Смяна на сигменти, 520 бензин !

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Смяна на сигменти, 520 бензин !

Мнение от sajonara » 26 Яну 2009, 20:35

След смяна на сигменти,гумички биялни лагери и т.н, колко време им трябват на сигментите да слегнат за да спре да попушваи да похапва масалце. За сега съм минал 800км., но на 2,5,6 цилиндър все още ми цапа свещите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 26 Яну 2009, 20:45

Колега това зависи колко ти са износени цилиндрите, ако не си шлайфал блока... не по-малко от 5000км пробег и повече от 3500 (за бензин, за дизел по-малко) оборота не я ежи. Като стане на 1500км мах маслото и филтъра се сменя.
П.С.
Ако не е шлайфан блока цилиндрите се износват на елипса и на сигментите им трябва доста до като се напаснат т.е. да станат и те с такава форма. Когато се шлайфа по-бързо се напасват - около 1500км им трябва и спира харча на насло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 24.05.2008
Местоположение: София

Мнение от Emilio » 26 Яну 2009, 23:40

WALL написа:Колега това зависи колко ти са износени цилиндрите, ако не си шлайфал блока... не по-малко от 5000км пробег и повече от 3500 (за бензин, за дизел по-малко) оборота не я ежи. Като стане на 1500км мах маслото и филтъра се сменя.
П.С.
Ако не е шлайфан блока цилиндрите се износват на елипса и на сигментите им трябва доста до като се напаснат т.е. да станат и те с такава форма. Когато се шлайфа по-бързо се напасват - около 1500км им трябва и спира харча на насло.


колегата е прав :yes: аз съм правил тази процедура и е така както ти казва той ;) дано поне си сменил и всичко останало, така или иначе си отварял двигателя ;) :idea:
НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!

О BMW, имам лудост в главата си от теб!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 31 Яну 2009, 21:12

За сега само втори остана да ми цапа свеща, другите се оправиха, но 2-ри изглежда е по елипсовиден, сега попушва но не харчи масло, за 1000км. само 100гр.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 01 Фев 2009, 13:50

Колега,би ли споделил ориентировъчно, колко пари излиза тази процедура?Имам в предвид този ремонт.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 02 Фев 2009, 13:33

Много ми е интересно като се шлайфа алуминиевия блок на М52 после кой ще сложи алусил, или може би ще се набиват ризи :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 03 Фев 2009, 12:59

Аз не съм шлайфал блока,смених сигментите с оригиналния размер а не с ремонтния. А ориентировъчно цената на сигменти, биялни лагери, гумички на клапани и гарнитури е около 350-420лв. в зависимост от каде ги вземете и скаква отстъпка и какво качество са? За труд дадох 200лв. но това е цена за мен, иначе съм чувал че за труд взимат между 400-800лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 19 Мар 2009, 10:28

за съжаление нищо не се оправи, единия цилиндър е много елипсовиден и проблема си остана и след 10000 км. Не подлежи на ремонт. Уви взех нов двигател и сега е най-добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Мнение от AGD » 19 Мар 2009, 11:21

На какъв пробег беше колата преди да направиш ремонта ?
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 19 Мар 2009, 11:36

колко парички излезна новия мотор, пак ли бодна м52б20, защо не се замисли за нещо по мощно :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 19 Мар 2009, 15:12

BMW-E39 написа:колко парички излезна новия мотор, пак ли бодна м52б20, защо не се замисли за нещо по мощно :mhihi:

Да ти кажа честно ,замислих се за двигател от 540, много евтин но за съжаление за да го бодна трябва ново оказчване, скорости, дифер. и т.н с което ще стъпи на 20 бона само интервенцията без Акциза за мотора. Та сложих М52Б20 отново. Иначе кой не иска неговата кола да е по-мощна....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 19 Мар 2009, 16:31

AGD написа:На какъв пробег беше колата преди да направиш ремонта ?

:?:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 19 Мар 2009, 16:48

sajonara колега, имах в предвид да боднеш мотор от 523 или 528, маи почти всичко съвпада =)
а това с мотор от 540. няма смисал, защото всичко е различно ! всичко..
по добре да си вземеш 540 от германия с ляв волан, и да дадеш тук в бг малко пари на точния човек за да мине номера с акциза от колкото да слагаш на 6 цилиндрово бмв, мотор и всичко друго от 8 цил =)

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: burgas

Мнение от danilson_123 » 20 Мар 2009, 22:13

колега като спомена схемата за акциза,как точно се прави вратката :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 20 Мар 2009, 22:19

danilson_123 написа:колега като спомена схемата за акциза,как точно се прави вратката :)


Питай колегата The killer за първоначална регистрация http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=138813

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook