Смяна на сигменти, 520 бензин !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Смяна на сигменти, 520 бензин !
След смяна на сигменти,гумички биялни лагери и т.н, колко време им трябват на сигментите да слегнат за да спре да попушваи да похапва масалце. За сега съм минал 800км., но на 2,5,6 цилиндър все още ми цапа свещите.
Колега това зависи колко ти са износени цилиндрите, ако не си шлайфал блока... не по-малко от 5000км пробег и повече от 3500 (за бензин, за дизел по-малко) оборота не я ежи. Като стане на 1500км мах маслото и филтъра се сменя.
П.С.
Ако не е шлайфан блока цилиндрите се износват на елипса и на сигментите им трябва доста до като се напаснат т.е. да станат и те с такава форма. Когато се шлайфа по-бързо се напасват - около 1500км им трябва и спира харча на насло.
П.С.
Ако не е шлайфан блока цилиндрите се износват на елипса и на сигментите им трябва доста до като се напаснат т.е. да станат и те с такава форма. Когато се шлайфа по-бързо се напасват - около 1500км им трябва и спира харча на насло.
WALL написа:Колега това зависи колко ти са износени цилиндрите, ако не си шлайфал блока... не по-малко от 5000км пробег и повече от 3500 (за бензин, за дизел по-малко) оборота не я ежи. Като стане на 1500км мах маслото и филтъра се сменя.
П.С.
Ако не е шлайфан блока цилиндрите се износват на елипса и на сигментите им трябва доста до като се напаснат т.е. да станат и те с такава форма. Когато се шлайфа по-бързо се напасват - около 1500км им трябва и спира харча на насло.
колегата е прав




НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!
О BMW, имам лудост в главата си от теб!
О BMW, имам лудост в главата си от теб!
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
За сега само втори остана да ми цапа свеща, другите се оправиха, но 2-ри изглежда е по елипсовиден, сега попушва но не харчи масло, за 1000км. само 100гр.
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Колега,би ли споделил ориентировъчно, колко пари излиза тази процедура?Имам в предвид този ремонт.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Много ми е интересно като се шлайфа алуминиевия блок на М52 после кой ще сложи алусил, или може би ще се набиват ризи 

- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Аз не съм шлайфал блока,смених сигментите с оригиналния размер а не с ремонтния. А ориентировъчно цената на сигменти, биялни лагери, гумички на клапани и гарнитури е около 350-420лв. в зависимост от каде ги вземете и скаква отстъпка и какво качество са? За труд дадох 200лв. но това е цена за мен, иначе съм чувал че за труд взимат между 400-800лв.
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
за съжаление нищо не се оправи, единия цилиндър е много елипсовиден и проблема си остана и след 10000 км. Не подлежи на ремонт. Уви взех нов двигател и сега е най-добре.
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
На какъв пробег беше колата преди да направиш ремонта ?
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
BMW-E39 написа:колко парички излезна новия мотор, пак ли бодна м52б20, защо не се замисли за нещо по мощно
Да ти кажа честно ,замислих се за двигател от 540, много евтин но за съжаление за да го бодна трябва ново оказчване, скорости, дифер. и т.н с което ще стъпи на 20 бона само интервенцията без Акциза за мотора. Та сложих М52Б20 отново. Иначе кой не иска неговата кола да е по-мощна....
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
sajonara колега, имах в предвид да боднеш мотор от 523 или 528, маи почти всичко съвпада =)
а това с мотор от 540. няма смисал, защото всичко е различно ! всичко..
по добре да си вземеш 540 от германия с ляв волан, и да дадеш тук в бг малко пари на точния човек за да мине номера с акциза от колкото да слагаш на 6 цилиндрово бмв, мотор и всичко друго от 8 цил =)
а това с мотор от 540. няма смисал, защото всичко е различно ! всичко..
по добре да си вземеш 540 от германия с ляв волан, и да дадеш тук в бг малко пари на точния човек за да мине номера с акциза от колкото да слагаш на 6 цилиндрово бмв, мотор и всичко друго от 8 цил =)
danilson_123 написа:колега като спомена схемата за акциза,как точно се прави вратката
Питай колегата The killer за първоначална регистрация http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=138813
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани