Има ли по-дефектна кола от BMW 525 tds ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.01.2009

Има ли по-дефектна кола от BMW 525 tds ?

Мнение от Бък » 04 Фев 2009, 13:17

Здравейте, колеги от 7 месеца съм собственик на BMW 525 TDS 2000 г. . Колата е в перфектен външен вид , перфектен салон и работи перфектно. Още когато я купих с прибирането от София я вкарах в сервиз и веднага смених маслото, всички филтри. След около 3 седмици спука главата на двигателя, което ми струваше 1400 лв. и куп нерви. След известен период от време ми изпуснаха предните амортисъори и ги смених соригинални и заедно с това смених и предни биалетки. След една седмица на спокойствие се счупи една от биалетките , а амортисъорите бяха сякяш пред изпускане, с една дума смених почти цялята ходова част на колата. Забравих да подчертая, че междувременно смених водната помпа ,термостат и ролки.След това започна да ми тропа нещо под купето и специалисти ми казаха ,че това е вероятно разбита рейка, при което ми стана лошо. Върха беше ,когато онзи ден започна да чука нещо в задната част на колата и двете неща ,за които се съмняват са тампон на моста или скъсано купе. Подчертавам, че всички сменени части са поръчка от Германия. Карал съм толкова коли ,но такова чудо не ми се беше случвало. Дайте съвет какво да правя. Благодаря предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 04 Фев 2009, 13:24

Нещо не ми се вързва картинката. Как така изведнъж спука главата, при какви обстоятелства, прегря ли? Също как така скъса новите биалети, пък и изпуснаха новите амортисьори? И какви са тези специалисти...?!?!?!?
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Фев 2009, 13:34

Това е абсурдно да ти се случи за толкова кратко време. Просто ти или я караш като на рали по супер гадни пътиша, или са те нагласили... ама яката с колата и с частите. Това все пак е БМВ не е Рено! ТДС е доста "интелигентен" дизел и си иска такава поддръжка. Обезвъздушен ли беше добре, чипван ли е, АGR работи ли, Докато не загрее не се тормози т.е. повече от 2000 об. не се форсира.
Последна промяна WALL на 04 Фев 2009, 13:41, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 19.05.2008

Мнение от malkiqq » 04 Фев 2009, 13:34

Ами колега,че той ТДС-а не е виновен нито за биалетката нито за амортесиора нито за чукането отзад за което пишеш.Моля ви стига сте формолирали така заглавията или кое е по добро 520и или 525тдс.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 04 Фев 2009, 13:37

колега вече година и 3 месеца карам тдс 97 и да ти кажа и аз бая пари хвърлих за ремонти, то дебитомери ли не бяха течове на помпата и още какво ли не.
ето сега ще ви кажа и последния пример.
Вчера я закарах да ми сменят съединителя и маховика понеже още като я взех си вибрираше колата при тръгване, на задна се усещаше още повече, а и педала беше станал твърд, колата направо не можеше да се кара. Както и да е сменихме всичко на цена от 1749лв, и понеже сега сестра ми я кара колата днеска ми се обажда и ми вика светна и лампата на акумулатора, и сега колата е пак в сервиза, вероятно ще са четките.
Абе общо взето колата си иска доста потдръжка. Ама така като се съберат на веднъж много неща и не мога да смогвам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 04 Фев 2009, 13:40

уж с части поръчани от германия пък ти се струва че са изтървали амортисьорите и счупена биалетка или нещо са ти фалшиви частите или я караш като каруца из дупки и незнам планини може би

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: BMW-E38 735i face

жцбьфзб

Мнение от RASI » 04 Фев 2009, 13:40

се си мисля че това с окачването може да е дефктни и така на татък но това за главата можеше да се избегне ако беше сменил водна помпа термостат виското и направиш промивка на водната система още веднага както си сменил маслото

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 19.05.2008

Мнение от malkiqq » 04 Фев 2009, 13:48

Най вероятно те габаркат с частите нещо или караш по много разбити пътища то не че има оправени де

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 04 Фев 2009, 13:49

еиии много странни хора... зорлем се вкарвате в филми... не тдса е виновен ми сбствениците...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 04 Фев 2009, 13:49

Това са части , които рано или късно се износват при един такъв дизелов автомобил. На твойта явно не са сменяни досега и им е дошло времето за смяна. Ако се поразровиш по темите ще видиш още части , които все някога се износват , а не си ги описал в поста ти.
Просто за да ибегнете такива ремонти , като купувате такава кола , задължително гледайте да има сервизна история , която може да разгледате , за да разберете , кои части може да очаквате да се износят и не като чуете продавача да казва , че почти не и е правил нищо на колата и да си мислите , че в такъв случай. Както и сам си видял ремонтите на една такава кола са скъпи , и поради тази причина има част от хора с такива коли , които предпочитат да си ги спестят тези ремонти като продадът колата и от там идва и лошото име на TDS.
А иначе в отговор на въпроса ти в заглавието , моето мнение е , че като е някоя част и се е износила на една кола и и е дошло времето за смяна , неможе да се оприличаи като дефектна цялата кола или всички такива. Това все пак са дизелови автомобили на по 10 и повече години и е нормално да дават такива проблеми на части , които досега може и да не са сменяни. Единствения начин според мен да намериш читав TDS е да са му направени вече тази ремонти и да му предстои само каране.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 04 Фев 2009, 13:58

така е колега, все пак всичко си е части и те рано или късно се износват.
Но има и друго, повечето хора си мислят така, ще събера пари и ще си купя малко по-скъпа кола, като не си дават сметка за потдръжката.
След известно време идват ремонтите от по 2000-3000 хиляди и естествено вместо да се оправят, колата цъфва в мобилето :)
Отива някой който не разбира, харесва я и я взема, вкарва я в сервиза за смяна на маслото и на филтрите и там в сервиза ако има някой да и направи един добър оглед познайте какво ще му каже на човека като дойде да си прибере "иделаната" кола от сервиза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: BMW-E38 735i face

дбзфд

Мнение от RASI » 04 Фев 2009, 14:03

а и като каже някои по евтин е от бензина,еми да то има и по 8000лв и после бил голям боклук,тя цената говори за състоянието на колата 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 04 Фев 2009, 14:04

hellbull написа:така е колега, все пак всичко си е части и те рано или късно се износват.
Но има и друго, повечето хора си мислят така, ще събера пари и ще си купя малко по-скъпа кола, като не си дават сметка за потдръжката.
След известно време идват ремонтите от по 2000-3000 хиляди и естествено вместо да се оправят, колата цъфва в мобилето :)
Отива някой който не разбира, харесва я и я взема, вкарва я в сервиза за смяна на маслото и на филтрите и там в сервиза ако има някой да и направи един добър оглед познайте какво ще му каже на човека като дойде да си прибере "иделаната" кола от сервиза.

Прав си колега има много големи мърлячи на коли.Но все пак по нашите пътища няма кола която да издържа дълго време,то това не са дупки и разкопани улици.Зависи и от карането де,но не може да се твърди че 525 тдс е дефектна кола.Напротив,при добри грижи и подръжка колата е истинско удоволствие :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 04 Фев 2009, 14:07

Колега ти вече си я намразил тази кола, каквото и да ти кажеме е излишно. ТДС се слага в Е39 от 96 до 99 година, как твоята е 2000г. нещо са те ментили тарговците, от които си я взел

525 tds (143 Hp) 4 143 211 (205) 10.4 (11) 70 1996 1999

Но да те надъхам малко ще ти кажа, че ще се обади и Турбото и ГНП-то, което са ти още 3500 лв минимум, нема как на 10-12++ годишен дизел да не се обадат тези неща, просто много са карани тези ТДС-и

за окачването какви амортесиори сложи марка, биалетки ?

точно поради този факт които и ти изтъкна, не си взех ТДС, а бензиново Е39
имам авер с тдс, които още няма 300 000 реални, и е почнало и турбо да си занимава (нещо почнало да свири във високите обороти), както и Плочката която му тресе чат пат на място, кофти е дизел на старо, требва му "освежаване" което често е доста солено

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 04 Фев 2009, 14:23

BMW-E39 написа: ........Но да те надъхам малко ще ти кажа, че ще се обади и Турбото и ГНП-то .....



И не само това , а вероятно и още части ще станат за смяна , ако не са сменяни досега. КАкто казах и по нагоре , като се купува една такава кола е хубаво да се проверява всичко , включително и това , което е правено по нея преди да се обяви за продажба.

ПС: Поне виждам , че знаеш какви части е нормално да се изнасят на един около 10 годишен TDS и горе долу каква е сумата за подмяната им , и имайки впредвид това , само неразбрах в една друга тема , защо спореше за една кола със разрешени такива проблеми и сменени такива части , че и била висока цената?

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook