам на 100 литра нафта 1 литър масло, доволен съм има ефект при мен, пробвай и кажи резултата. Успех!
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Какво стана колеги!?Май никой не е имал подобен проблем.Надявам се на съдействие и помощ ако някой види за какво съм писал
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани